Web Analytics Made Easy - Statcounter

۹ تیم از ۱۲ تیم موسس سوپرلیگ اروپا از این لیگ انصراف دادند اما رئال مادرید، یوونتوس و بارسلونا همچنان سرسخت بر مواضع خود باقی مانده اند و حتی قصد دارند از یوفا بابت نقض قوانین برگزاری مسابقات ورزشی شکایت کنند. گفته می شود این سه تیم از دادگاه مادرید حکم دارند که یوفا و هیچ نهادی حق ندارد بابت تشکیل سوپرلیگ آنها را جریمه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکساندر چفرین در گفتگو با گاردین به تندی در مورد این سه تیم صحبت کرد: اگر دوست ندارید، بروید در لیگ خودتان بازی کنید

حتی بی خبرترین مردم در جهان هم می دانند که کار سوپرلیگ تمام شده است. فکر می کنم که سه باشگاه یوونتوس، رئال مادرید و بارسلونا که هنوز فکر می کنند سوپرلیگ وجود دارد، به نحوی به ما کمک کرده اند زیرا حالا صحبت در مورد انسجام و هر چیز دیگری بسیار آسان تر است زیرا می توانیم به آنها بگوییم: “اگر دوست ندارید، بروید در سوپرلیگ خودتان بازی کنید.”

مردم می گفتند مالکان امریکایی سه باشگاه لیگ برتری مقصر هستند اما فراموش نکنید تنها کسانی که فکر می کنند زمین تخت است، یک ایتالیایی و دو اسپانیایی هستند! آنها یک بیانیه مطبوعاتی صادر کرده اند و گفته اند: “سوپرلیگ هنوز وجود دارد و ما هنوز سوپرلیگ داریم”. دو روز بعد، آنها مدارک خود را برای بازی در لیگ قهرمانان ارسال کرده اند.  آنها مدام ما را تهدید می کنند 

بنابراین آنها در سوپرلیگ و خارج از لیگ قهرمانان هستند اما می خواهند در لیگ قهرمانان باشند؟ آنها گفتند لیگ قهرمانان تمام است اما هنوز می خواهند در آن بازی کنند؟ حالا آنها شروع به تهدید کرده اند. به ما نامه می فرستند و تهدید می کنند که از ما شکایت می کنند-در دادگاه جنایی، این دادگاه و آن دادگاه-. آنها واضحا خیلی پول دارند. باید این پول ها را برای فوتبال زنان و جوانان هزینه کنند. 

هفته گذشته یوفا اعلام کرد بررسی ها را آغاز کرده و ممکن است این سه تیم از لیگ قهرمانان فصل آینده محروم شوند. چفرین در این مورد گفت: ایده آل این است که تمام تیم ها در لیگ قهرمانان باشند

ببینید، برای من وضعیت ایده آل این است که تمام تیم هایی که سهمیه گرفته اند، در لیگ قهرمانان بازی کنند اما وقتی آنها یک شبه ناپدید شدند و هنوز هم بازنگشته اند، ارتباط داشتن با آنها کمی عجیب است. تمام چیزی که ما از آنها دریافت کرده اند، چند نامه است. من نامه های آنها را نخواندم اما کمیته انضباطی می گوید سر تا سر این نامه ها پر از تهدید به هر روشی است.

ولی این سه باشگاه در جهان بسیار محبوب هستند و محرومیت آنها می تواند گران تمام شود:  کسی خیریه نمی خواهد

وقتی با ۲۴۴ باشگاه عضو اتحادیه صحبت می کنم، این سه باشگاه محبوب ترین باشگاه های جهان نیستند. آنها از همه شکایت می کنند. همه را تهدید می کنند. دید آنها چنین است: “ما رقابت بزرگ خودمان را انجام می دهیم و کمی پول خیریه هم به همه می دهیم”. هیچکس خیریه نمی خواهد. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان سه باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی ناچو با رئال مادرید در پایان این فصل به اتمام می‌رسد و به نظر نمی‌رسد که مدیران این باشگاه تصمیم برای ارائه پیشنهاد جدید به او داشته باشند و این بازیکنان به دنبال جدایی از رئال برای داشتن فرصت بازی بیشتر در فصل آینده است.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی اعلام کرده بودند که این بازیکن از شرایطی که در رئال دارد راضی نیست و به همین دلیل در فکر جدایی است تا در سال‌های پایانی فوتبالش بتواند دقایق بیشتری را در میدان حضور داشته باشد.

پیش از این گفته شده بود که مقصد احتمالی این مدافع اسپانیایی آمریکا و لیگ فوتبال این کشور خواهد بود اما حالا به نظر می‌رسد که حداقل یک باشگاه اروپایی هم شرایط او را زیر نظر دارد و به زودی مذاکرات را آغاز خواهد کرد.

رادیو کوپه خبر داده است که مدیران لورکوزن و رابی علاقه بسیار زیادی به همکاری با ناچو دارند و امیدوار هستند که بتوانند این بازیکن را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به‌صورت رایگان و به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند اما هنوز مشخص نیست که تصمیم نهایی او در این زمینه چه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • آغاز جنگ مدعیان لیگ برتر برای این ستاره (عکس)
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • الکساندر چفرین: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی و عواقب آن ویرانگر خواهد بود
  • تاکید رئیس یوفا: سوپرلیگ پروژه‌ای غیراخلاقی است
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا