Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@04:47:52 GMT

طرز تهیه خورشت گوجه سبز

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۱۵۰۹

گوجه سبز یا آلوچه نام درختی است از تیره گل سرخیان که میوه آن کوچک و آبدار، دارای پوست نازک به رنگ سبز یا سرخ و یک هسته سخت است. خبرگزاری میزان _ ایرنا نوشت: حالا که فصل گوجه‌سبز است، بهترین فرصت است تا خورشت آن را درست کنیم و از طعم‌اش لذت ببریم.   مواد لازم برای تهیه خورشت گوجه سبز: گوجه سبز: ۵۰۰ گرم گوشت: ۳۰۰ گرم نعناع سرخ شده: ۱ پیمانه جعفری سرخ شده: ۱ پیمانه نمک و زردچوبه: به مقدار لازم فلفل: به مقدار لازم پیاز داغ: ۳ قاشق غذا خوری زعفران دم کرده: به مقدار لازم   طرز تهیه و دستور پخت خورشت گوجه سبز: ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشت را خرد کنید و با  فلفل و زردچوبه بپزید. بعد از اینکه گوشت پخت به آن گوجه سبز،  نمک،  نعناع و جعفری اضافه کنید تا خورشت جا بیفتد.   ۲. در پایان پخت، زعفران  و پیاز داغ را به آن اضافه کنید و بعد از چند جوش ریز از روی حرارت بردارید و در کنار برنج سفید سرو کنید.   ۳. به جای گوشت می‌توانید در این خورشت از مرغ هم استفاده کنید. بیشتر بخوانید: ترفند‌هایی برای تهیه «قلیه عدس» انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود. برچسب ها: طرز تهیه غذا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: طرز تهیه غذا گوجه سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه

حضرت آیت الله خامنه ای به استفتائی پیرامون «حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه» پاسخ گفتند که تقدیم حضور علاقمندان می گردد.

* حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه

سوال: اگر مبلغی قرض بگیرم به شرط آنکه مقداری، بدون تعیین اضافه برگردانم، اشکال دارد؟

جواب: مبلغ اضافه (هر چند مقدار آن معین نشده باشد) ربا و حرام است؛ بله اگر مبلغ اضافه بیش از مقدار تورم نباشد، اشکال ندارد.

دیگر خبرها

  • ماکودا ؛ پیشنهادی جذاب، لذیذ و خوشمزه
  • طرز تهیه کباب ترش تابه‌ای، یک غذای فوق‌العاده خوشمزه
  • کباب کردن ۱۲ کیلو گوشت توسط بانوی آذربایجانی (فیلم)
  • طرز تهیه کاپ کیک شکلاتی + مواد لازم و نکات کلیدی آموزشی
  • طرز تهیه واوایشکا با گوشت ساطوری بره توسط آشپز‌ پاکستانی (فیلم)
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه
  • بادمجان شکم‌پر را با این روش خوشمزه درست کنید
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • طرز تهیه خورشت نخود و گوشت توسط دو آشپز پاکستانی (فیلم)