Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود غفارپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان درآمد پیش بینی شده سال گذشته در آذربایجان غربی، ۱۶ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال بود که میزان درآمد تحقق یافته بیش از ۲ هزار میلیارد ریال بیشتر بود.

وی اضافه کرد: از این میزان، ۱۶ هزار و ۱۰ میلیارد ریال مربوط به درآمدهای مالیاتی بود که سهم ۸۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ درصدی از کل درآمدهای استانی را نشان می دهد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان غربی ادامه داد: میزان وصول درآمدهای مالیاتی طی سال گذشته در استان، حدود ۲۰ درصد بیشتر از پیش بینی ها بود.

غفارپور اظهار کرد: در حوزه سایر درآمدهای استانی نیز طی سال گذشته ۲ هزار و ۳۵۸ میلیارد ریال درآمد داشتیم که عمده آنها مربوط به بخش های نیروی انتظامی، ثبت اسناد و گمرک بود.

به گزارش ایرنا، مالیات مهمترین بخش درآمدها در کشور بوده و در آذربایجان غربی نیز همواره مهمترین منبع درآمد دولتی به شمار می رود.

برچسب‌ها معاونت درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور آذربایجان غربی ارومیه مالیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی کشور آذربایجان غربی سازمان امور مالیاتی کشور آذربایجان غربی ارومیه مالیات اخبار کنکور آذربایجان غربی میلیارد ریال سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۰۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد احمدی در تشریح این خبر اظهار کرد: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیرهای عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.

وی افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضائی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

کد خبر 6089856

دیگر خبرها

  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • آذربایجان‌غربی گرمتر می‌شود
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی