Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@20:00:26 GMT

فرهنگیان البرز در جشنواره کشوری ۱۵ رتبه کسب کردند

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۷۶۴۹

فرهنگیان البرز در جشنواره کشوری ۱۵ رتبه کسب کردند

فرشته فهمیده روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا اظهارداشت: سیامک کیهانی در رشته نقد ادبی و هنری،مرتضی احمدی در رشته فیلم و هنرهای نمایشی، مهدی طوائی حمیدی در رشته هنرهای تجسمی،علی صدیقی راد در راه هنرهای آوایی موفق به کسب چهار رتبه اول کشوری شدند.

همچنین  گلنازثروتیان و ابوطالب قادری در رشته هنرهای تجسمی موفق به کسب رتبه دوم کشور شدند، وی فرشته فولادی  در رشته رسانه و فضای مجازی رتبه سوم این جشنواره را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیب پیریاری در رشته ادبی گرایش داستان بزرگسال و شکوفه پریش، سیامک توده فلاح، مهدی زمانی،سکینه سعید آبادی، مصطفی قمی اولی،هنگامه مولایی و محمد خیراندیش به عنوان دیگر رتبه آوران برتر با عنوان "شایسته تقدیر" دراین جشنواره درخشیدند.

فهمیده ادامه داد: جشنواره ملی معلمان هنرمند در ۲ محور فرهنگی و هنری و با هدف جریان‌سازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ اسلامی، انقلابی، ملی و بومی آغاز به کار کرد.

وی محورهای این جشنواره، آفرینش‌های ادبی، نقد ادبی و هنری، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه و هنرهای تجسمی است.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش البرزیادآورشد: دبیرخانه این جشنواره در شیراز مستقر بود که از نفرات برتر این جشنواره با حضور معاونت پرورشی و فرهنگی وزارتخانه تجلیل شدند.

استان البرز حدود ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

برچسب‌ها مدارس البرز فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس البرز فرهنگیان مدارس البرز فرهنگیان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوانان (قاف) زمینه و بستری مناسب را برای شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی و ادامه فعالیت آنان در محیطی امن و با اهداف متعالی فراهم می‌سازد.

این باشگاه با هدف تربیت نسل نو نویسنده متعهد در حوزه کودک و نوجوان، پس از شناسایی استعدادهای برتر با برنامه‌های آموزشی و تربیتی مختلف، امر هدایت و پرورش آنان را به مدت سه سال بر عهده می‌گیرد.

برهمین اساس سوگل بازیاری از بندرگز و محمدعلی کرد از گنبدکاووس به مرحله‌ی کشوری باشگاه استعدادهای برتر «قاف» معرفی شدند.

گفتنی‌است باشگاه رویش استعدادهای ادبی (قاف) در بخش شعر، اول تا سوم آذر ۱۴۰۲ در دهکده ساحلی بندر انزلی همزمان با گردهمایی آموزشی کارشناسان ادبی سراسر کشور از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده بود که طی آن مائده احمدی لیوانی از کانون گلستان حضور داشت.

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر