Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@13:59:10 GMT

درخواست نویسندگان بیکار از بازیگر «ارجمند»!

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۶۹۰۰

درخواست نویسندگان بیکار از بازیگر «ارجمند»!

آفتاب‌‌نیوز :

در دهه شصت، سریالی تاثیرگذار از کشور ترکیه همه‌مان را مات و مبهوت خود کرده بود اما متاسفانه به اندازه سایر برنامه‌های ماندگار آن دوره، همچون سریالی معروف به «اوشین»، مسابقه هفته مرحوم منوچهر نوذری و «دیدنی‌ها» با مجری‌گری جلال مقامی، هیچ‌وقت به آن پرداخته نشد و ارزش‌هایش مانند کاندیداهای فعلی ریاست‌جمهوری نادیده گرفته شد!

داستان این سریال (به نام کلید اسرار) خیلی پیچیده نبود؛ کسی در حق دیگری ظلمی می‌کرد و به سر کوچه نرسیده، تقاصش را پس می‌داد! مثلا یک مار سیاه او را نیش می‌زد و یا ماشینی سفید آن روسیاه را زیرش می‌کرد!

شاید برای شمایی که متعلق به دهه‌های بعدی ما هستید این واکنش و علاقه‌مان به چنین سریالی با داستان آب‌دوغ خیاری که داشت غیرعادی و خنده‌دار باشد اما در همین چند روز، مصداق بارز آن را با چشمان خودتان دیدید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. حالا باز هم بخندید!

آیا چند روز قبل، یکی از بازیگران «ارجمند» در خصوص وزنه‌برداری بانوان کشورمان بیاناتی وزین‌تر از وزنه‌های وزنه‌برداری ایراد نفرمودند؟ آیا ندیدید هنوز آب دهان مبارک‌شان خشک نشده چگونه لباس مبارک‌شان خیس عرق شد؟ اگر اولین مدال‌آوری زنان وزنه‌بردار در میادین جهانی یک اتفاق تاریخ‌ساز نیست پس تاریخ را چه چیزی قرار است بسازد؟ اگر فکر می‌کنید وقوع این حادثه تاریخی بعد از ادعایی از سوی یک بازیگر (مبنی بر مناسب نبودن وزنه‌برداری برای بانوان ایرانی) تصادفی بوده بهتر است اصلا فکر نکنید! با این اوصاف خداوکیلی حالا باید بانوان بزایند یا گاو آن صاحب‌سخن فوق که با سخنش همه را بر سر ذوق آورد؟ آیا نمی‌توان نتیجه گرفت گلچین روزگار به جز این‌که گل‌های خوشبوتر را می‌چیند کار دیگرش این است که حق هر کسی را کف دستش می‌گذارد؟ حال می‌خواهد حشمت فردوس و یاور باشد یا ناخدا خورشید و اسی دربه‌در! آیا همه این‌ها نشانه نیست؟ اگر با شنیدن این حکایت نمی‌خواهید ایمان بیاورید لطفا جمع کنید و هر چه زودتر بروید!
در پایان با توجه به سق این هنرمند ارجمند (البته از نوع خوب و سفیدش) خواهش می‌کنیم در خصوص طنزنویس‌ها هم که عموما (مانند نویسندگان) بیکارند افاضاتی مبذول فرمایند (البته ترجیحا مودبانه‌تر از تخمک و تخمه آفتاب‌گردان!) تا بلکه حرفه ما نیز همچون رشته وزنه‌بردای بانوان قرین رحمت، موفقیت و افتخارات شود و عنایات دست سرنوشت مشمول این قشر علاف هم گردد! چه بسا برای ما هم قد وزنه‌برداری بانوان آمد داشته باشد!

پیشاپیش از بذل انتقادات و افاضات ایشان در خصوص حرفه خودمان سپاسگزاریم.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: طنز نویسندگان وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۶۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: تاکنون مجوز فعالیت بانوان در ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است اما حضورشان به عنوان تماشاگر مشکلی ندارد.

مهرعلی باران‌چشمه روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه‌ها، اظهار کرد: ورزش زورخانه‌ای به طور قطع سوای تربیت جسم در ترویج فرهنگ جوانمردی تاثیرگذار است و این مجوز صادر شده تا مادران و بانوان از نزدیک در زورخانه‌ها برای تماشای این ورزش اصیل ایرانی حضور یابند. البته در طرح شهید طوقانی که با همکاری وزارت آموزش و پروش برای مقاطع چهارم تا ششم ابتدایی برگزار شد، خانواده‌ها به عنوان تماشاگر شاهد هنرنمایی فرزندان خود بودند.

وی در خصوص فعالیت بانوان در ورزش زورخانه‌ای نیز توضیح داد: پیشتر اعلام شد که فعالیت بانوان در ورزش زورخانه‌ای منوط به تصمیم و مجوز نهایی از سوی وزارت ورزش و جوانان است. در شورای سیاست‌گذاری وزارت ورزش تصمیم‌گیری نهایی در خصوص فعالیت یا عدم فعالیت آنان در رشته‌های مختلف تصمیم‌گیری خواهد شد، چنین مجوزی تاکنون برای ورزش زورخانه‌ای صادر نشده است.

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای این راهم گفت: قرار است که اواخر خردادماه امسال مسابقات جهانی ورزش زورخانه‌ای با حمایت وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک در اصفهان برگزار شود. این رقابت‌ها به مدت ۲ روز در بخش تیمی و هنرهای فردی برگزار خواهد شد.

باران‌چشمه ادامه داد: با توجه به گستره این ورزش در سطح جهان، برای شرکت در این رویداد از ۲۵ کشور دعوت شد که تاکنون حضور ۱۲ کشور قطعی است. برای نخستین بار بنا داریم جوایز دلاری را برای این مسابقات در نظر بگیریم که هنوز میزان دقیق مشخص نشده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قهرمانی تیم ایران در ورزش های زورخانه ای جهان (فیلم) تکرار قهرمانی جمهوری آذربایجان در مسابقات زورخانه ای

دیگر خبرها

  • گفتگو با مجری و بازیگر برنامه های نمایشی برای کودکان
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است