Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یازدهم خرداد، در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

شرکت پویانوین سبز برای استخدام مشاغل ریلی( راه آهن) تعداد ۱۲۱۹ سهمیه برای مشاغل متصدی ترافیک، لوکوموتیورانی، سوزنبانی و نگهبانی اعلام کرده است، اما تعداد قبول شدگان در آزمون مصاحبه علمی و روانشناختی حدودا یک دهم ظرفیت اعلام شده است، لطفاً بررسی شود.

سلام خسته نباشید .

خداییش تهرانی ها وشهرهای بزرگ داد و بیدادی کردن برق خانه هاشونو دیگه قطع نمی کنند ولی ما که توروستاها زندگی می کنیم چکار کنیم که روزانه ۴ساعت برق خانه هامونو قطع می کنند ونمی تونیم صدامونو به هیچ مسئولی برسونیم (از روستای کفشگران شهرستان بروجرد)

سلام خسته نباشید من سهام عدالتم رافروخته ام چرا پولش باگذشت ۷ماه واریز نمی شود

با سلام و عرض خسته نباشید

می خواستم پیگیری کنید  چرا  روند صدور گواهی نامه بعد از قبولی در آزمون اینقدر طولانی هست 

جوان هایی که با هزینه بالا اقدام به ثبت نام گواهی نامه می کنند  و بعد از دادن آزمون کتبی و شهری   باید دو الی سه ماه منتظر صدور گواهی نامه باشند 

جوانانی که برای شغلشان و معیشتشان  در گرو صدور گواهی نامه می باشد

سلام..درخصوص مالیات خانه خالی  می خواستم  بگم که یکسری  املاک  است بنام افراد هست  ولی به دلایل  مختلف سندهنوزندارند تا وارد سامانه کنند...مانند املاک ورثه ایی ما چیکار باید  بکنیم تا جریمه نکنند...امثال ما زیاد است...این چه قانونیه  دم انتخابات

سلام علی میرگل هستم از روستای گیلانکشه چلوار محله ما مشکل پل داریم که این پل شکسته و کسی هم پاسخگو نیست از شما مسئولین محترم خواهشمند که به مشکل ما رسیدگی کنید آدرس دقیق زنجان طارم روستای گیلانکشه با تشکر

سلام روزتون بخیر . می خواستم بپرسم چرا کسی پیگیری نمی کنه مدرسه ای که بچه های ما نرفتن رو باید هزینه پرداخت کنیم اونم مدرسه دولتی . دیوار رنگ می کنند ، مواد ضد عفونی کننده ی اونها رو هم ما باید پرداخت کنیم ؟ می گن منزل سرایدار رنگ شده ، خب منی که خودم سرپرست هستم و نتونستم آلونکم رو سروسامان بدم باید رنگ خونه سرایدار پولش رو پرداخت کنم ؟ واقعا رواست؟

سلام. لطفا پیگیر موضوع خسارت قطعی برق بشید

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

 

 

 

سلام خسته نباشید .

از ساعت ۸ صبح آب منطقه شهرک ایرانمنش قطع شده هیچ مسئولی جواب نمیده

 

سلام.لطفا خواهشمندیم قضیه رتبه بندی معلم ها را واقعی پیگیری کنید.دروغ تا کی باید به قشر فرهنگی گفته بشه

 

سلام.چراتاکسیرانی.رانندگان

تاکسی.رابیمه.نمیکندمیگویندسایت.بسته.است.لطفآپیگیری.کنید

ممنون.غلامحسینی...رفسنجان

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان خسته نباشید گواهی نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • تاریخ دقیق واریز مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید