Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در روز شمار تقویم ۱۴۰۰ تا روز سرنوشت تنها ۱۷ روز مانده است،.در این روزها انتخابات به تنها موضوع گفتمان مردم در فضای حقیقی و مجازی تبدیل شده و خبرهایی از این دست به عنوان پر بازدیدترین های رسانه‌ها دیده می‌شوند.

در استان پهناور فارس این روزها مردم با تشکیل گروه‌های مختلف در فضای مجازی و راه اندازی ستادهای نامزدهای ریاست جمهوری در نقاط مختلف این استان تنور انتخابات را گرم و روز به روز به شعله‌هایش می‌افزایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فارس تب و تاب ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری بر خلاف شوراها بسیار پر رنگ تر است و در عین حال ستادهای انتخاباتی در سراسر شهرستان‌ها راه اندازی و به تعدادشان نیز افزوده می‌شود.

انگار بارقه امید در دل مردم جوانه زده است که همه یک صدا به دنبال تغییر و بهبود اوضاع کنونی هستند. گروهای پر شمار مجازی نوید دهنده انتخاباتی پرشور از آباده تا لارستان، از نی ریز تا فیروز آباد جای جای نقاط استان زر خیز فارس همه در تب و تاب تشکیل ستادهای انتخاباتی اند.

تشکیل گروه‌های مجازی پر شمار نشان دهنده شور انتخاباتی و نوید بخش حماسه حضور مردم در صحنه سیاسی انتخابات در فارس است.

اما ذکر این نکته ضروری است که تب و تاب انتخابات یک هفته مانده به روز رأی گیری در سراسر کشور بیشتر و مردم پس از مشاهده مناظره‌ها و تحلیل و بررسی‌ها به میدان می آیند تا حضورشان را به تصویر بکشند.

انتخابات شوراها و جلسات شبانه داوطلبان در این میان داوطلبان شوراهای شهر نیز در فضای مجازی کم و بیش در حال رخ نشان دادن هستند، زیرا هنوز مهلت قانونی تبلیغات شورای شهر اعلام نشده و فعالیت‌های نمایندگان پارلمان‌های محلی در فارس نیز به همین منظور فعلاً تب و تابی ندارد.

اما شنیده‌ها حاکی از آن است که جلسات بصورت روزانه در اماکن و پارک‌ها و جلسات شبانه نیز در مراکز شهرستان‌ها توسط داوطلبان شورای شهر در حال انجام و تصمیماتی نیز برای آینده شهر و مدیریت شهری در حال صادر شدن است.

به جرأت می‌توان گفت در اکثریت شبکه‌های مجازی و پیام رسان این روزها بحث و گفتگو بر سر انتخابات است و ادمین ها در تلاشند تا با مطالب خود مردم را برای حضور در انتخابات و انتخاب کاندیدهای مورد نظر تشویق کنند.

گزارش‌های میدانی خبرنگار مهر در استان فارس نشان دهنده این است که مردم امیدوار هستند با انتخاب درست در فرایند انتخابات ریاست جمهوری، مشکلات معیشتی حل شود.

رأی اولی‌ها نیز در فارس از هیجان وصف ناپذیر خود برای حضور در انتخابات می‌گویند و انتظار دارند که رئیس جمهور منتخب گره گشای مشکلات جوانان باشد و امید را در دل جوانان زنده کند.

جوانان انقلابی و بسیجی در فارس نیز همه یک صدا شده‌اند و عنوان کرده‌اند که به حرمت خون پاک شهدای وطن و به نیابت از حاج قاسم همه در ۲۸ خرداد در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و رأی خواهند داد.

از پیروزی انقلاب تا به حال مردم کشور عزیزمان ایران ثابت کرده‌اند که با جان و مال خود از این انقلاب صیانت کرده و در تمامی صحنه‌های سیاسی با مشارکت حداکثری حضور خواهند یافت تا مثل همیشه دشمنان این نظام را با لبیک به امام و رهبری مأیوس کنند.

کد خبر 5225444

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 حماسه سیاسی شیراز انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر چالش شایستگی کرمانشاه گرگان آمار کرونا واکسن کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات اردبیل شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی موسوی ظهر دوشنبه در ویژه برنامه رادیویی با موضوع انتخابات در شبکه طبرستان با تقدیر از مشارکت خوب مردم استان در دور اول انتخابات اظهار کرد: حدود ۱۰۰ فقره پرونده در دوره مرحله اول انتخابات در استان تشکیل شد و بیشتر مربوط به تبلیغات زودهنگام بوده است.

وی با اظهار اینکه همچنین گزارش‌هایی را مبنی بر دخالت برخی افراد اعلام شده بود، گفت: با این حال سعی کردیم با بهره گیری از ظرفیت دستگاه قضائی، تخلفات را به حداقل برسانیم.

وی شرکت پرشور در انتخابات را مساله مهمی برشمرد وگفت: برای در دور دوم انتخابات شعبات و قاضی کشیک به طور شبانه روزی فعالیت می‌کنند تا از آرای مردم صیانت شود و آنچه توقع است که امانت دار مردم باشیم.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: در انتخابات پیروز واقعی مردم هستند و در مرحله اول در حوزه انتخابیه قائمشهر، مشارکت مردم بیش از ۴۱ درصد بوده است،

وی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید فضا را برای برپایی و مشارکت در انتخابات فراهم کنند، گفت: حفظ نظام از همه موضوعات برای ما اهمیت بیشتری دارد.

کد خبر 6098141

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • توصیه مهم به مردم در خصوص دور دوم انتخابات
  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • افزایش مشارکت ۷ درصدی مردم مشهد در انتخابات
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در دوره دوم انتخابات مشهد و کلات فعال است