Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:26:55 GMT

جدول زمانبندی احتمالی قطع برق در استان تهران منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۸۴۵۶

جدول زمانبندی احتمالی قطع برق در استان تهران منتشر شد

به گزارش ایرنا از شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، به علت افزایش دما و رشد نامتعارف مصرف برق احتمال اعمال خاموشی در حوزه شهرستان‌های استان تهران وجود دارد. لذا با عرض پوزش و قدردانی از بردباری شما برنامه خاموشی احتمالی در محدوده شرکت توزیع برق استان تهران به شرح زیر اعلام می شود. امید است با صرفه‌جویی همگانی در مصرف برق شاهد تأمین برق پایدار برای مشترکان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برای اطلاع از برنامه خاموشی خود ابتدا بر اساس نام شهرستان و آدرس خود از جدول شناسه خاموشی مربوط به اشتراک خود را پیدا کنید، سپس از لینک  برنامه روزانه خاموشی روز چهارشنبه ۱۲ خردادماه  وارد برنامه خاموشی روزانه شوید.

بر اساس این اطلاعیه، در نهایت از روی شناسه خاموشی خود در جدول برنامه روزانه، بازه زمانی خاموشی احتمالی مربوط به اشتراک خود را پیدا کنید.

برچسب‌ها انرژی برق شهر تهران شركت توزيع نيروی برق تهران قطع برق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق شهر تهران شركت توزيع نيروی برق تهران انرژی برق شهر تهران شركت توزيع نيروی برق تهران قطع برق اخبار کنکور استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 748235

دیگر خبرها

  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • برپایی میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی در بازار و مترو تهران | ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شد
  • «سرزمین شعر» ۱۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی تولید می‌شود
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کشف روزانه ١٢ سلاح غیر مجاز در استان کرمان
  • سازمان ملی استاندارد صدرنشین جدول تبدیل دستگاهی
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید