Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:03:31 GMT

بازچرخانی آب، معادل ایجاد یک سد مجازی است

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۴۲۹۵

بازچرخانی آب، معادل ایجاد یک سد مجازی است

به گزارش خبرنگار مهر، پیروز حناچی شهردار تهران در نشست خبری مشترک دو معاونت خدمات شهری و اجتماعی و فرهنگی گفت: باغاتی که به بوستان تبدیل شدند همان‌هایی بودند که قرار بود، به برج باغات تبدیل شود.
وی با اشاره به اینکه خیابان ولیعصر از محورهای کاری ما در برنامه تهران ۱۴۰۰ بوده و از ۱۸ هزار درخت که در این خیابان بوده ۶ هزار باقی مانده بود و ۳ هزار اصله درخت جدید در ولیعصر کاشته شد و با تعداد زیادی از درختان با عمر ۷۰ ۸۰ سال جایگزین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پذیرش مدیریت بوستان‌های جنگلی و نگه داری از آنها که از سوی شهرداری در شرایط خشکسالی و حتی ترسالی پذیرفته شده است، گفت: این مسئولیت به دلیل اینکه سازمان جنگل‌ها امکان نگه داری نداشت، پذیرفتیم.

حناچی گفت: مخازن آب اضطراری و بازچرخانی آب که معادل ایجاد یک سد مجازی با چرخه مجدد آب و پساب بود.

شهردار تهران اظهار داشت در میادین میوه و تره بار میزان رضایتمندی مردم بالا بود چون به طور متوسط ۳۵ تا ۴۰ درصد قیمت‌ها متعادل‌تر است.

وی ادامه داد: شرایط آتش نشانی با قبل از حادثه پلاسکو قابل مقایسه نیست، توزیع ایستگاه‌ها در کاهش زمان رسیدن به محل حادثه مؤثر بوده است و با توافق با اورژانس
آمار اورژانس از ۲۹ دقیقه به ۱۵ دقیق کاهش شده و ۴۰ پد بالگرد اجرا شده که در شرایط بحران خود را نشان می‌دهد.

شهردار تهران گفت: تلاش شده اقدامات با نگاه اجتماعی انجام شود و در زمینه پسماند اقداماتی را تحت عنوان گلماند اجرا کرده است که شهروندانی که به تفکیک بپردازند، از طریق گلدان و کتاب تقدیر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه فوتی‌های تهران پیش از کرونا روزانه حدود ۱۵۰ تا ۱۷۰ نفر بود و در شرایط کرونا به دو برابر رسید و کار بهشت زهرا در این دوران که با احترام و شرایط بهداشتی اقدام به تطهیر و تدفین کرونایی ها می‌شد، قابل تقدیر بود.

حناچی گفت: زیباسازی جور سازمان‌های متولی فرهنگی را به دوش می‌کشد. هرچند ابزارهای قوی‌تری داریم اما دیگر سازمان‌های تبلیغاتی هم مسئولیت‌هایی دارند.

وی اقدامات این سازمان را در سطح ملی دانسته و ادامه داد: این اقدامات حتی در دیپلماسی عمومی کشور مؤثر بود.

شهردار تهران گفت: برج آزاد در مناسبت‌ها با ویدیومپینگ دوباره به نماد تهران تبدیل شد.

وی ادامه داد: تلاش گسترده کاهش مصرف سوخت فسیلی در حال انجام است که در حوزه حمل و نقل و چه در حوزه مصرف سوخت ساختمان‌های شهرداری تهران است.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم همه معضلات شهر نگاه اجتماعی داشته باشیم چون کم هزینه و پر بازده است.

حناچی تاکید کرد: نشاط اجتماعی نقطه هدف ماست اما کرونا شکل آن‌را عوض کرد.

وی افزود: محله محوری و تبدیل پروژه‌ها به مقیاس محلی دیگر برنامه این دوره بوده است و دو سال است که دیگر در فصل سرما فوتی و سرمازده نداشته‌ایم.

کد خبر 5224591 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: پیروز حناچی توسعه فضای سبز شهرداری تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا انتخابات 1400 شورای شهر تهران صنایع دستی قوه قضاییه کیفیت هوای تهران بنیاد شهید و امور ایثارگران وضعیت معابر سازمان تامین اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا سازمان زندان ها زندانی شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رضا مهرافروز در نشست هم‌اندیشی با فرماندار شهرستان ارومیه اظهار کرد: در کمیته امداد امام خمینی (ره) بیشتر به دنبال ایجاد بستر و فضاهایی هستیم تا موانع و مشکلات پیش‌رو را با همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌ها حل کنیم.

وی در ادامه تهدیدها را زمینه‌ای برای پویایی برشمرد و افزود: هر تهدیدی را می‌توان به فرصت تبدیل کرد و از آن بهره برد، اگر تهدیدی نباشد، تحرکی هم نخواهد بود و فضایی ایجاد نخواهد شد که برای آن تصمیم‌گیری، بازخوانی و بازیابی شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اقداماتی را که موفق بوده است، ادامه می‌دهیم و در خصوص سایر اقدامات نیز تجدیدنظر می‌شود، گفت: برجسته‌ترین خدمت، اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی است.

مهرافروز ادامه داد: اساسنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) و شعار اصلی آن ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌ها است تا دغدغه‌هایشان حل شود که در حوزه اشتغال این امر به وقوع پیوسته است.

وی تصریح کرد: بیش از ۴۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور را کمیته امداد ایجاد می‌کند، سال گذشته در استان ۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر موفق به دریافت وام و تسهیلات اشتغال شده‌اند.

مدیرکل امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ارائه مشاوره به خانواده‌ها، اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپایی اردوهای زیارتی و تفریحی و حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان را از دیگر خدمات این نهاد عنوان کرد.

 

 

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد