Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ویژه برنامه های شهادت امام جعفر صادق (ع)، ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و بزرگداشت سالروز شهدای ۱۵ خرداد در کانون های منتخب مساجد همزمان با ۱۴ و ۱۵ خردادماه برگزار می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه های شهادت امام جعفر صادق (ع)، ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و بزرگداشت سالروز شهدای 15 خرداد در کانون های منتخب مساجد همزمان با 14 و 15 خردادماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم و مداح در وصف امام جعفر صادق (ع) امام (ره) و شهدا از بخش های مهم این مراسم معنوی است.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: تجدید میثاق با امام و شهدا و قرائت دعای فرج برای ظهور امام زمان (عج) و نابودی بیماری کرونا و شفای بیماران از دیگر بخش های این مراسم معنوی خواهد بود.

 

سقاء یادآور شد: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا اکثر این برنامه ها به صورت مجازی و در مناطق سفید و زرد به صورت حضوری اما با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری برگزار خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تاکید کرد: تبیین اهداف امام خمینی (ره) از تشکیل حکومت اسلامی و ولایت فقیه از مهمترین محور سخنرانی ها در این مراسم ها خواهد بود.

 

وی اذعان داشت: برپایی ویژه برنامه سوگواری در عزای شهادت امام جعفر صادق (ع) و امام خمینی (ره) و شهدا از دیگر بخش های این مراسم معنوی خواهد بود.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد قیام خونین ۱۵ خرداد سالگرد ارتحال امام خمینی ره عزاداری شهادت امام جعفر صادق ع سالروز شهادت امام جعفر صادق ع بزرگداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد اردبیل امام جعفر صادق مساجد استان ویژه برنامه امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود.

طبق خبری که جماران منتشر کرده، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت.

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899778

دیگر خبرها

  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره)
  • دستور وزیر کشوربه استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • دستور وزیر کشور به استانداران درباره مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره)
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی