Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان گفت: امروز مجاهدان راه انقلاب اسلامی مثل کوه استوار در قله ایمان ایستاده اند.

به گزارش ایسنا، نشست پرچمداران انقلاب اسلامی در نهضت امام خمینی(ره) ویژه بانوان با موضوع قیام خونین ۱۵ خرداد ظهر دوشنبه ۱۰ خرداد ماه در ساختمان مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با همکاری کارگروه زنان و خانواده قرارگاه فرهنگی نماز جمعه شهرستان ورامین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست سرکار خانم لاله افتخاری دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بصیرتی عمیق و شناختی دقیق و حرکتی به هنگام توسط قیام کنندگان ۱۵ خرداد و شهدای این قیام باعث شد که نام این دیار در تاریخ انقلاب جاوادانه شود.

وی ادامه داد: ۱۴خرداد واقعه ای دردناک در تاریخ انقلاب ما رخ داد و بنیانگذار رخ داد بزرگ معجزه قرن از میان ما پرکشید، عظمت امام را در خارج از مرزهای ایران باید جستجو کرد در کشورهایی که تمثال امام به عنوان یک آزادی خواه نصب شده است و الگویی برای احقاق حق در میان مردمانش ترسیم گردیده است.

دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان با تقدیر از مجاهدان راه حق و کسانی که عزت و آبروی ایران اسلامی در آنها خلاصه می گردد ، اظهار کرد: امروز مجاهدان راه انقلاب اسلامی مثل کوه استوار در قله ایمان ایستاده اند ما باید پاسخگوی این عزیزان که بخاطر احقاق حقی که دشمنان این آب و خاک به خاطر قلدری خود آن را قبول ندارند، باشیم و ادامه دهنده راه این عزیزان در سختی ها و مشکلات پیش رو باشیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: حضرت آقا فرمودند، ما خرمشهر ها پیش داریم و یکی از این خرمشهر ها انتخابات است، تشویق دیگران برای حضور حداکثری یکی از وظایف اصلی ما می‌باشد و این را بدانیم مشارکت حداکثری برای مردم و کشور امنیتی پایدار را به ارمغان خواهد آورد.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری شناخت اصلح را در انتخابات برای  ساختن ایرانی قوی مهم دانست و تصریح کرد: امروز دفاع از مکتب سید الشهدا (ع) و حضرت زهرا(س) در شناخت اصلح است بحمدالله با کاری که شورای نگهبان انجام داد، امروز نامزدهای خوبی معرفی شدند اما باید  بهترین را انتخاب کنیم که شاخص های اصلح را در کلام رهبری معظم باید جستجو کنیم.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کسانی که نسبت به انتخابات و سرنوشت کشور بی تفاوت هستند بیان کرد: کسانی که رای ندادند با افتخار می‌گویند ما رای نمی دهیم اشتباه می کنند و غیرتی به خود و خانواده خود ندارند و هم صدای با دشمن هستند و از اینها باید کسانی که رای می دهند طلبکار باشند چرا که کشوری را که در آن زندگی می کنند را قبول ندارند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان با تاکید بر نقش ویژه بانوان در انقلاب اسلامی گفت: نقش بانوان در این انتخابات باید چندین بار آقایان باشد و زنان همیشه در تاریخ اسلام دوشادوش زنان نقشی بی بدیل داشته اند و توصیه من به نیروهای انقلابی این است که فکر نکنند که از هم اکنون کار تمام شده است باید فعالیت کنیم و لایه های خاکستری جامعه که بعضا با ترویج دروغ و القا نمایی های کاذب توانسته اند نقش ایفا کنند را به آحاد مردم معرفی کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنان انتخابات ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۸۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی در جزیره کیش تنیسورها برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی هفته نخست بازی ها به مصاف حریفان خود رفتند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۲ دیدار برگزار شد و در پایان با انجام ۲ راند جدول اصلی تیم های حاضر در نیمه نهایی مشخص شدند.

در بخش آقایان کامبیز درویش نژاد – سامی داوطلب ، مهدی بازگیر – سالار ریاحی ، رسول آراوند – فربد فتاح و فرهاد اهرزاد با شکست حریفان خود به نیمه نهایی رسیدند و در بخش بانوان نیز ساره هژبری -فاطمه سرسنگی ، نیکی ثابتی – نیکو شیرازی فرد، یاسمن حیدری -شیرین سیدیان و نیلوفر گونودی و درنا یگانه به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

این مسابقات امروز با انجام دیدارهای نیمه‌ نهایی و فینال به پایان می رسد.

در بخش بانوان ۱۴ تیم و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان است و کسری حجازی مدیریت بازی ها را بر عهده دارد و در بخش بانوان نیز لعیا خیام باشی داور نشان سفید و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات حضور دارند.

کد خبر 6090750

دیگر خبرها

  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود