Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محسن مشایخی،معاون بازرگانی، سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: طی یک ماهه اخیر پیگیری‌های مستمر سازمان و برای کم کردن التهاب و پاسخ به نیاز بازار، باعث جذب و توزیع سیمان به مقدار بیش از نیاز بازار در جنوب کرمان شده است.

او افزود: اکنون روزانه بالغ بر ۱۰۰۰ تن سیمان از کارخانجات استان جذب و در تمامی شهرستان‌های حوزه جنوب کرمان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن مشایخی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت و انجمن صنفی کارخانجات سیمان کشور، به زودی از کارخانه سیمان نائین اصفهان نیز سیمان به بازار جنوب کرمان تزریق خواهد شد.

او ضمن تاکید بر برخورد جدی با هرگونه عرضه خارج از شبکه، گرانفروشی و احتکار سیمان، ادامه داد: عاملین موظف هستند میزان سیمان خریداری شده را حتما به معاونت بازرسی سازمان و در شهرستان‌ها به ادارات صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند.

معاون بازرگانی سازمان تاکید کرد: از شهروندان خواهشمند هستیم برای حفظ حقوق خود و سایر مصرف کنندگان، هرگونه تخلف را از طریق تماس با سامانه ۱۲۴، سامانه اینترنتی به آدرس www.۱۲۴.ir و یا با مراجعه حضوری، به حوزه بازرسی این سازمان و ادارات شهرستانی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن مصالح ساختمانی جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال

غلامحسین بهمنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: همه ساله در ۶ ماهه نخست سال پیک مصرف تولید است که مسئولان با برنامه ریزی مناسب در خصوص واردات و اشباع بازار  می‌توانند از التهابات قیمت جلوگیری کنند.

او نرخ مصوب هرکیلو شکر برای مصرف کننده را ۳۴ هزارتومان اعلام کرد و افزود: نبود سیاست و برنامه ریزی مناسب موجب شده تا قیمت هرکیلو شکر در بازار به بالای ۴۰ هزارتومان برسد.

بهمنی با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست سال روزانه ۷ تا ۸ هزارتن شکر مورد نیاز است، گفت:  با توجه به آنکه شکر کشت پاییزه تنها ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزارتن است، از این رو انتظار می‌رود یک میلیون تن کسری از طریق واردات تامین شود تا نوسانی در بازار رخ ندهد.

دبیر اسبق انجمن تصفیه کنندگان شکر ادامه داد: بنابر آمار قیمت هرتن شکر خارجی تحویل بنادر ۵۶۰ یوروست که با احستاب ارز نیما، برای واردکننده ۲۲ تا ۲۳ هزارتومان تمام می‌شود و بدین ترتیب هرکیلو شکر تصفیه شده در سامانه بازارگاه ۲۸ هزارتومان عرضه می‌شود.

او با بیان اینکه سالانه ۲ میلیون و ۴۰۰ هزارتن شکر در کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: بنابر آمار سالانه یک میلیون و ۴۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزارتن شکر در داخل تولید و مابقی با احتساب ذخایر استراتژیک وارد کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع روسیه: اوکراین در سال جاری بیش از ۱۱۱ هزار سرباز از دست داده است
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • خسارت ۱۰۰۰ میلیاردی بارش‌های اخیر به بخش کشاورزی جنوب کرمان
  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • تولید اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی برای کشت برنج در مازندران