Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@21:49:35 GMT

سارا شیربیگی خانم گل فوتسال زنان ایران شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۴۵۰۷

سارا شیربیگی خانم گل فوتسال زنان ایران شد

ایسنا/کرمانشاه سارا شیربیگی ورزشکار کرمانشاهی تیم هیات فوتبال خراسان رضوی با به ثمر رساندن 27 گل در مرحله مقدماتی و نهایی لیگ امسال فوتسال زنان، برای ششمین سال متوالی در صدر جدول گلزنان این لیگ قرار گرفت.

این بانوی کرمانشاهی پس از کسب این عنوان در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به پایان رقابت های لیگ برتر فوتسال زنان و قرار گرفتن تیمش در جایگاه سوم این رقابت ها، اظهار کرد: لیگ امسال لیگ بسیار سختی بود و متاثر از شیوع بیماری کرونا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: بخاطر شیوع این بیماری چند ماهی همه سالن ها تعطیل شد و همین موضوع کاهش سطح آمادگی بازیکنان فوتسال زنان را به نسبت سالهای قبل به همراه داشت.

ملی پوش فوتسال زنان ایران اضافه کرد: با شروع رقابت های لیگ امسال برای اولین بار تیم ها به دو گروه تقسیم شدند که از هر گروه هم دو تیم به مرحله نهایی صعود می کردند که در نهایت تیم ما از گروه خود به مرحله نهایی صعود کرد.

وی که تیمش در جایگاه سوم رقابت های لیگ برتر فوتسال زنان ایران ایستاده، اضافه کرد: در این دوره از رقابت های لیگ 27 گل به ثمر رساندم، اما دوست داشتم که شادی کسب این موفقیت همراه با قهرمانی تیمم بود.

شیربیگی تصریح کرد: البته شرایطی که امسال داشتم یک تفاوت دیگر هم با سالهای گذشته داشت و آن‌هم عمل جراحی بود که سال قبل به واسطه آسیب دیدگی از ناحیه پا داشتم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه عمل جراحی که داشتم موفقیت آمیز نبود، اما با توجه به بازتوانی هایی که داشتم تا حدودی خود را برای این لیگ آماده کردم.

این بانوی ورزشکار کرمانشاهی که پیش از این یک بار هم لقب خانم گل آسیا را به خود اختصاص داده، اضافه کرد: اکنون که رقابت های لیگ تمام شده بنا دارم  دوباره برای آسیب دیدگی قدیمی ام یک عمل جراحی داشته باشم تا برای فصل آینده لیگ آماده تر شوم.

انتهای پیام


منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كرمانشاه فوتسال سارا شیربیگی رقابت های لیگ فوتسال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با برتری در ضربات پنالتی مقابل ازبکستان موفق شد به فینال این رقابت‌ها صعود کند. ملی‌پوشان ایران باید فردا از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل تیم ملی تایلند، میزبان این رقابت‌ها قرار بگیرند. شاگردان وحید شمسایی با صعود به مرحله نیمه‌نهایی موفق شدند جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را نیز کسب کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • سعید احمدعباسی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا
  • تاج طلسم تاریخی علیه فوتسال زنان را شکست؛ دلتنگی برای جام ملت ها به پایان رسید
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • عروس بزرگ امام : نمی خواستم ازدواج کنم، قصد داشتم به درسم ادامه بدهم و به کشورهای خارجی سفر کنم؛ اما..