Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@04:18:34 GMT

خطر غیبت در المپیک در یک قدمی حدادی!

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۷۰۸۵

خطر غیبت در المپیک در یک قدمی حدادی!

به نظر می رسد مشکل دیسک کمر احسان حدادی هر روز جدی تر شده و حالا بحث عدم حضور در المپیک نیز مطرح می شود. 

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه چند ماهی از حضور احسان حدادی در اردوی آمریکا می گذرد، مدتی قبل او با مشکل دیسک کمر مواجه شد. با اینکه در ویدیوهای منتشر شده توسط حدادی، به نظر نمی رسید خطر خاصی او را تهدید کند، چندی پیش مسئولان فدراسیون دوومیدانی از بازگشت او به ایران برای انجام مراحل درمانی خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در شرایطی که هنوز این قهرمان پرتاب دیسک به ایران بازنگشته، ویدیویی از سوی فدراسیون دوومیدانی منتشر شده که در آن دکتر پاکباز، یک پزشک ایرانی در آمریکا شرایط حدادی را تشریح می کند. این پزشک ایرانی می گوید: «مقداری عضله‌ها سفت شده و این درد گاهی به پا می‌رسد.

 

احساس می‌کنم به دلیل این مشکل پتانسیل کاملی ندارد. خطرات اولیه مشکل مقداری درد است و به مرور می‌تواند به عصب ضرر بزند و باعث شود که به طور دائمی ضرر ببیند. البته در حال حاضر به این مرحله نرسیده است اما سورپرایزم که مشکل این ورزشکار بیش‌تر از این نیست چون در عکس‌ها وضعیت بدتر از چیزی است که حس می‌کند.»


در بخش دیگری از این ویدیو همچنان موضوع مصدومیت حدادی و درمان آن به بررسی در آینده موکول شده است. البته که حتی این پزشک ایرانی احتمال داده که قهرمان پرتاب دیسک ایران شاید به المپیک هم نرسد. 


باید دید مصدومیت حدادی در فاصله 50 روز مانده به المپیک و در شرایطی که او مدت هاست اردوهای آماده سازی خود را در کشورهای خارجی طی کرده، بالاخره چه سرانجامی خواهد داشت.


البته مهمتر از همه این سوال است که چه زمانی قهرمان 4 دوره بازی های آسیایی و دارنده مدال نقره المپیک لندن چه زمانی به ایران می آید؟

دو و میدانی احسان حدادی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دو و میدانی احسان حدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۷۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون علمی رئیسی: افرادی که از کشور خارج می‌‎شوند با منِ نوعی مشکل دارند نه با ایران

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، در نشست خبری گفت: چین بزرگترین مهاجرفرست علمی و فناوری است، ولی نگاه چین به این قصه این است کسی که از کشور چین به کشور دیگر می‌رود سفیر علم و فناوری است طرف که از دین و وطن پرستی خارج نشده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجو وی افزود: کسی که از ایران خارج می‌شود با من نوعی مشکل دارد با وطن و ایران که مشکل ندارد. وطن پرستی یک شاخصه عمومی است.

دهقانی گفت: قسمت بزرگی از دستاورد‌های امروز چینی‌ها و هندی‌‎ها به لطف محققانی از این کشورهاست که به کشور‌های دیگر رفته‌اند. باید نگاه به کلمه فرار مغز‌ها یا فرار از کشور را باید برداشت.

وی در ادامه گفت: هر کسی که از کشور خارج می‌شود و یا کسی که وارد کشور می‌شود یک سرمایه است. باید آمار واقعی از مهاجرت داشته باشیم تا بتوانیم تصمیم بگیریم. بنیاد نخبگان و فراجا توافق کردند تا اطلاعات خروج افراد خاص را دریافت کنند نه اینکه جلوی خروج افراد را بگیریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • خودکشی پزشکان ایرانی در مرز هشدار؛ مشکل کجاست؟
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • معاون علمی رئیسی: افرادی که از کشور خارج می‌‎شوند با منِ نوعی مشکل دارند نه با ایران
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • لیگ NBA| سانز در یک قدمی حذف/ کلیپرز و باکس شکست خوردند
  • پزشکی به شرط کسب درآمد!
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی