Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-02@03:46:13 GMT

بومی سازی یک محصول آلمانی در پتروشیمی تندگویان

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۹۹۹۲۹

بومی سازی یک محصول آلمانی در پتروشیمی تندگویان

با بومی‌سازی کیبورد صنعتی دستگاه نساجی در داخل کشور نه تنها از خروج ارز از مملکت جلوگیری شده بلکه قیمت آن به یک ششم نمونه خارجی کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، چهار تفاهم‌نامه همکاری فی مابین این شرکت و چهار شرکت تولیدی مستقر در منطقه،در اولین نمایشگاه توانمند سازی و حمایت از شرکتهای منطقه در تامین نیازهای شرکتهای پتروشیمی ماهشهر منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدرضا قاسمی شهری، مدیرعامل این شرکت با حضور در این نمایشگاه گفت: برای شرکت‌های تولیدی منطقه که با علم و دانش فعالیت می‌کنند و تولیدات آن‌ها با شرکت‌های مشابه خارجی به خوبی قابل رقابت هستند باید مزایایی در نظر گرفته شده تا بتوانیم زمینه را برای آنان تسهیل کنیم.

مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را کمک به شناسایی و استفاده بیشتر و مناسب‌تر از توانایی‌های منطقه دانست.پتروشیمی شهید تندگویان خود را از محصولات بارمگ آلمان بی‌نیاز کرد

پتروشیمی شهید تندگویان در مهم‌ترین تفاهم‌نامه خود توانست کیبورد صنعتی دستگاه نساجی را که پیش از این از شرکت بارمگ آلمان وارد می‌کرد بومی‌سازی کند.

با عقد این تفاهم‌نامه در دومین روز از «اولین نمایشگاه توانمندسازی و حمایت از شرکت‌های منطقه در تامین نیاز‌های شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر» هفت نفر به طور مستقیم و بیش از ۲۰ نفر به طور غیر مستقیم مشغول به کار می‌شوند. همچنین، قیمت قطعه داخلی حدود یک ششم قیمت کشور سازنده برآورد شده است.

لازم به ذکر است؛ در صورت نبود هر یک از این قطعات هیچ دستگاه نساجی امکان راه‌اندازی و تولید نخ را نخواهد داشت. همچنین، تعداد دستگاه‌های موجود و فعال در واحد نساجی پتروشیمی حدود ۱۴۰ دستگاه است که هم اکنون با همکاری و عقد تفاهم‌نامه با شرکت سادات صنعت ماهشهر این محصول بومی‌سازی شده و در اختیار پتروشیمی شهید تندگویان قرار می‌گیرد.

برچسب هاشرکت پتروشیمی شهید تندگویان نساجی

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: شرکت پتروشیمی شهید تندگویان نساجی آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سازمان کشورهای صادر کننده نفت اوپک سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو پتروشیمی شهید تندگویان تفاهم نامه بومی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۹۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره تراشتگن دیشب در ترکیب بارسلونا در بازی مقابل والنسیا تاریخ‌ساز شد. در دیداری که او یک اشتباه فاحش داشت ولی در نهایت بارسا 4-2 برنده شد. 

دروازه‌بان آلمانی بارسا حالا دومین بازیکن خارجی با بیشترین بازی با پیراهن بارسا محسوب می‌شود و با 408 بازی با دنی آلوز برابری کرد. فقط لئو مسی از او پیشی می‌گیرد که با 778 به دوران حضورش در بارسا پایان داد.

دروازه‌بان آلمانی یکی از نمادهای بارسلوناست و راه مسی را دنبال می‌کند، اگرچه او 32 سال دارد ولی بازهم کار دشواری برای شکست رکورد مسی خواهد داد. فوق ستاره آرژانتینی همچنین با پشت سر گذاشتن ژاوی (767) بیشترین بازی را در تاریخ باشگاه بارسلونا دارد.

در مورد خارجی‌ها، پس از تراشتگن، ماسکرانو با 334 و پس از او فیلیپ کوکو (292 بازی) قرار دارد.

دیگر خبرها

  • موزه‌های آنلاین طراحی شد
  • هزار و ۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • ۱۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • عرضه ۱۵۰۰ محصول فناورانه دانش بنیان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • توافق خصوصی‌سازی و هلدینگ خلیج فارس بر تغییر نام استقلال
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران