Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@07:25:39 GMT

نقش احزاب در انتخابات بسیار موثر است

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۳۵۰۶

نقش احزاب در انتخابات بسیار موثر است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در جمع احزاب سیاسی استان اصفهان افزود: برغم نقش قابل ملاحظه احزاب در عرصه‌های انتخاباتی، ملاک ما مرُ قانون است.

او تصریح کرد: احزاب قدیمی و شخصیت‌های سیاسی، همه باید در راه توسعه استان، اتحاد و انسجام داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار اصفهان با تاکید براینکه در نقد عملکرد‌ها و ناکارآمدی‌ها باید رضای خدا، مصلحت نظام و خیر و صلاح جامعه در نظر گرفته شود، اظهارکرد: ما باید تزریق امید در جامعه را به عنوان امر به معروف وظیفه خود بدانیم و تزریق بذر ناامیدی را به عنوان یک منکر بشناسیم.

او ایراد نقد سازنده حتی به شورای نگهبان را هم یک امر پذیرفته شده توصیف و اضافه کرد: در بیان نظرات باید نقد سازنده داشت و ما از گروه‌ها و احزاب مختلف در جهت ایجاد هماهنگی و همزبانی و در نهایت خروجی مفید برای استان انتظار همکاری داریم.

رضایی تصریح کرد: بخاطر بزرگ کردن برخی مسائل جناحی نباید عملی دور از شان مردم اصفهان مرتکب شد بلکه باید با نقد منصفانه به مسائل نگریست.

او ادامه داد: ما از همه احزاب و چهره‌های متعهد، اصلاح طلب، اصولگرا و مستقل برای حل مشکلات مردم استان و انتخاب افراد اصلح استفاده می‌کنیم.

رضایی یادآور شد: مشکلات کشور چیزی نیست که در مدت یکی دو سال بتوان آن‌ها را حل کرد.

استاندار اصفهان خاطرنشان ساخت: بخشی از کوتاهی‌ها از دولت قبلی بوده و بخشی از مشکلات نیز به دولت بعدی منتقل می‌شود، لذا نباید انتخابات را عاری از مشکلات دانست.

او با اشاره به مذاکرات وین و برجام و کارشکنی آمریکایی‌ها در این زمینه تاکید کرد: هر کس خود را مدعی و پیرو رهبری می‌داند باید از ایشان اطاعت کند بخصوص اینکه رهبری در باره مذاکرات برجام گفتند که همه تصمیمات را ایشان می‌گیرند.

استاندار اصفهان، حضور و وجود همه مردم در نظام را ضروری عنوان کرد و افزود: همه افراد اعم از اصلاح‌طلب و اصولگرا باید برای نظام تلاش کنند، زیرا همه بر یک کشتی سوار شده‌ایم.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار اصفهان انتخابات 1400 شورای نگهبان احزاب استاندار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایتخت تقسیم می شود؟

به گزارش تابناک، علیرضا فخاری استاندار تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با تشکیل استان‌های شرقی و غربی تهران اظهار کرد: موضوع تقسیمات استان تهران در حال کارهای مطالعاتی است و در حال حاضر این موضوع در کمیسیون‌های مرتبط دولت با همه مشخصات بررسی شده و باید در هیأت دولت و سپس مجلس شورای اسلامی تصویب و در نهایت پس از قبولی، ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان اینکه برخی مخالف و برخی موافق این طرح هستند و هر یک استدلال‌هایی دارند، افزود: باید در فضایی منطقی و معقول به موضوع تقسیمات بپردازیم و به دور از احساسات و نگرش‌های سیاسی و منطبق با شرایط محیطی و منطقه‌ای تصمیم‌گیری شود که زمینه‌ساز رفع مشکلات مردم باشد.

استاندار تهران تاکید کرد: در تقسیمات کشوری باید به نقطه‌ای از اطمینان بخشی برسیم که مردم می‌توانند زندگی توأم با آرامش داشته باشند و در حوزه‌های زیرساختی مشکلاتی از قبیل تأمین آب و برق، حمل‌ونقل و ارتباطات وجود نداشته باشند.

فخاری تصریح کرد: اگر قرار است تقسیمی صورت بگیرد باید این مشکلات زیرساختی نیز مورد کندوکاو قرار بگیرد تا با تقسیمات، موقعیت برتری فراهم و خلق شود نه اینکه فرصت شرایط عادی از مردم سلب شود.

 منبع: فارس

دیگر خبرها

  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • فیلم/ آخرین وضعیت فهرست های احزاب برای دور دوم انتخابات مجلس
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • استاندار مازندران؛ گره کور طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برقِ نیروگاه شهید سلیمی نکا را باز کرد
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است