Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، علی اسکندری سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی اراک از تغییر زمان امتحانات پایان ترم دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

اسکندری افزود: با توجه به دستورالعمل سازمان محترم مرکزی برای استفاده بهینه از بستر سامانه وادانا در برگزاری امتحانات، تغییراتی در زمانبندی امتحانات پایان نیمسال ۹۹۲ در سامانه آموزشیار اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: دانشجویان باید جهت اطلاع از تاریخ و ساعت دقیق امتحانات نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه امتحان در نیمسال جاری حداکثر تا تاریخ ۲۸ خردادماه اقدام کنند و در صورت مشاهده هرگونه مغایرت با مدیر آموزش دانشکده مربوط تماس بگیرند.

سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی اراک بیان کرد: با توجه به اینکه سامانه آموزشیار، یک سامانه سراسری است، استفاده از خدمات آموزشی (مانند شرکت در امتحانات، مشاهده نمرات، اعتراض به نمرات و ...) منوط به تسویه حساب مالی است.

او ادامه داد: شایسته است دانشجویان حداکثر تا تاریخ ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ بدهی مالی خود را تسویه و یا از طریق دریافت وام صندوق رفاه اقدام کنند.

اسکندری تصریح کرد: در صورت داشتن هرگونه سوال مربوط به امور شهریه با شماره ۰۸۶۳۳۴۱۲۱۵۳ حسابداری دانشجویی تماس بگیرند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها

دانشگاه پیام نور اعلام کرد: دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه از امروز می‌توانند محل آزمون پایان ترم خود را تغییر دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دانشگاه پیام نور در اطلاعیه‌ای از زمان تغییر محل آزمون مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد این دانشگاه خبر داد.

براین اساس، دانشجویان می‌توانند با پرداخت شهریه از ۸ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از طریق سامانه گلستان به نشانی ؛ Reg.pnu.ac.ir نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

کد خبر 748343

دیگر خبرها

  • اقدامات آموزشی و رتبه بندی معلمان
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها