Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@03:04:02 GMT

آوار ۶۰ میلیاردی روی باشگاه تراکتور!

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۶۸۴۵

آوار ۶۰ میلیاردی روی باشگاه تراکتور!

کوین کنستانت حکم نهایی خود از دادگاه عالی ورزش را گرفت و احتمالا رای دادگاه درباره فورچونه نیز صادر خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، کوین کنستانت که دو فصل پیش به عنوان بمب نقل و انتقالاتی تراکتور به این تیم ملحق شد، سال گذشته در فیفا تراکتور را به پرداخت ۸۲۰ هزار دلار محکوم کرد و حالا یک سال بعد، علاوه بر این رقم، سود سالیانه خود را هم از باشگاه تراکتور خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کنستانت که سابقه حضور در اثر میلان را دارد، پس از امضای قرارداد با تراکتور، تست‌های پزشکی خود را با ناکامی پشت سر گذاشت و به همین خاطر تی تی ها قراردادش را فسخ کردند و به عبارتی اجازه بازی را پیدا نکرد.

 

او چند ماه در خارج از کشور بود و در پیام‌های اینستاگرامی مدعی شد که به زودی بازخواهد گشت تا برای تراکتور به میدان برود اما این اتفاق هرگز رخ نداد و او بدون یک دقیقه بازی با پیراهن تیم تبریزی، حکمی سنگین را از فیفا گرفت که حالا به تایید دادگاه حکمیت ورزش نیز رسیده است.

 

تراکتور علاوه بر این رقم ۸۸۰ هزار یورویی، به زودی با حکم کوین فورچونه نیز مواجه می‌شود که محکومیت یک میلیون و ۱۰۰ هزار یورویی را برای تراکتور به دنبال خواهد داشت. نکته جالب این که فورچونه مهاجم فرانسوی، به عنوان «گرانترین بازیکن تاریخ لیگ برتر» معرفی شد اما تنها یک گل به ثمر رساند.

 

 

حکم فورچونه نیز با ۵٪ سود همراه می‌شود تا زنوزی ملزم به پرداخت دو میلیون یورو به این دو بازیکن باشد. استوکس و اروین نیز حکم ۶۵۰ هزار یورویی علیه تی تی ها دارند تا در مجموع تراکتور معادل رقم پاداش یک تیم فینالیست آسیا، به این چهار بازیکن بدهکار شود.

 

نکته مهم این که تمام این ارقام در تابستان جاری باید پرداخت شوند و در غیر این صورت فیفا با احکام انضباطی تراکتور را جریمه می‌کند.

تراکتور کوین کنستانت کوین فورچونه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور کوین کنستانت کوین فورچونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص کمک یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا به لبنان برای مهار موج مهاجران

به گزارش صدای ایران از ایرنا به نقل از آسوشیتدپرس، اورسولا فون در لاین رئیس شورای اروپا پنجشنبه در سفری به بیروت گفت که این کمک‌ها از سال جاری تا ۲۰۲۷ در اختیار لبنان قرار خواهد گرفت.

بر اساس این گزارش، ۷۳۶ میلیون یورو به حمایت از پناهجویان سوریه و «سایر گروه‌های آسیب‌پذیر» در لبنان اختصاص یافته و ۲۰۰ میلیون یوروی دیگر صرف تقویت سرویس‌های امنیتی لبنان به منظور اجرای کنترل‌های مرزی و مهاجرتی خواهد شد.

همچنین مقدار دیگری از این بودجه برای کمک به ماهیگیران لبنانی اختصاص یافته است تا آنها از فروش قایق‌های خود به قاچاقچیان انسان منصرف شوند.

فون در لاین گفت که اتحادیه اروپا همچنین روی «رویکرد مستحکم‌تری برای بازگشت» پناهجویان سوری کار می‌کند.

نجیب میقاتی نخست وزیر موقت لبنان از بسته کمکی اتحادیه اروپا تشکر کرد و گفت که «امنیت لبنان امنیت اروپاست» و تشدید بحران «نه تنها به لبنان محدود نخواهد شد بلکه به اروپا نیز گسترش می‌یابد.»

اتحادیه اروپا پیشتر کمک‌هایی به مصر، تونس و موریتانی برای تقویت کنترل‌های مرزی و جلوگیری از هجوم مهاجران به سمت اروپا اختصاص داده بود.

دیگر خبرها

  • خشم لیورپول سر تاتنهام آوار شد؛ نوشدارو!
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • تجارت ۸۵۰ میلیون یورویی ایران و اتحادیه اروپا در ۲ ماه
  • «آوار خانه‌ها» در غزه کارایی رادارهای پیشرفته اشغالگران را مختل کرده است
  • استقرار گروه‌های پایش، حفاظت، مرمت و باستان شناسی در نقش ستم
  • فرستاپن: پیشنهاد ۲۵۰ میلیون یورویی مرسدس هم راضی‌ام نمی‌کند!
  • اختصاص کمک یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا به لبنان برای مهار موج مهاجران
  • کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان