Web Analytics Made Easy - Statcounter

در زیر چند دلیل وجود دارد که چرا کاتالوگ های دیجیتال یک ابزار حیاتی در تجارت الکترونیکی هستند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام پرینت آرمانی، طبق آمار، 2.5 میلیارد خریدار آنلاین در سال 2020 وجود داشته است- بدون شک بیماری همه گیر نقش مهمی در افزایش تعداد آنها داشته است. علاوه بر این، گرایش نشان می دهد که تعداد خریداران دیجیتال هر ساله به سرعت در حال رشد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با خرید هرچه بیشتر افراد به صورت دیجیتال، مارک های تجارت الکترونیکی باید روند را دنبال کنند و چاپ کاتالوگ آنلاین داشته باشند تا تجربه الهام بخشی از محصول را به خریداران بالقوه ارائه دهند.

1. سازگاری بین پلت فرم را فراهم کنید.

امروزه خریداران آنلاین عادت کرده اند که آیا به دنبال آلبوم موسیقی یا مدل لپ تاپ جدید هستند، به جستجوی اطلاعات آنلاین می پردازند. اگر می خواهید یک کاتالوگ محصولات تجارت الکترونیکی رقابتی برای پاسخگویی به رفتارهای مشتری آنها ایجاد کنید، باید بررسی کنید که محصولات به راحتی در اینترنت پیدا می شوند یا در دسترس هستند. با استفاده همه از چندین دستگاه، دسترسی به کاتالوگ های آنلاین از طریق هر تلفن هوشمند یا رایانه لوحی و همچنین از طریق رایانه ثابت بسیار مهم است. این نوع سازگاری بین پلتفرمی همان چیزی است که باعث می شود کاتالوگ ها در چاپ دیجیتال در بازار مدرن بسیار رقابتی باشند- به عنوان لینک در هر مرورگر، در هر دستگاهی قابل دسترسی هستند. بعلاوه، می توانید کاتالوگهای آنلاین را از طریق هر کانالی که می خواهید توزیع کنید، اعم از وب سایت، ایمیل یا رسانه های اجتماعی.

2. محصولات را در بهترین حالت به نمایش بگذارید.

ایجاد کاتالوگ محصولات دیجیتال به برندها امکان می دهد محصولات خود را به تصویری ترین و جذاب ترین شکل تبلیغ کنند. مردم دوست دارند از محتوا الهام بگیرند و شما می توانید کاتالوگ تجارت الکترونیکی خود را با عکس ها، فیلم ها، تصاویر پاپ آپ و سایر عناصر تعاملی با کیفیت بالا غنی کنید. بنابراین، خریداران درک عمیقی از محصول شما خواهند داشت و به احتمال زیاد به سمت خرید می روند.

3. فروش را افزایش دهید.

با کاتالوگ های دیجیتال می توانید روند خرید را راحت و آسان کنید. به عنوان مثال، موارد موجود در کاتالوگ خود را به محصولات نمایش داده شده در سایت خود پیوند دهید. به این ترتیب، خریداران فقط بر روی موردی که دوست دارند کلیک کرده و بلافاصله به سایت شما می روند تا آن را خریداری کنند. با ساده سازی فرایند سفارش، بازدیدکنندگان را به خرید تشویق می کنید و آنها را به مشتریان وفادار خود تبدیل می کنید. بنابراین معرفی کاتالوگ محصولات در تجارت الکترونیک می تواند باعث افزایش سفارشات و فروش شود.

4. کاتالوگ های خود را ساختار بندی کنید.

یک کاتالوگ تجارت الکترونیکی روشن و دقیق به شما کمک می کند تا در صنعت خود پیشرو باشید و اعتماد خود و خریداران خود را تقویت کنید. با یک کاتالوگ دیجیتالی کاملاً منظم، خریداران اطلاعاتی را که در جستجوی آنها هستند در عرض چند ثانیه پیدا می کنند. اگر یک کاتالوگ عظیم با بخشهای مختلف و تعداد زیادی از محصولات دارید، باید یک فهرست از محتویات ایجاد کنید و جستجوی متن را فعال کنید، بنابراین خریداران شما در جستجوی کاتالوگ مشکلی نخواهند داشت. این کار را حتماً با در نظر گرفتن مشتری خود انجام دهید تا تجربه کاربری بهتری را برای آنها فراهم کنید.

5. تجربه خرید خریداران را بهبود ببخشید.

یک قالب دیجیتال برای کاتالوگ فرصتی عالی برای تعامل خریداران و ایجاد احتمال خرید در آنها است. در حالی که قالب های مختلفی برای ارائه محصولات یا خدمات شما در یک کاتالوگ دیجیتال وجود دارد، یکی از محبوب ترین آنها قالب flipbook است. به نظر می رسد مانند یک نسخه چاپی است و تجربه واقعی خواندن را در وب فراهم می کند. با استفاده از این قالب، می توانید کاتالوگ تجارت الکترونیکی خود را با تصاویر، ویدیوها و سایر مطالب تعاملی پاپ آپ که اطلاعات جامع و مفصلی در مورد محصول شما به خریداران شما می دهد، ارتقا دهید.

در انتها:

کاتالوگ های دیجیتال در تجارت الکترونیکی می توانند به یک نقطه لمس مهم در سفر مشتری تبدیل شوند. اطمینان حاصل کنید که یک تجربه عالی برای خریداران خود ایجاد کرده اید، زیرا کاتالوگ خوش ساخت و مشتری مداری ابزاری است که بهترین ها را در محصولات شما برجسته می کند و به خریداران کمک می کند تا انتخاب خود را سریع تر انجام دهند.

برای سفارشات چاپ دیجیتال خود با چاپ آرمانی در ارتباط باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کاتالوگ های دیجیتال تجارت الکترونیکی کاتالوگ های دیجیتال تجارت الکترونیکی کاتالوگ ها یک کاتالوگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۴۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مالیات بر عایدی سرمایه از نقل و انتقال طلا، به معنای سرمایه‌ای بودن طلا از نگاه مصوبه اخیر مجلس است؛ اما به واقع جامعه‌ای که برای حفظ اندک سرمایه‌های خود در مقابل تورمی که دولت در ایجاد آن بی تاثیر نبوده است، با این سوال مواجه شده که چرا باید چنین مالیاتی پرداخت کند؟ برخی در این بین مدعی اند که اجرای این مصوبه اولین ضرر بزرگ را به بازار طلا خواهد زد.

انتخاب در گزارشی نوشت: محمدولی، کارشناس صنعت طلا، درباره مصوبه اخیر مجلس مبنی بر اخذ مالیات بر عایدی سرمایه از نقل و انتقال طلا گفت: این مصوبه فعالیت بازار را کند می‌کند و مصرف‌کننده دیگر تمایلی ندارد به سمت طلا بیاید. الان هم اگر مردم طلا می‌خرند، خواهان حفظ ارزش پول خود هستند و بعضا این خرید را مورد استفاده شخصی نیز قرار می‌دهند. این اتفاق که بیفتد، دیگر به سمت خرید طلا هم نمی‌آید و رونق بازار بسیار کم می‌شود. مردم به سمت و سوی طلای آبشده و دست دوم می‌روند که در آن صورت تولید طلا در کشور به شدت کاهش پیدا می‌کند.

وی در ادامه درباره ابهام اخذ مالیات از طلا اشاره کرد: مشخص نیست منظور از مالیات بر طلا چیست؛ آیا منظور متقاضیان عادی است؟ یا اینکه مالیات بر همکاران ما در واحدهای صنفی بر روی حجم قابل توجه اخذ می‌شود؟ مالیات مشخص نیست بر چه بخشی اعمال می‌شود. اگر بر واحدهای صنفی باشد، همکاران ما در حوزه شفافیت باید فعال باشند و در مقابل قانون اطاعت کنند، اما همکاران ما بحث مالیات را همین الان هم پرداخت می‌کنند؛ چه مالیات بر مشاغل و چه مالیات بر ارزش افزوده که عموماً پرداخت می‌کنند. ممکن است برخی مالیات واقعی را پرداخت نکنند، اما بیش از نود درصد مالیات پرداخت می‌کنند. اگر مالیات برمصرف‌کننده است، سازمان امورمالیاتی باید به طور شفاف بگوید که مردم در این بین چه کنند؟

ولی درباره راهکار مناسب برای مالیات بر طلا گفت: راهکار حل مشکل دست ما نیست، اما در نهایت ما به عنوان پیشنهاد می‌گوییم که بهتر است خرید و فروش طلا مثل گذشته جریان داشته باشد. حالا اگر یک فرد بخواهد یک گوشواره و انگشتر ۲ گرمی بخرد دیگر قدرت ندارد و تمایلی هم ندارد. رونق هر بازار و شهری، چراغ‌های طلا فروش هاست. مجلس بهتر است شرایط به قبل برگرداند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899745

دیگر خبرها

  • ۴ دلیل ریزش قیمت‌ها در بازار ارز و سکه و نقره داغ شدن خریداران
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • آمادگی بانک‌ها برای استفاده از برات الکترونیکی
  • طرح ابزار تامین مالی یک پیش‌بینی نوآورانه است
  • خاندوزی: جعبه ابزار تامین مالی برای تحقق جهش تولید آماده شد
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • ماجرایی تازه برای خریداران طلا/ مالیات جدید در راه است؟