Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر بهنام‌جو شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اداری استان که در سالن ولایت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه سالگرد ارتحال امام راحل و گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد قرار داریم که یاد و خاطره بنیان‌گذار کبیر انقلاب و مجاهدت آن رشید مرد تاریخ این مرز و بوم را گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تأخیر به وجود آمده در برگزاری جلسات شورای اداری به دلیل وضعیت کرونایی اشاره کرد و گفت: با گذر از پیک‌های مختلف امروز در آستانه واکسیناسیون عمومی شهروندان قرار داریم که امیدواریم با همراهی عموم مردم واکسیناسیون علیه بیماری کرونا به صورت گسترده در استان اردبیل انجام شود.

استاندار اردبیل به تدوین سند جامع سلامت اشاره کرد و افزود: این کار بنیادین نباید مورد غفلت و بی‌توجهی قرار گیرد چرا که ما در همه حوزه‌ها از تغذیه سالم گرفته تا ورزش و سایر مؤلفه‌های تشکیل‌دهنده سلامت مردم به فکر ارتقا سلامت جسمی و روحی مردم باشیم.

بهنام‌جو ضرورت کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین ارتقا آموزش‌ها و مهارت‌های اجتماعی و خانوادگی را یادآور شد و تصریح کرد: در چهار محور انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا با پیام تأمین امنیت، سلامت، مشارکت و نظارت برگزار خواهد شد که ما انتظار داریم در بهترین شرایط انتخاباتی قانون‌مدار همراه با مشارکت بالای مردم را در ۲۸ خرداد شاهد باشیم.

وی ضرورت پاسخگویی به مردم و همچنین نگاه ارزش‌مدار به ارباب رجوع را در ارائه خدمات دستگاه‌های مختلف اجرایی و عمرانی یادآور شد و خاطر نشان کرد: نباید به بهانه ماه‌های پایانی دولت از کار و تلاش دوری گزیده و عافیت‌طلبی را در پیش بگیریم.

بهنام‌جو در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: مسئولیتی که امروز بر عهده ما گذاشته شده امانتی است که ضرورت دارد قدر آن را تا لحظه آخر بدانیم و در جهت ارائه خدمات شایسته به مردم تلاش و کوششی جدی داشته باشیم.

وی ضرورت ایجاد منطقه آزاد و تقویت منطقه ویژه اقتصادی را با مشارکت سرمایه‌گذاران یادآور شد و ادامه داد: طرح‌های عمرانی و زیربنایی در استان اردبیل نظیر راه آهن و احداث بارانداز با ظرفیت خوب صادرات و واردات در اولویت قرار گرفته و انتظار می‌رود از سال آینده عملیات احداث راه آهن اردبیل به سمت پارس‌آباد نیز شروع شود.

رئیس شورای اداری استان به طرح‌های متعدد گردشگری در مناطق مختلف استان اعم از پل‌های معلق و پیست‌های اسکی در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: با اجرایی شدن این پروژه‌های زیربنایی شعار زمستان بیدار به معنای واقعی تحقق پیدا می‌کند.

بهنام‌جو تکمیل پروژه عظیم پایاب خداآفرین و همچنین توسعه گلخانه‌ها را تا ۳۵۰ هکتار در سال جاری به عنوان اولویت توسعه بخش کشاورزی یاد کرد و افزود: تحرک خاصی در استان اردبیل در بخش‌های عمرانی و خدماتی شکل گرفته و امیدواریم آحاد مردم در جریان این خدمات قرار گیرند تا بیشتر به نظام و مسئولان آن اعتماد و اطمینان داشته باشند.

وی پرهیز از اختلاف‌افکنی و توجه به همگرایی عمومی را در کنار تشویق مردم به حضور در عرصه انتخابات یادآور شد و تصریح کرد: همه باید با احساس تکلیف در روز سرنوشت‌ساز ۲۸ خرداد در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

بهنام‌جو در ادامه به قطعی برق در روزهای گذشته اشاره کرد و ادامه داد: در کنار صرفه‌جویی همشهریان در مصرف برق، ادارات و دستگاه‌های اجرایی نیز موظفند تا ۵۰ درصد مصرف خود را در ساعات پیک کاهش داده و به پایداری برق و جلوگیری از خاموشی‌ها کمک کنند.

استاندار اردبیل همچنین پرهیز مدیران دستگاه‌های اجرایی را در ورود به عرصه تبلیغات انتخاباتی و استفاده از امکانات بیت‌المال یادآور شد و بیان کرد: بهتر است در فضای رقابتی انتخابات ۲۸ خرداد به دور از دخالت دولتی‌ها برگزار شده و هر چه از صندوق آرا بیرون بیاید، مورد احترام و تکریم همگان باشد.

کد خبر 5226034

منبع: مهر

کلیدواژه: چالش شایستگی انتخابات 1400 اردبیل استاندار اردبیل اکبر بهنام جو انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه چالش شایستگی گرگان آمار کرونا شیراز واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی خطبه های نماز جمعه اردبیل اراک مشارکت مردم در انتخابات یادآور شد بهنام جو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‏با نزدیک شدن به تشکیل ⁧‫مجلس۱۲‬⁩ دو مجموعه زیر نظر مجلس ( ⁧‫مرکز پژوهشها‬⁩ و ⁧‫دیوان محاسبات‬⁩ ) احساس آزادگی بیشتری کرده و گزارشات متنوع و کارشناسی واقعی از عملکرد ⁧‫دولت تردمیلی۱۳‬⁩ ارائه کرده اند. اینجانب نیز از بخشی از آنها، در مصاحبه هایم استفاده کرده ام که دولت را عصبانی کرده.

‏این گزارشات که کماکان با ملاحظاتی تهیه شده بخشی از ⁧‫واقعیت عینی جامعه‬⁩ و ⁧سفره های کوچک شده مردم‬⁩ و بیانگر ضعف شدید دولت در اجرا و خلاف گویی های دولت و عدم صداقتشان با مردم است ‏نتیجه میگیریم:

هر کسی به جز ⁧‫قالیباف‬⁩ ⁧‫رییس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف تر اداره میشود.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902759

دیگر خبرها

  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • کم‌بارشی‌های کشور جبران شد؟!
  • آینده برای لرستان روشن است/ لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود