Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@22:55:37 GMT

لو رفتن 137 ماینر در تبریز

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۰۸۷۲۵

لو رفتن 137 ماینر در تبریز

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف 137دستگاه ماینر قاچاق به ارزش 25 میلیارد ریال توسط پلیس شهرستان "تبریز" خبرداد.

 سردار "علی محمدی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری های 26 خسروشهر،27 مایان و 29 باغ معروف تبریز با اشراف اطلاعاتی، در سطح حوزه های استحفاظی خود محل نگهداری و استفاده از دستگاه های استخراج رمز ارز دیجیتال (ماینر) را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی از محل های مورد نظر بازدید که 137 دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان در ادامه بیان داشت: کارشناسان ارزش ریالی این دستگاه‌های قاچاق را بالغ بر 25 میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار محمدی با اشاره به اینکه در این ارتباط 3 متهم دستگیر شد، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

جانشین انتظامی استان با بیان اینکه تعامل بین مردم و پلیس موجب به وجود آمدن امنیت پایدار خواهد شد، از شهروندان خواست با توجه به تولید صدا و گرمای بیش از حد این دستگاه ها و اثرات مخرب آن بر روی محیط زیست، در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی استفاده از دستگاه های مذکور، موضوع را از طریق کلانتری های محل سکونت خود و یا با فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.#پلیس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند

سرهنگ علیرضا دلیری گفت: در پی اعلام چند مورد تیراندازی به سمت شهروندان ایرانشهری در محلات این شهرستان، بررسی موضوعات به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در صحنه و اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودرو پژو پارس با سلاح کلاش و کلت کمری به سمت یکی از شهروندان تیراندازی که موجب مجروحیت یک نفر شده و عاملان شرارت از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به منظور دستگیری عاملان این جرم، با انجام کار دقیق پلیسی هشت نفر از متهمان شناسایی و طی سه عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص کشف سلاح‌های به کار رفته در این تیراندازی‌ها همچنان در دستور کار پلیس است، افزود: متهمان به بزه انتسابی اعتراف کرده و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • ببینید | تصاویری از عملیات تعقیب و گریز پلیس با قاچاقیان چوب در تبریز
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد