Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پنجشنبه ایرنا، بابک طالبی در دومین نشست کمیته راهبری حمل و نقل کشور در تبریز افزود: علاوه بر ضرورت توجه به مدیریت واحد پایانه های مرزی، در حوزه حمل و نقل مسافر دست اندرکاران باید به دنبال دانش جدید در بهره گیری از شیوه های جدید در این حوزه باشند.

وی اظهار داشت: همه فعالیت ها در حوزه حمل و نقل کالا و مسافر باید پیوست ایمنی داشته باشد و در حوزه حمل و نقل عمومی حساسیت رانندگان در این زمینه باید بیشتر بوده و سطح آگاهی های خود را ارتقا دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با بیان اینکه آذربایجان شرقی از قطب های مهم صنعت حمل و نقل کشور و مهمترین استان شمالغرب است، گفت: این استان در مسیرهای چند کریدور مهم حمل و نقلی قرار دارد و این موضوع نشاندهنده اهمیت آن در این حوزه است.

طالبی، ادامه داد: مهمترین هدف و رسالت حمل و نقل رساندن مناسب کالا و مسافر به مقصد است و تمامی فعالیت ها حوزه حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در راستای این هدف دنبال می شود.

وی با تاکید بر اینکه نوسازی ناوگان حمل و نقل کالای آذربایجان شرقی با توجه به سن بالای آن از اولویت های سازمان است، یادآوری کرد: این موضوع باید با هماهنگی های استانی در دستور کار قرار گیرد و تا پایان تیر سالجاری اعلام بارالکترونیکی در پایانه بار تبریز برقرار می شود.

طالبی، افزود: در این نشستها با حضور تشکلهای صنفی حمل و نقلی سراسری و استانی مسائل و مشکلات حمل و نقل استان بررسی و راه حل های لازم برای رفع این مسائل احصا می شود که از دل آنها بعضی تصمیم های مهم در سطح کشور گرفته می شود.

به گزارش ایرنا، در این نشست مدیران کل دفاتر حمل و نقل مسافر، کالا، ترانزیت و حمل و نقل بین المللی و آمار، ایمنی و ترافیک سازمان نظرات خود را در خصوص حمل و نقل کالا و مسافر ارایه کردند.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به همراه تعدادی از مدیران این سازمان از پایانه های بار و مسافری مرکزی تبریز بازدید کردند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی تبریز حمل و نقل مسافری تردد جاده ای پایانه مرزی نوردوز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی تبریز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی تبریز حمل و نقل مسافری تردد جاده ای پایانه مرزی نوردوز اخبار کنکور سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای حوزه حمل و نقل کالا و مسافر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه پلدختر، اظهار داشت: جاده پلدختر - خرم‌آباد باگذشت سالیان از وقوع سیلاب همچنان ناایمن و قربانی می‌گیرد و تسریع در تکمیل آن مطالبه مردم شهرستان‌های پلدختر و معمولان است.

وی عنوان کرد: جاده پلدختر - خرم‌آباد به قتلگاه تبدیل شده و مردم را رنج می‌دهد و باعث شده اتفاقات ناگواری در آن رخ دهد که موجب تلفات جانی زیادی شده است.

امام‌جمعه پلدختر، افزود: تقسیم این جاده به چهار قطعه، تکمیل و سرعت‌بخشیدن به آن خواسته مردم است چرا که هنوز پیشرفت چشمگیری ندارد.

حجت‌الاسلام موسوی، گفت: قطعه‌های این جاده که به قرارگاه خاتم مربوط می‌شود خوب کارکرده اما در سایر قطعه‌ها ردیف بودجه‌ای کفاف نداده و مدت‌ها است تعطیل یا نیمه‌جان است.

وی از تلاش مسئولان، استانداران سابق و نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی در جذب اعتبار برای جاده پلدختر - خرم‌آباد تقدیر کرد.

امام‌جمعه پلدختر، یادآور شد: تنها راه برون‌رفت از این مشکلات قرارگرفتن پروژه پلدختر - خرم‌آباد در مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به لرستان است.

کد خبر 6089113

دیگر خبرها

  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله - آغبند
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • سهم بخش‌های مختلف حمل و نقل در ترانزیت کالا و جابه‌جایی مسافر و بار
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • انعقاد تفاهم‌نامه جاده‌ای و تقویت مناسبات حمل‌ونقلی با تاجیکستان
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • لزوم وجود مدیریت واحد مرزی به منظور جلوگیری از توقف زیان‌بار کامیون‌ها