Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری گیلان عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: اقتدار نظام و انقلاب اسلامی در صحنه‌های ملی و بین‌المللی ازجمله دستاوردهای حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

محمود قاسم‌نژاد با بیان اینکه برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی به صورت حضوری و آنلاین باید موردتوجه مراکز دانشگاهی قرار گیرد، گفت: استقرار نظام و انقلاب وابسته به حضور حداکثری مردم در انتخابات بوده و باید تلاش کنیم تا مردم در انتخابات ۲۸ خرداد در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین ستاد کرونای استان گیلان با اشاره به اینکه وضعیت کرونایی استان نسبت به ۱۵ فروردین بهتر شده است، افزود: مجموع بیماران بستری‌شده در اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در بیمارستان‌های سراسر گیلان ۲۸۱ نفر است که با ساده‌انگاری و بی‌توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی ممکن است این رقم افزایش یاید.

روزمرگی در برخی از نهادهای دولتی آستارا ریشه انداخته است

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: بی‌نشاطی، عدم‌تلاش برای انجام امور محوله، باری به هر جهت بودن و روزمرگی در برخی از نهادهای دولتی شهرستان آستارا ریشه انداخته است.

غلام‌رضا مرحبا با اشاره به اینکه مردم از عملکرد برخی از مدیران و کارمندان دستگاه‌های دولتی ناراضی هستند و نارضایتی مردم باعث بدبینی آن‌ها نسبت به نظام و انقلاب اسلامی می‌شود، گفت: وقتی از مدیران ادارات آمار می‌خواهیم در طول روز چهار بار آمار متفاوت به ما ارائه می‌دهند که این جای نگرانی دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه یک‌عده در حوادث اخیر کارهایی کردند که با احساسات مردم بازی شد و این قابل‌قبول نیست، تصریح کرد: راه مقابله با افرادی که احساسات مردم شریف شهرستان آستارا را به بازی گرفته‌اند قانون است و افرادی که در غایله اخیر آب به آسیاب دشمن ریختند باید مجازات شوند.

امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب محمدی بود

امام‌جمعه آستارا نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی در انتقاد از عملکرد ضعیف برخی از مدیران دستگاه‌های دولتی اظهار کرد: مدیری که قبل‌ازظهر و بعدازظهرش یکی نباشد چنین مدیری به درد نظام و انقلاب اسلامی نمی‌خورد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا ضمن‌گرامی‌داشت سال‌روز ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، ایشان را احیاگر اسلام ناب محمدی در عصر حاضر دانست و بیان کرد: شخصیتی به جامعیت حضرت امام(ره) وجود نداشت که بتواند دنیا را به لرزه در بیاورد و ملت‌های اسلامی را بیدار کند.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه نگاه توحیدی داشتن انسان را قوی می‌کند و حضرت موسی(ع) با نگاه متعال توحیدی در برابر زیاده‌خواهی‌های فرعون ایستاد، تصریح کرد: انسان با نگاه توحیدی در برابر تمام مشکلات شکست‌ناپذیر می‌شود و اگر بعضی‌ها شکست می‌خورند نشأت‌گرفته از نگاه ضعیف توحیدی است.

۷۰ هزار نفر از جمعیت آستارا در برابر کرونا ایمن می‌شوند

فرماندار شهرستان آستارا نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دشمن در حال برنامه‌ریزی است تا مردم را از رفتن به پای صندوق‌های اخذ رأی در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بازدارد، اظهار کرد: تمام تلاش مسئولین باید در راستای حداکثری برگزار شدن انتخابات معطوف شود.

عباس صابر با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا در حال انجام واکسیناسیون عمومی هستند، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته ۷۰ هزار نفر از جمعیت شهری و روستایی این شهرستان طی ماه‌های آینده در برابر ویروس کرونا ایمن خواهند شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا با بیان اینکه یک اتقاق خیلی معلومی که ممکن است در همه جای کشور رخ دهد با سوء‌استفاده یک‌عده افراد مسأله‌دار باعث بروز ناامنی در سطح شهرستان شد، گفت: امنیت شهرستان برای من از اهمیت بالایی برخوردار است و با افرادی که بخواهند این امنیت را به‌هم‌بزنند برخورد می‌شود.

کاهش آمار فوتی های ناشی از کرونا در آستارا

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: وضعیت سیر بیماری در شهرستان آستارا به صورت نزولی بوده که برای ثابت نگه داشتن شرایط فعلی، دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی باید جدی گرفته شود.

فرید بصیری‌مقدم با بیان اینکه کشتی‌ها و قطارهایی که از طریق منطقه ویژه اقتصادی و بارانداز ریلی آستارا-آستارا وارد خاک کشور می‌شوند به صورت روزانه مورد گندزدایی قرار می‌گیرند، افزود: تمام تلاش ما این است که هیچ‌گونه ویروسی از مرزهای خارج از کشور وارد کشور نشود.

به‌گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا مراجعه‌کنندگان به بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان با علایم کرونایی ۵۰ درصد، افرادی بستری‌شده ۴۰ درصد و فوتی‌های ناشی از ابتلا به ویروس کرونا ۵۰ درصد نسبت به ماه‌های گذشته کاهش پیدا کرده است که جای بسی امیدواری دارد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: دولت اسلامی حقوق بشر عدالت امام جمعه شهرستان آستارا انقلاب اسلامی نظام و انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان

ایسنا/گیلان رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) و به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه در محور قدیم رشت - قزوین ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در محور آستارا – اردبیل و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای  ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه ممنوع است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد