Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال، کمک 25 میلیارد تومانی وزرات ورزش و جوانان برای تکمیل کمپ تیم های ملی در جزیره کیش اتفاقی خوشآیند برای فوتبال ایران دانست و از توجه ویژه مسئولین به این رشته و زیرساخت‌های لازم برای آینده فوتبال تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پس از نشست رئیس فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش و جوانان در جزیره کیش و قول مساعد سلطانی فر  به مبلغ 20 میلیارد تومان به دلیل تجهیز و تکمیل امکانات کمپ تیم های ملی در جزیره کیش، مقرر شد تا  مبلغ ۲۵میلیارد تومان در راستای توسعه و برگزاری اردوهای تیم های ملی و برگزاری مسابقات بین المللی استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته عزیزی خادم جلسه ای را با سلطانی فر در این خصوص برگزار کرده و اعلام کرد که حمایت های بیش از پیش وزیر ورزش و جوانان در راستای اهمیت به توسعه فوتبال جای تشکر و قدردانی دارد.

شهاب عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال با تایید مطلب فوق اظهار داشت: روز گذشته نشستی را با سلطانی فر در خصوص توسعه و تجهیز امکانات در جزیره کیش برگزار کردیم که ایشان دستوری مبنی بر اختصاص مبلغ 25 میلیارد تومان به جهت توسعه و تکمیل امکانات کمپ تیم های ملی، برگزاری اردوهای تدارکاتی و انجام مسابقات بین المللی در کیش به فدراسیون فوتبال صادر کردند. در واقع حمایت های بیش از پیش وزیر ورزش و جوانان در راستای اهمیت به توسعه فوتبال جای تشکر و قدردانی دارد.

وی در ادامه بیان کرد: ایشان با درخواست ما با مبلغ 20 میلیارد تومان موافقت کردند اما در نشستی که روز گذشته برگزار شد این مبلغ، به 25 میلیارد تومان افزایش یافت تا از ردیف تملک دارایی سال 1400 پرداخت شود. همچنین قرار شد مبلغ مناسبی در سال آینده از همین محل به فدراسیون فوتبال به جهت توسعه این رشته و تامین امکانات در کمپ تیم‌ملی در کیش اختصاص داده شود.

رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است نگاه حمایتی مسئولین ورزش از فوتبال اتفاق بسیار خوبی است که رخ داده: خوشحالم که وزیر ورزش و جوانان در کنار دیگر مسئولین از این رشته حمایت می کنند و ما را در جهت توسعه و رشد فوتبال و در اختیار گذاشتن بهترین شرایط برای تیم های ملی همراهی می کنند. فوتبال نیاز مبرمی به همگرایی و همراهی مسئولین و جامعه فوتبال داشته که خوشبختانه شاهد این همدلی هستیم و امیدوارم حمایتهای بیش از پیش مسئولان ادامه داشته باشد تا با پشت سر گذاشتن مشکلات، در مسیر رشد و توسعه قرار بگیریم و فوتبال را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان رئیس فدراسیون فوتبال میلیارد تومان جزیره کیش تیم های ملی کمپ تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: تاسیس صندوق وزارت بهداشت  با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متأهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متأهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی بیان کرد: یک هزار و ۲۱۶ نفر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی