Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@23:16:28 GMT

در جریان اصولگرا طرحی مبنی بر کاندیدای پوششی نداریم

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۲۷۶۵

در جریان اصولگرا طرحی مبنی بر کاندیدای پوششی نداریم

حمیدرضا ترقی می‌گوید که پیش از برگزاری مناظره‌ها نمی‌توان درباره کنار کشیدن کاندیداها به نفع یکدیگر خبر داد.

به گزارش مشرق، حمیدرضا ترقی گفت: تصمیم قطعی شورای ائتلاف و وحدت حمایت از آیت الله ابراهیم رئیسی است و در این زمینه شک و شبهه‌ای نداریم. به فکر تعیین و یا بررسی گزینه دیگری به عنوان گزینه نهایی اصولگرایان نیستیم و سناریویی درباره تغییر یا کناره‌گیری نیز مطرح نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه درگفتگو با افزود: در جریان اصولگرا ایده یا طرحی مبنی بر کاندیدای پوششی نداریم؛ ممکن است برخی افراد برای بیان برخی از انتقادات به وضعیت ناشی از مدیریت دولت فعلی در عرصه بمانند و بخواهند حرف‌هایی را بزنند، اما این به معنای تصمیم اصولگرایان برای در نظر گرفتن کاندیدای پوششی نیست.

ترقی با بیان این که در شرایط فعلی به هیچ وجه نمی‌توان درباره موضوع کناره‌گیری کاندیداها اظهارنظر کرد، گفت: در شرایط فعلی تنها باید تلاش کرد تا شور و نشاط انتخاباتی افزایش یابد یا با بیان راهکارهای مشکلات مردم، امید را افزایش داد. این تصمیم برای بعد از فضای مناظره‌ها است و زمانی که مناظره‌ها فضای جامعه را با نشاط کرد. طرح این مسائل زودهنگام است و به روند پرشور شدن انتخابات خدشه وارد می‌کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه از گفته‌های اصلاح‌طلبان در راستای سرد کردن فضای انتخابات انتقاد کرد و گفت: این ادعای اصلاح‌طلبان که کاندیدایی برای حضور در عرصه ندارند بنابراین رقابت پرشور نخواهد بود، درست نیست. بالاخره افرادی که حالا در میان نامزدها هستند در دوره‌های مختلف همراه با جریان اصلاحات بودند و منشا خودشان را هم جریان اصلاحات می‌دانستند نه چیز دیگری. بنابراین این اظهارات بهانه‌جویی است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فلسطین انتخابات 1400 آیت الله ابراهیم رئیسی حمیدرضا ترقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا طرح فجرانه ادامه خواهد داشت، گفت: برای ادامه پرداخت جایزه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ الکترونیکی (طرح فجرانه) موضوع در حال پیگیری و بررسی است. به زودی نتیجه اعلام می‌شود.

وی در پاسخ پرسش دیگری مبنی بر پرداخت سهام عدالت متولدین امسال هم اظهار کرد: در این خصوص موضوع باید از طریق سخنگوی دولت پیگیری شود.

کد خبر 6090963 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • چه پوششی مناسب افرادیست که حساسیت فصلی دارند؟
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • لزوم جریان یافتن مردم سالاری دینی در محلات