Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ولی اله حیاتی روز سه شنبه در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا در محل استانداری خوزستان بیان کرد: مرزهای دریایی خوزستان به طور ویژه نظارت می‌شوند و مرزهای زمینی ما با کشور عراق همچنان به روی مسافران بسته است. 

وی همچنین گفت: از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲ خرداد کلیه ورودی‌های خوزستان به روی خودروهای با پلاک غیربومی بسته و پلاک‌های بومی حق خروج از خوزستان را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت کرونا خوزستان افزود: طبق مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، ورود و خروج خودرو به شهرستان‌های نارنجی و زرد در این بازه زمانی ممنوع و تمامی خودروها برابر قانون به ترتیب ۱۰ و پنج میلیون ریال جریمه می‌شوند لذا توصیه می‌کنیم که مردم در این مدت به مسافرت نروند.

وی ادامه داد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی از شهرستان‌ها پایین آمده که به برخی از فرمانداران در این زمینه تذکر داده شد البته بسیاری از فرمانداران بازررسی لازم را به خوبی انجام می دهند که جای قدردانی دارد.

حیاتی با بیان اینکه پشتیبانی از طرح شهید قاسم سلیمانی همچنان در اولویت است گفت: انتظار داریم که بیشتر بیلبوردهای شهری به موضوع کرونا پرداخته و در نقاط پرجمعیت و نه حاشیه‌ای نصب شوند که متاسفانه در این خصوص به خوبی عمل نشده است.

وی درباره انتخابات ۲۸ خرداد امسال نیز بیان کرد: در روز انتخابات، اعضای شعب درگیر ساختار انتخابات هستند لذا نیاز است که در هر شعبه اخذ رای یک نیروی بهداشتی برای نظارت بر پروتکل‌های بهداشتی مستقر شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مدیریت کرونا خوزستان ادامه داد: برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگری از عادی انگاری، صدا و سیما را مکلف کردیم که برنامه‌های ویژه با حضور کارشناسان و نخبگان در مسایل بهداشتی و درمانی برگزار کند. همچنین با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز در مورد اهمیت واکسیناسیون تولید محتوا کرده و به صورت گسترده در فضای مجازی نشر داده شود. 

هم اکنون ۱۵ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی و ۱۲ شهرستان زرد کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا خوزستان اهواز محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خوزستان اهواز ویروس کرونا خوزستان اهواز محدودیت های کرونا اخبار کنکور مدیریت کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۷۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه با توجه به بارندگی‌های سیل آسای روز گذشته و خسارت به زیرساخت‌ها و برخی منازل مسکونی روستای تختان در بخش سراب میمه نشست ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران شهرستان دهلران با حضور مدیر کل مدیریت بحران استان، فرماندار ویژه دهلران و معاون عمرانی فرماندار، مدیر عامل شرکت توزیع برق استان، جانشین آبفای استان، بخشداران سراب میمه و زرین آباد، جمعی از مسئولان شهرستان و دو بخش زرین آباد و سراب میمه برگزار شد.

گزارش تکمیلی این نشست و بازدید میدانی ستاد پیشگیری و هماهنگی و فرماندهی عملیات مدیریت بحران شهرستان دهلران از روستای تختان در بخش سراب میمه به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6096115

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند
  • خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • دو دستور مهم رئیس سازمان بازرسی در جریان سفر به پارسیان