Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه امروز این موضوع که سفارش در مقوله انتصابات در سازمان تامین اجتماعی دیگر کارساز نخواهد بود به یک باور تبدیل شده است گفت: اگر در گذشته انتصابات در سازمان متاثر از سلایق شخصی و سیاسی و غیره هم بوده اما امروز متمرکز بر یکسری فرایندها و تعاریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، هادی زبده شیرکوهی در نشست دوم از سلسله نشست های رویای تامین اجتماعی فراگیر با موضوع شایسته گزینی و شایسته سالاری در تامین اجتماعی (طرح مدیران آینده) با بیان اینکه شایسته گزینی، در واژه یک شعار است اما اینکه چگونه محقق می شود به ورود عوامل توسعه دهنده این شعار به عرصه عملیاتی باز می گردد گفت: تامین اجتماعی به عنوان حوزه ای فراگیر که سطوح جمعیتی متعدد دارد باید یکی از سازمان هایی باشد که این شعارها را عملیاتی کند و این حرکت باید از درون خودش آغاز شود.

وی افزود: اگر قرار است سازمانی در اجرای راهبردهایش موفق شود حتما باید از نیروی انسانی دانا، کارآزموده و توانمند استفاده کند. طرحی نظیر مدیران آینده و انتصاب شفاف مدیران در معدود سازمان ها اجرایی شده است. اجرای این دیدگاه نیازمند طی فرایندهایی بود تا بتوانیم اقدام مستقل و بدون حاشیه ای داشته باشیم.


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه اجرای طرح مدیران آینده، تجربه اول سازمان بود و باید فرایندها را به طور دقیق تعریف می کردیم گفت: این فرایند اینگونه تعریف شد که منابع لازم را از حوزه های تخصصی دریافت و در کمیته ای بررسی و نهایی کردیم. می توانستیم آزمون را در مجموعه سازمان برگزار کنیم اما برای جلوگیری از هرگونه تشکیک، آزمون را از طریق سازمان سنجش برگزار کردیم. این کار نیازمند کیفیت و سرعت لازم برای اجرا بود.

زبده ادامه داد: در مرحله اول تعدادی از همکاران در آزمون شرکت کردند اما خیلی ها چون تصور نمی‌کردند که این روش نهادینه شود آن را جدی نگرفتند تا اینکه در مرحله دوم تعداد بیشتری متقاضی شرکت در آزمون شدند. اگر در گذشته انتصابات در سازمان متاثر از سلایق شخصی و سیاسی و غیره هم بوده اما امروز متمرکز بر یکسری فرایندها و تعاریف شده است. مهمتر از همه اینکه مدیرعامل سازمان علیرغم فشارهای بیرونی به این قاعده تعریف شده پایبند مانده و ما در عمل به شایسته گزینی پایبند هستیم. 

وی با بیان اینکه امروز این موضوع که سفارش در مقوله انتصابات در سازمان تامین اجتماعی دیگر کارساز نخواهد بود به یک باور تبدیل شده است گفت: از سال ۹۶ آزمونی در سازمان تامین اجتماعی نداشتیم. طی سه سال ۹۶ تا ۹۹ افت نیرو و خروج نیرو داشتیم و لازم بود در جذب نیرو اقدام کنیم که در سال ۹۹ آزمونی برگزار شد و ۸۵ هزار نفر ثبت نام و حدود ۷۰ هزار نفر شرکت کردند که نمرات از حیث حدنصاب قابل قبول نبود. باید تمهیدی می اندیشیدیم تا در حوزه درمان نیروهای لازم را جذب کنیم. در نهایت مصوبه دیگری را از هیئت مدیره گرفتیم.

زبده افزود: اکنون طیفی از پذیرفته شدگان در آستانه جذب هستند و گروه دوم هم در حال انجام مصاحبه هستند و امیدواریم تا آخر ماه جاری مصاحبه ها را به اتمام رسانده و نیروهای مورد نیاز را ظرف یک تا یک و نیم ماه آینده جذب و وارد سیستم کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی استخدام سازمان تامین اجتماعی انتصابات در سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند

۴۵ هزار فلسطینی امروز در حالی نماز جمعه را در مسجدالاقصی اقامه کردند که نیروهای رژیم اشغالگر قدس از ورود ده‌ها جوان فلسطینی به مسجد جلوگیری کردند و تعدادی از آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای نظامی رژیم اسرائیل موانع آهنی در برابر درهای مسجد الاقصی قرار داده بودند تا مانع ورود ده‌ها جوان به صحن مسجد الاقصی شوند و برخی از آنها را دستگیر کردند.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین اضافه کرد: اقدامات سرکوب، ضرب و شتم، و جلوگیری از ورود آزادانه مسلمانان به مسجد الاقصی توسط نیروهای رژیم صهیونیستی در حالی صورت گرفت که همزمان به هزاران شهرک‌نشین صهیونیست اجازه داده شد برای انجام مراسم تلمودی که همزمان با عید پسح یهودیان است به مسجد الاقصی وارد شوند.

نیروهای رژیم اشغالگر اسرائیل همزمان با آغاز جنگ علیه ساکنان غزه پس از عملیات «طوفان الاقصی» در هفتم اکتبر گذشته، تهاجمات و تجاوزات خود به مسجدالاقصی و فلسطینیان در کرانه باختری را افزایش داده اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • تلاش ها برای بهبود ایمنی جاده ها کارساز است
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور