Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس شهرستان بهمئی؛ سامان خوبی‌زاده- وضعیت معابر و جداول شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی مناسب نیست و مردم در بسیاری از نقاط شهر از این وضعیت گلامندند.

اهالی خیایان دین و دانش از وضعیت کانال ها و جدول‌های فاضلاب که از نظر بهداشتی بسیار ناسالم و در وضعیت هشدار دهنده بوده گلایه کردند.

 جدول گذاری‌های نیمه تمام برخی کوچه‌ها، بوی بد فاضلاب و زباله‌های موجود در کانال منطقه دین و دانش شاهد  6 یکی از خیابان های شهرستان بهمئی  موجب اذیت و آزار ساکنین اطراف این کانال شده است تا جایی که بسیاری از مردم از این وضع ناراضی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 یکی از ساکنین این نقطه از شهر در این خصوص می‌گوید: مدتی است که کار جدول گذاری خیابان دین و دانش نیمه کاره رها شده و متاسفانه وجود کانال فاضلاب در این نقطه از شهر هم مزید برعلت شده تا جایی که از شدت بوی نامطبوع فاضلاب ناچاریم خودمان بیل به دست اقدام کنیم.

دیگری افزود: بوی بد کانال مجاور منازل و عدم جدول گذاری مناسب در آخرین کوچه این منطقه موجبات نارضایتی ساکنین را بوجود آورده است، هرچند وجود جانوران موذی همچون مار و عقرب در کنار بوی تعفن زباله های درون کانال از دغدغه هایی است که نارضایتی شهروندان این نقطه از شهر را به وجود آورده است.

وی در ادامه بیان می‌کند: بوی بد و متعفن کانال تا صدها متر به مشام می رسد که از نظر بهداشتی هم موجبات آزار و اذیت ساکنین اطراف کانال را فراهم کرده است.

یکی دیکر از شهروندان می‌گوید: انتظار بارش باران در تابستان را نداریم اما حداقل ماهی یکبار هم که شده شهرداری زحمت لایروبی کانال مجاور منازل را بکشد چرا که وجود حشرات موذی، بوی بد و تعفن فاضلاب خانگی از مهمترین مشکلاتی است که این مسئله و نیز نامناسب بودن جدول ها ایجاد کرده‌اند.

وی ادامه می‌دهد: از متولیان امر بهداشت خواهشمندیم که نسبت به وضعیت نظافت کانال ها و نیز تکمیل جداول کوچه ها نظارت بیشتری داشته باشند و رضایت شهروندان را جلب کنند.

به گزارش فارس؛ این ها تنها بخشی کوتاهی از صحبت ها و گلایه های شهروندان این مناطق بود که امیدواریم مدیریت شهری لیکک با همکاری متولیان امر بهداشت شهرستان هرچه زودتر در رفع مشکلات شهروندان در این نقطه از شهر اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دین فاضلاب دانش بهداشت نقطه از شهر بوی بد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین

سیدکمال الدین میرجعفریان در نشست با دستگاه های خدمات رسان با محوریت منطقه گردشگری دربند سرعین اظهار کرد: آب و فاضلاب در کنار تامین آب به شکل موقت قرار شد به سرعت عملیات اجرایی انتقال آب دایمی به این طرح عظیم گردشگری را به ظرفیت دو متر مکعب اجرایی و عملیاتی کند.

وی خاطرنشان کرد: خط انتقال در حال اجراست و پیش بینی می شود با سرعت عملیاتی انتقال آب به پل معلق سرعین تا افتتاح این طرح گردشگری مورد بهره برداری قرار گیرد.

میرجعفریان افزود: میراث فرهنگی با هماهنگی آب و فاضلاب استان اردبیل باید در تامین اعتبار مورد نیاز تلاش کرده تا مخازن و خط انتقال در موعد مقرر تکمیل و پروژه به شکل کامل با زیرساخت تامین آب شرب و بهداشتی آماده بهره برداری شود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین
  • شفاف سازی بودجه محقق شد؟
  • مصوبه‌ای برای شفافیت درآمدهای نفتی و مصارف این حوزه
  • موافقت مجلس با جدول مربوط به هزینه‌کرد یک درصد از هزینه‌های شرکت‌های دولتی
  • آغاز دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس آغاز شد
  • دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • لحظه انفجار وحشتناک چاه فاضلاب در تبریز (فیلم)