Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:34:50 GMT

۱۸ هزار رای اولی در استان قزوین آماده انتخابات می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۷۴۹۱

۱۸ هزار رای اولی در استان قزوین آماده انتخابات می‌شوند

محمد سرباز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرکت ۱۸ هزار دانش‌آموز رأی اولی در انتخابات و لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات اظهار کرد: در راستای عمل به فرمان رهبر انقلاب برای مشارکت حداکثری به ویژه حضور گسترده دانش‌آموزان رأی اولی در انتخابات سازمان بسیج دانش‌آموزی به همراهی بسیج فرهنگیان و اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین تاکنون اقدامات مؤثری انجام داده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اذعان کرد: با توجه به حضور ۱۸ هزار رأی اولی در استان و اثرگذاری دانش‌آموزان در خانواده‌ها اقدامات بزرگی در راستا بصیرت افزایی در بین دانش‌آموزان، خانواده‌ها و فرهنگیان و همچنین امید افزایی در بین این اقشار انجام شده‌است.

وی افزود: سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین همراه و چه بسا پیشگام‌تر از سایر اقشار بسیج روزانه برنامه‌های مختلفی را برای اهداف مدنظر رهبر انقلاب در انتخابات برگزار می‌کند که این برنامه‌ها تا روز انتخابات نیز ادامه دارد.

این مسئول ابراز کرد: از جمله برنامه‌های انجام شده در حوزه انتخابات راه‌اندازی بیش ۱۵۰ کانال بصیرت افزایی در شبکه‌های اجتماعی مختلف در سطح حوزه‌ها و واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی استان است که روزانه محتواهای متنوعی تولید و بازنشر داده می‌شود و تاکنون مورد استقبال دانش‌آموزان بوده و عملکرد و میزان بازدید محتوا در این کانال‌ها نیز بیشتر از کانال‌های سایر اقشار بسیج است.

وی افزود: راه‌اندازی جلسات مجامع علوی و فاطمی در سطح استان و حوزه‌های مقاومت در راستا هم‌اندیشی وهم‌فکری، تولید محتوای انتخاباتی و هماهنگی برای تبلیغات مشارکت و حضور حداکثری از دیگر اقدامات بسیج دانش‌آموزی در خصوص انتخابات است‌.

سرباز تصریح کرد: از دیگر اقدامات ما در حوزه انتخابات برگزاری مسابقات، چالش‌ها و پویش‌ها متنوع اعم از پویش صندلی‌داغ، مشق حضور، صعود، پیش به سوی انتخابات، انتخاب من و مثل حاج قاسم در مسیر بصیرت افزایی و ایجاد تحرک در بین دانش‌آموزان، خانواده‌ها و فرهنگیان برای ایجاد شور و شعور انتخاباتی، راهنمایی مردم به سوی نقش آفرینی برای آینده خود در کشور انجام می‌شود.

وی ضمن اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص اینکه سرنوشت هر قومی را خود افراد رقم می‌زنند عنوان کرد: اگر مردم تحت تأثیر تبلیغات دشمنان قرار بگیرند و با صندوق‌های رأی قهر کنند دیگر نمی‌توان آینده روشنی را برای کشور پیش بینی کرد.

این مسئول بیان کرد: پویش انتخاب من یک برنامه زنده منسجم است که روزانه تا انتخابات حوالی ساعت ۱۱ با محوریت بصیرت‌افزایی برای رأی اولی‌ها و خانواده‌ها توسط سخنرانان و اساتید سیاسی استان در شبکه شاد برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین افزود: میزان بازدید و استقبال دانش‌آموزان، خانواده‌ها و فرهنگیان در ویژه برنامه رأی اولی‌ها بیش از ۶۷ هزار نفر بازدید برنامه و ۷ هزار و ۷۰۰ نفر مخاطب زنده این برنامه بود.

وی گفت: میزان مشارکت و بازدید دانش‌آموزان در پویش "انتخاب من" نیز روزانه بیش از ۱۲ هزار نفر به صورت مستمر بازدیدکنندگان این پویش در شبکه شاد هستند و به طور کلی می‌توان گفت این برنامه‌ها پر بازدید ترین برنامه‌های انتخاباتی فضای مجازی در سطح استان هستند.

سرباز تاکید کرد: راه اندازی قرارگاه "شهید ایران منش" از دیگر اقدامات سازمان بسیج دانش‌آموزی است که با همکاری آموزش و پرورش و به دبیری رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان قزوین برای همگرایی در مناطق چهارده گانه آموزش و پرورش برای انتخابات پرشور انجام شد.

وی گفت: فعال کردن انجمن اولیا و مربیان در مدارس، تولید محتوا چند رسانه‌ای گسترده و بازنشر در شبکه‌های اجتماعی گسترده، حضور گسترده دانش‌آموزان در رزمایش دیار رجایی با هدف بازخوانی ویژگی‌ها رئیس جمهور اصلح از دیگر برنامه‌های جدی ما در بحث انتخابات بود که میزان مشارکت دانش‌آموزان در رزمایش دیار رجایی نسبت سایر اقشار بسیار قابل توجه و گسترده بود.

این مسئول ادامه داد: فعالیت گردان‌ها و گروهان‌های سایبری دانش‌آموزی در راستا بصیرت و روشنگری، برگزاری نشست‌های روشنگری به صورت حضوری برای دانش‌آموزان و فرهنگیان تأثیرگذار با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و هماهنگی با صدا و سیما برای بازتاب و بازنشر آن در شبکه‌های مجازی محتوای تولید شده توسط دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های انتخاباتی بسیج دانش‌آموزی استان محسوب می‌شود.

سرباز تاکید کرد: در راستای امید آفرینی بیش از ۱۲۰ گروه جهادی در مناطق محروم مختلف حاضر شدند تا با هدف خدمت به مردم، ارائه خدمات و مشاوره‌های تحصیلی و همچنین برگزاری جلسات روشنگری در راستا امید آفرینی گام بردارند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین خاطرنشان: هماهنگی با معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش برای تولید محتوا انتخاباتی، تولید محتوا چند رسانه‌ای "طرح معیار" در قالب عکس نوشته، کلیپ، نماهنگ، تیزر، پادکست و سرود توسط واحدهای مقاومت نیز از دیگر برنامه‌های ما برای انتخابات است که امیدوارم در سال جاری شاهد حضور حداکثری رأی اولی‌ها، خانواده و فرهنگیان باشیم و با اتحاد خود مشت محکمی به دهان استکبار بزنیم.

کد خبر 5225550

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد سرباز انتخابات 1400 بسیج دانش آموزی انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر چالش شایستگی کرمانشاه گرگان آمار کرونا واکسن کرونا شیراز خطبه های نماز جمعه سیدابراهیم رئیسی مشارکت مردم در انتخابات اردبیل شیوع کرونا سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین سازمان بسیج دانش آموزی رئیس سازمان بسیج دانش آموزان آموزش و پرورش بصیرت افزایی تولید محتوا خانواده ها برنامه ها رأی اولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار حسن‌پور سفیر و دیگر اعضای سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند. گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه شنبه به ایران بازخواهد گشت.

کد خبر 6091516

دیگر خبرها

  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری