Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@08:16:20 GMT

ایسوس سرویس؛ راه حل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۸۴۵۵۹

ایسوس سرویس؛ راه حل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری

لپ‌تاپ‌های ایسوس از محبوب‌ترین لپ‌تاپ‌های دنیا هستند. در ایران نیز این لپ‌تاپ‌ها به دلیل عملکرد مناسب و قابل اعتمادی که دارند، جزو اولین انتخاب‌های خریداران قرار می‌گیرند.

به گزارش ایسنا بنابراعلام ایسوس سرویس، در همین راستا بهره‌مند شدن از خدمات مناسب پس از فروش و همچنین تعمیرات تخصصی لپ‌تاپ‌های ایسوس امری مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اولین مراکزی که در کشور ما برای تعمیرات لپ‌تاپ ایسوس و ارائه خدمات پس از فروش به‌عنوان خدمات مجاز ایسوس شروع به فعالیت کرد، ایسوس سرویس (L.P.S) نام دارد. این مرکز یکی از مجهزترین خدمات مجاز ایسوس است که بیش از یک دهه سابقه فعالیت دارد.

در ادامه سرویس و خدمات www.asus-service.co بیشتر آشنا می‌شویم.

فروشگاهی از تمام قطعات ایسوس

اگر از فن‌های پروپاقرص برند ایسوس باشید، یکی از معتبرترین فروشگاه‌هایی که برای خرید لوازم جانبی ایسوس پیدا می‌کنید، (ایسوس سرویس) است.

این مرکز دارای یک فروشگاه مجهز است که در آن انواع کیبورد، آداپتور اورجینال، درایور لپ‌تاپ، باتری، رم، ‏cpu و مادربرد لپ‌تاپ ایسوس به همراه نمایشگرهای ال ای دی و ال سی دی لپ‌تاپ را پیدا خواهید کرد.

با دسترسی به تأمین قطعات این فروشگاه دیگر نگرانی بابت قابل استفاده نبودن لپ‌تاپ خود نخواهید داشت. ایسوس سرویس با بهترین قیمت در سریع‌ترین زمان ممکن قطعات کاملاً اورجینال را برای شما مهیا می‌کند.

این فروشگاه که تنها در شهر تهران دایر است، به‌زودی با راه‌اندازی فروشگاه آنلاین قرار است به تمام نقاط دور و نزدیک در کشورمان خدمت‌رسانی کند. با (فروشگاه آنلاین ایسوس سرویس) نگرانی‌های شما در سرتاسر کشور به کلی رفع خواهد شد.

گارانتی واقعی!

همه ما با تجربه نامناسب در زمینه استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش روبرو شده‌ایم. بسیاری از شرکت‌هایی که گارانتی محصولات را ارائه می‌کنند، به بهانه‌های مختلف از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرده و به تعهدات خود عمل نمی‌کنند.

به همین دلیل معمولاً در زمان خرید وسیله‌های برقی معمولاً بسیاری از ما حساب ویژه‌ای روی گارانتی آن باز نمی‌کنیم؛ اما این شرکت، در طول یک دهه گذشته توانسته، خدمات بی‌نظیری را به مشتریان ارائه کند.

تضمین ارائه‌شده در قبال لپ‌تاپ‌های ایسوس و همچنین قطعات جانبی آن‌ها در شرایط قیمتی این روزهای کشورمان بسیار حساس و تعیین‌کننده است.

ایسوس سرویس در زمینه تعمیر لپ تاپasus ، تعمیر انواع محصولات جانبی ایسوس، سرویس و نگهداری و تأمین قطعات برای لپ‌تاپ‌ها، نوت بوک ها و کامپیوترهای ایسوس فعال است.

این شرکت همچنین با شرکت‌ها و ارگان‌های دولتی و خصوصی برای ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش همکاری گسترده‌ای دارد. به همین دلیل است که ایسوس سرویس را به‌عنوان یکی از برترین خدمات مجاز ایسوس، تعمیرات لپ تاپ ایسوس می‌شناسیم.

تعمیر لپ تاپ  asus، از همه مدل و همه رنگ!

اگر به دنبال یک مرکز قابل‌اعتماد برای تعمیر لپ‌تاپ asus خود هستید کافی است سری به ایسوس سرویس بزنید. به‌محض ورود شما به داخل مرکز، لپ تاپ‌تان توسط متخصصان حرفه‌ای ایراد یابی می‌شود.

در صورتی‌ که لپ تاپ نیاز به تعمیر داشته باشد در حضور شما و با ارائه فاکتور و گارانتی رسمی تعمیر و تحویل داده می‌شود. در صورتی‌ که تعمیرات لپ تاپ ایسوس شما طولانی‌تر باشد می‌توانید با خیال راحت یک رسید رسمی و معتبر دریافت کرده و لپ تاپتان را در این مرکز قرار بدهید.

یکی از مزایای این خدمات مجاز ایسوس سرعت بالا در تحویل لپ تاپ‌های تعمیری است. شما هرگونه خدمات سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری که نیاز داشته باشید در مدت زمان یک ساعت تا حداکثر ۴۸ ساعت برای شما انجام می‌شود؛ اما هیجان‌انگیزترین قسمت ماجرا این است که برخلاف سایر مراکز تعمیر و خدمات پس از فروش، شما در مرکز ایسوس سرویس می‌توانید بعد از تعمیرات لپ‌تاپ ایسوس خود یک گارانتی معتبر برای مدت چهار ماه دریافت کنید.

این گارانتی تنها به یک دلیل به شما داده می‌شود و آن این است که این شرکت معتقد است کیفیت ارائه خدماتش در بالاترین سطح خود قرار دارد.

در این شرکت انواع خدمات مانند تعویض چیپست، تعویض مادربرد، تعمیر و تعویض مانیتور لپ‌تاپ، تعمیر ال سی دی و ال ای دی، تعمیر تخصصی نوت بوک های ایسوس، تعمیر و تعویض کارت مودم و شبکه کابلی، تعمیر و تعویض کیبورد، درایو، تاچ پد، فینگر پرینت و لولای لپ تاپ ارائه می‌شود.

ارتقا لپ‌تاپ با ایسوس سرویس

ممکن است در برخی موارد مشخصات فنی لپ‌تاپ خریداری‌ شده برای انجام پروژه‌های بعدی‌تان کمی ضعیف به نظر برسد. در میان عموم مردم ذهنیت این‌گونه است که لپ‌تاپ به خاطر پک بودن قابلیت ارتقا ندارد.

البته که شما با مراجعه به متخصصان حرفه‌ای و کاربلد ایسوس سرویس می‌توانید به‌راحتی لپ‌تاپ خود را با استفاده از قطعات اصلی و با ارائه گارانتی خدمات به‌روزرسانی کنید. پس از به‌روزرسانی شما یک لپ‌تاپ به‌روزتر و کارآمدتر با همان کیفیت قبل خواهید داشت.

پایان نگرانی در مورد اطلاعات هارددیسک

هارددیسک در انواع لپ‌تاپ و سیستم‌های دیگر یکی از بخش‌های مهم و حیاتی سیستم کامپیوتری است که اطلاعات بسیاری در آن نگه‌داری می‌شوند. اهمیت هارددیسک برای افرادی که پروژه‌های خود را بر روی لپ‌تاپ نگهداری می‌کنند دوچندان خواهد بود.

با خدمات تعمیر هارددیسک ایسوس سرویس می‌توان گفت که نگرانی‌ها در مورد هارددیسک و اطلاعات بااهمیت شما پایان‌یافته است.

خدمات نرم‌افزاری مطمئن

با مراجعه به ایسوس سرویس می‌توانید تمامی خدمات نرم‌افزاری خود را در شرایط کاملاً تخصصی وحرفه ای انجام دهید.

در این شرکت تمامی خدمات شامل نصب و تعویض ویندوز و نرم‌افزارهای مختلف روی لپ‌تاپ، کامپیوتر رومیزی و تبلت قابل انجام است. علاوه بر این می‌توانید بکاپ گیری اطلاعات با اهمیت خود را به کارشناسان ایسوس سرویس بسپارید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مشکلات سخت افزاری خدمات پس از فروش ایسوس سرویس نرم افزاری لپ تاپ لپ تاپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر

جعفر بابائیان در بازدید از محور سرچم با بیان اینکه در مدت یاد شده ۱۲۵کیلومتراز حریم راه‌های شهرستان کوثر تسطیح، پاکسازی و آزادسازی شده گفت: در این مدت راهداران ۱۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان کوثر را خط کشی کرده اند.

او با اشاره به اینکه در یک ماهه گذشته محور‌های مواصلاتی شهرستان کوثر با استفاده از ۱۵ تن آسفالت لکه گیری شده تصریح کرد: در مدت یاد شده راهداران پل دالی ۳ متری با باکس‌های بتنی در طرفین جاده را تعریض کرده و ۲ دستگاه از رمپ‌های ورودی و خروجی پشت دیوار حایل پل را خاکریزی و اجرا کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر در این مدت پاکسازی ۱۲۵ کیلومتر از کانال‌های طرفین راه را در محور‌های مواصلاتی را یادآور شد و اظهار کرد: راهداران به طور مستمر از سیستم روشنایی ۱۲ دستگاه تونل در ۷ نقطه نگهداری کرده اند.

بابائیان از لق گیری سنگ‌های سست از ترانشه‌ها در محور‌های اردبیل – سرچم و گیوی – آبگرم به صورت دستی با صعود به بالای ترانشه و ایجاد محدودیت ترافیکی با هماهنگی پلیس راه به مقدار ۳۰ نفر ساعت در یک ماهه خبرداد و خاطرنشان شد: در مدت یاد شده عملیات خاکبرداری، تعریض و افزایش ظرفیت پارکینگ روبروی پاسگاه پلیس راه اردبیل- سرچم با حجم ۳۰ هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی اجرا شده است.

او حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت: با حضور ۱۶۰۰ نفر- روز گشت راهداری در محور‌های مواصلاتی تاکنون جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راه ۸ مورد اخطار کتبی به متخلفان ابلاغ و ۳ مورد از تابلو‌های غیر مجاز در محور‌های مواصلاتی جمع آوری شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان کوثر در این مدت پاکسازی ۳۱ متر مکعب شانه و حریم محور‌های مواصلاتی از زباله‌های ریخته شده، تنقیه، لایروبی و تنظیم بستر پل‌ها و آبرو‌ها به تعداد ۳ دهانه به حجم ۱۵متر مکعب، تعمیر، بازسازی و نصب ۲۷۰ عدد تابلو و علائم، شست‌وشوی ۵۰۰ عدد علائم راهداری، تعمیر، بازسازی و نصب ۲۰ شاخه گاردریل در محور‌های مواصلاتی و نصب و تعمیر ۱۵ عدد چراغ چشمک زن را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۱ ماهه گذشته برشمرد.

بابائیان به نصب و تعمیر ۳۶ متر مربع تابلو‌های اطلاعاتی در بزرگراه شهرستان کوثر اشاره کرد و ادامه داد: راهداران ۳۲ عدد از چراغ‌های چشمک زن و چراغ‌های پلیسی را تعمیر و نگهداری و توسعه داده اند.

او با بیان اینکه راهداری شهرستان کوثر مسئولیت نگهداری از ۵۲۰ کیلومتر راه ارتباطی در حوزه استحفاظی خود را بر عهده دارد گفت: از این مقدار ۱۹۰کیلومتر راه اصلی و فرعی، ۲۱۵کیلومتر راه آسفالته روستایی، ۱۱۵کیلومتر راه شوسه و خاکی است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اولین کتابخانه ملی دیجیتال جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • اولین کتابخانه دیجیتال ملی جهان در فنلاند راه‌اندازی شد
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • انتصاب جدید مرکز جهاد کشاورزی بالانج
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه