Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@19:20:43 GMT

استکبار ستیزی اصل تحریف‌ناپذیر مکتب امام(ره)

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۰۰۶۴

استکبار ستیزی اصل تحریف‌ناپذیر مکتب امام(ره)

به گزارش خبرگزارش فارس از اراک حجت الاسلام و المسلمین عبدالهی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت رحلت امام خمینی(ره) در سپاه اراک به ویژگی‌های شخصیتی و فردی حضرت امام خمینی(ره) پرداخت و اظهار کرد: جامعه ما زندگی معمولی‌ داشت و امام بزرگوار آن را از خمودگی‌ها ،تبدیل به‌ تحرک و تپش کردند و انسان هایی در تراز انسانیت ساختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی استقلال کشورها را یکی از مهم ترین اهداف امام دانست و افزود: بدون هیچ مبالغه ای بیش از هزار بار در مواضع سیاسی و سخنرانی‌های مختلف امام(ره)، مستقیماً به مسئله‌ی استقلال بعنوان یکی از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی یاد کرده اند و نیاز اصلی برای کشورهای جهان اسلام می دانستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه اراک بیان کرد: امام خمینی (ره) عزت و استقلال کشور را که پیش از آن در تعرض مستمر بیگانگان بود، نجات دادند و به ملت ایران هدیه کردند.

عبدالهی ادامه داد: امام خمینی(ره)، همان مسیری را طی کردند که انبیای الهی، پیموده بودند و ایشان در مقام به ‌حرکت‌ واداشتن اقشار مختلف مردم و بیدار کردن فطرت الهی انسان ها را مخاطب سخن انقلابی خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: امام خمینی(ره) تحول باطنی در مردم ایران و جهان ایجاد کردند و آن تحول باطنی اسلام ناب محمدی است که غرض از تحوّل باطنی مردم، گرایش متفاوت آنها به اسلام ناب محمدی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه اراک افزود: واقعیت درخشانی که با اندیشه امام در جامعه پدید آمد، آن بود که مردم از خود و خواسته‌های خود گذشته و به یک کل مسنجم و یکپارچه تبدیل شده و همبستگی اجتماعی در حد اعلا به‌وجود آمده بود.

وی در پایان به توصیف دیگر امام خمینی(ره) از تحول باطنی مردم پرداخت و افزود: مردم از زندگی دنیوی و مادی، قطع‌تعلق کرده و مرگ‌آگاه و طالب شهادت شده بودند، چنان‌که شهادت در نظرشان، سعادت بزرگ و بی‌بدیلی بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام خمینی استقلال نماینده ولی فقیه امام امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال ملاثانی در هفته بیست و نهم لیگ دسته اول در دیداری خارج از خانه توانست مقابل شهرداری آستارا به برتری دست پیدا کند که مدافع راست آبی‌ها بعد از نمایش خوب و کم‌نوسان در ترکیب تیمش، توانست عملکرد موثری در این بازی بر جای بگذارد.

علی حمودی که یکی از مهره‌های بدون جانشین ترکیب سیاوش اکبرپور به شمار می‌رود، با سرعت بالا و استفاده از تجربه‌ی خود بارها از سمت چپ خط دفاعی شهرداری آستارا نفوذ کرد و مدافعان این تیم را جای گذاشت و موقعیت ساخت.

حمودی علی‌رغم سن و سالش خستگی‌ناپذیر به دوندگی و نفوذ خود ادامه داد تا این‌که سرانجام توانست زهر خود را روی دروازه حریف بریزد و در دقیقه 5+90 با پاس در عمق برای امین مروانی خلق موقعیت کند و او هم وحید نامداری را به توپ برساند و تک گل آبی پوشان به ثمر برسد و بازی خوب خود در این هفته لیگ را تکمیل کند.

نکته شاخص در بازی حمودی این است که او مثل روزهای جوانی‌اش در استقلال تهران، فولاد خوزستان، سپاهان و تراکتور ستاره‌ای تنومند و سرعتی بوده و همچنان خستگی‌ناپذیر و رونده به زمین رقبا می‌زند و در 38 سالگی به خوبی از تکنیک و هوش خود به سود تیمش بهره می‌برد.

رقیب خسرو حیدری در دوران حضورشان در استقلال، حالا در تمام 28 بازی لیگ یک و دو دیدار حذفی برای آبی‌های ملاثانی به صورت فیکس به میدان رفته و علاوه بر نقش مهمش در خط دفاع توانست دو پاس گل هم به نام خود ثبت کند.

دیگر خبرها

  • عشق جوانان به ائمه اطهار (ع) وصف ناپذیر است
  • هم‌اینک دنیا فلسطین را به عنوان یک کشور مستقل دارای حقوق‌ بین‌الملل به رسمیت می‌شناسد
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • سرزمین آفتاب در سالروز شهادت ششمین اختر آسمان ولادت غرق ماتم است
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 ساله‌ها
  • مکتب امام صادق(ع) مروج ارزش‌های انسانی و اسلامی است
  • امام صادق(ع)‌ پرچمدار ترویج معارف شیعه و مبارزه با تحریف دین بود
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است