Web Analytics Made Easy - Statcounter

عادل دریس مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۲ فروند شناور خدماتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با بهره گیری از دانش و تخصص نیرو‌های بومی پس از انجام تعمیرات اساسی در تعمیرگاه دریایی مجتمع بندری امام خمینی (ره) مجددا به مدار بهره‌برداری بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: یدک‌کش احد از شناور‌های ملکی اداره کل بنادر و دریانوردی استان پس از اصلاح و تعمیر سیستم آب‌بندی هر دو محور رانش (shaft sealing) و همچنین انجام تعمیرات اساسی هر دو موتور اصلی و وینچ سینه به همت راهبر تعمیرگاه دریایی این مجتمع بزرگ بندری و با بهره‌گیری از دانش و تخصص نیرو‌های بومی تحت نظر دستگاه نظارت واحد فنی با گذراندن موفقیت آمیز تســـــت در دریا (sea trial) در چرخه عملیات قرار گرفت.

دریس اظهار داشت: شناور قیام ۵ از دیگر شناور‌های ملکی این اداره کل نیز پس از انجام تعمیرات اساسی موتور‌های رانش با اهتمام نیرو‌های متخصص و مجرب بومی شاغل تحت نظارت اداره تعمیر و نگهداری تجهیزات دریایی با انجام تست موفق به چرخه عملیاتی پیوست.

مجتمع بندری امام خمینی (ره) در سال‌های اخیر با اتکا به توان فنی و تخصص نیرو‌های داخلی موفق شده علاوه بر انجام تعمیرات اساسی شناور‌های ملکی خود، خدمات متنوع تعمیراتی نیز به شناور‌های سایر شرکت‌ها و سازمان‌های فعال دریایی داخل کشور ارائه کند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعمیر شناور بنادر و دریانوردی شناور خدماتی انجام تعمیرات اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۲۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به خدمه سکوی متحرک در آب‌های عسلویه انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، احسان گلستانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو اعلام اضطرار شناور «سان دک» به مرکز فرعی جست و جو و نجات دریایی عسلویه مبنی بر بیماری یک نفر از خدمه، پس از هماهنگی لازم شناور ناجی ۲۰ به موقعیت اعزام شد.

وی بیان کرد: شناور ناجی پس از رسیدن به موقعیت و تحویل گرفتن فرد بیمار به سمت پایگاهش بازگشت.

رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: شناور اعزامی پس از رسیدن به اسکله پارس عسلویه فرد بیمار را به آمبولانس مستقر در اسکله تحویل داد.

گلستانی یادآور شد: دریانوردان در صورت مواجهه با شرایط اضطرار باید در اسرع وقت با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ مراکز جست و جو و نجات دریایی تماس حاصل کنند.

کد خبر 6096183

دیگر خبرها

  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • واحد سیار فرآورشی آزادگان جنوبی تعمیر شد
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی(ره) + فیلم
  • امدادرسانی به خدمه سکوی متحرک در آب‌های عسلویه انجام شد
  • رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود