Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@06:21:36 GMT

حال عمومی «احمدرضا احمدی» مساعد است/ باتری قلب عوض شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۰۷۷۸

حال عمومی «احمدرضا احمدی» مساعد است/ باتری قلب عوض شد

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، تنها صفحه رسمی «احمدرضا احمدی» از شاعران و نویسندگان کشورمان اعلام کرد: باتری قلب ایشان تعویض شد و اکنون حال عمومی وی مساعد است.

همچنین اعلام شده در صورت صلاحدید پزشک معالج این نویسنده به زودی راهی منزل خواهد شد.

گفتنی است، ماهور احمدی فرزند «احمدرضا احمدی» از شاعران و نویسندگان کشورمان روز گذشته در صفحه‌ای به نام این شاعر از وضعیت جسمی پدرش خبر داد و نوشت: «بابا چند روزی پاش ورم شدید داشت، دکتر داروهاش رو تغییر داد ولی بهتر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیشب با دکتر تماس گرفتیم و گفت باید سریع بستری بشه. ساعت ١١ دیشب در سی‌سی‌یو بستری شد. مشکل از باتری قلبه که ضعیف شده و عملکرد قلب رو پایین آورده و در نتیجه کلیه درست کار نمی‌کنه. طی چند روز آینده باتری عوض می‌شه. دوستان خوبم حتما شما رو در جریان وضعیت بابا قرار می‌دم. نگران نباشید و مثل همیشه دعاها و انرژی‌های خوب‌تون رو شامل حال بابا کنید.»

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: احمدرضا احمدی شاعر نویسنده باطری قلب بیمارستان سی سی یو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش

احمدرضا عابدزاده حتی اگر سال‌ها در فوتبال نباشد باز هم چهره‌ای فراموش نشدنی برای فوتبالدوستان ایرانی است. سنگربان اسبق استقلال پرسپولیس و تیم ملی البته یک مزیت ویژه هم در فوتبال ایران دارد و تنها ملی پوش ما در تمام تاریخ ادوار تیم‌های ملی به حساب می‌آید که علاوه بر خودش، پسرش نیز به جام جهانی رفته است و امیر عابدزاده فرزند برومند احمدرضا  را در ۲ جام جهانی روسیه و قطر دیده‌ایم. 

احمدرضا عابدزاده روز پنجشنبه با انتشار عکسی از خودش و پسرش در کنار یکدیگر، تولد امیر را به او تبریک گفت و در توصیف پسر فوتبالیستش نوشت: امیرم، تولدت مبارک قهرمان من.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • بیانیه کاخ باکینگهام درباره وضعیت سلامتی چارلز سوم
  • اخبار ضدونقیض درباره وضعیت سلامتی پادشاه انگلیس
  • اخبار ضد و نقیض درباره وضعیت سلامتی پادشاه انگلیس
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش