Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرشید فلاح روز سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: کنگره اصلی نکوداشت این مرجع تقلید نیز دهه اول مرداد امسال در قم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات و فعالیت های گسترده در برگزاری این کنگره از تولید محصولات فرهنگی و هنری ، مستند های تلویزیونی و چاپ کتاب و رمان خبر داد و گفت: در برگزاری این کنگره دستگاههای و نهادهای مختلف فرهنگی و مردمی و حوزوی مشارکت و همکاری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح به برنامه های بزرگداشت مفاخر استان سمنان در سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: نکوداشت میرزا علی اکبر معلم امسال از برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان است.

وی گفت: برای هر شهرستان نیز امسال برای برگزاری یک برنامه نکوداشت مفاخر در سطح شهرستان کمک و حمایت می شود و روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها در این خصوص برنامه های خود را به انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ارائه دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این نشست که با حضور وبیناری روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها همراه بود، سیاست ها و اولویت های این اداره کل در سال جاری را تبیین و بر ضرورت تدوین برنامه جامع فرهنگی هنری در شهرستانها و استان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله حسینی شاهرودی در سال ۱۲۶۲ در قلعه آقاعبدالله از توابع شهر بسطام در نزدیکی شاهرود به دنیا آمد، وی از مراجع تقلید شیعه در قرن چهاردهم هجری قمری و از شاگردان میرزای نائینی و آقا ضیاء عراقی بود.

وی ۱۴ شهریور ۱۳۵۳ درگذشت و در حرم مطهر امام علی(ع) در نجف اشرف دفن شد.

برچسب‌ها سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود علمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود سمنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود علمی اخبار کنکور فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سمانه سلطانی پور روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ گفت: با صدور مجوز فعالیت فروشگاه صنایع‌دستی آروند با مدیریت آقای حسین میری، واقع در بازار سرپوشیده شهر شاهرود، تعداد فروشگاه‌های مجاز صنایع‌دستی در استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: بر اساس ابلاغ دستورالعمل صدور مجوز فروشگاه‌های صنایع‌دستی، متقاضیان می‌توانند با ثبت درخواست در درگاه ملی مجوزها و پس از بررسی درخواست توسط اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مجوز خود را دریافت کنند.

سمانه سلطانی پور گفت: در حال حاضر ۶ فروشگاه صنایع‌دستی در سمنان، ۹ فروشگاه صنایع‌دستی در شاهرود، ۲ فروشگاه صنایع‌دستی در دامغان و ۲ فروشگاه صنایع‌دستی در مهدی‌شهر تحت مجوز اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان فعالیت می‌کنند.

46 برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900631

دیگر خبرها

  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود