Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام خبر دستگیری متهم فراری این جنایت گفت: صبح یکشنبه ۹ خردادماه جاری مأموران کلانتری ۱۰۱ تجریش در جریان تیراندازی در یکی از خیابان‌های شمال شهر تهران قرار می‌گیرند.

ترور یک مسئول حرم امامزاده صالح(ع) مقابل خانه‌اش جزئیات ترور معاون عمرانی حرم امامزاده صالح(ع) | قاتل پس از ترور به یکی از پارک‌های شمال تهران رفته است

وی با اشاره به اینکه با اعلام این خبر مأموران راهی محل شده و با بدن نیمه‌جان مرد جوانی مواجه می‌شوند، افزود: مرد جوان که از ناحیه شکم با شلیک گلوله زخمی شده بود، به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد اما دقایقی بعد فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص شد مقتول مهندس طاهری، مسئول عمرانی حرم آستان امامزاده صالح(ع) بود که از سوی فردی ناشناس با اصابت ۳ گلوله به شکم به قتل رسید.

این مقام انتظامی گفت: در بررسی میدانی ۳ پوکه به دست آمد که نشان می‌داد متهم ۳ گلوله به سمت مهندس جوان شلیک کرده که ۲ گلوله به او اصابت کرده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: با بازبینی دوربین‌های اطراف محل حادثه مشخص شد مردی با لباس مبدل در حالی که عصای نابینایان را به دست داشته، در مقابل خانه مهندس جوان به کمین ایستاده بود و به محض خروج مقتول از خانه، با کلت کمری به سمت او شلیک می‌کند و سپس با خودرویی از محل متواری می‌شود.

وی گفت: تحقیقات پلیس برای دستگیری متهم متواری ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت موفق شدند عصر روز گذشته یعنی ۳ روز پس از جنایت، او را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در تحقیقات صورت‌گرفته متهم، انگیزه خود از این جنایت را اختلاف شخصی عنوان کرده است.
 

کد خبر 605237 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی پلیس - آگاهی قتل - قاتل حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی پلیس آگاهی قتل قاتل حوادث ایران امامزاده صالح ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد

فرمانده انتظامی تالش از وقوع یک فقره قتل در این شهرستان خبر داد و گفت: قاتل ۳۴ ساله در کمتر از پنج ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

به گزاری خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمد رستمی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری اقدام به شلیک به سمت مقتول کرده و وی را به قتل رسانده است.

فرمانده انتظامی تالش خاطرنشان کرد: با سرعت عمل پلیس قاتل در کمتر از پنج ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر و از وی یک قبضه سلاح شکاری کشف شد.

رستمی با اشاره به اینکه قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 747962

دیگر خبرها

  • قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری
  • قتل مادر با دمبل به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • قاتل زباله گرد در الشتر دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد