Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا سلیمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات امسال از حساسیت ویژه ای برخوردار است و دشمنان به دنبال کاهش حضور مردم در این مشارکت سیاسی از طریق رسانه های معاند هستند بنا براین مردم باید در این فرآیند ملی با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای، جواب کوبنده ای به دشمنان نظام و انقلاب بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: برگزاری انتخابات سالم و با حضور حداکثری مردم برای جمهوری اسلامی ایران افتخاری بین‌المللی است از این روز انتخابات ریاست جمهوری در۲۸ خرداد ماه باید پرشورتر از گذشته برگزار شود تا دنیا بداند ملت بزرگ ایران دوستدار رهبری و انقلاب اسلامی است.

 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق تصریح کرد: رسالت اصلی روحانیان، جوانان بسیجی و فرهنگیان  تبیین اهمیت موضوع انتخابات و زمینه‌سازی درست برای مشارکت همگانی در این عرصه سرنوشت ساز است و به حول و قوه الهی ملت قهرمان گوش به فرمان مقام معظم رهبری خالق حماسه‌ای ماندگار خلق می‌ کنند.

 به گفته وی ،تبیین اهمیت این رخداد مهم در ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ با تهیه برنامه‌های فرهنگی  و تبلیغی به خصوص در فضای مجازی و بعضا در چارچوب نشست‌های روشنگرانه درحال انجام است.

سلیمانی ادامه داد: باید دست اندرکاران رسانه‌های گروهی و شبکه‌های مجازی با استفاده از تمامی ظرفیت‌ های موجود به خصوص با تکیه و اشاره به منویات مقام معظم رهبری موجب ایجاد شور انتخاباتی در جامعه برای مشارکت هرچه بهتر در این موضوع حیاتی و سرنوشت ساز کشور شوند.

وی یاد آور شد: استکبار با جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی از مدت‌ها قبل با رواج  شایعه و شبهه به صورت گسترده به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات ایران است و ملت شریف ایران با حضور حداکثری دشمن را ناامید می‌کند.

این مسوول فرهنگی و تبلیغاتی شهرستان بافق بیان کرد: مردم قهرمان ایران امسال همانند گذشته گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و با درک شرایط کنونی جهان و منطقه و توطئه‌های دشمنان، بسیار پرشورتر از گذشته و با همسبتگی بیشتر ، مسوولانه در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: شرکت گسترده مردم در انتخابات ریاست‌ جمهوری و شوراهای شهر و روستا روزجمعه ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ ،عاملی برای اقتدار انقلاب و استحکام پایه های نظام در مقابل استکبارجهانی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق، از همه همشهریان به ویژه خانواده معظم شهدا وایثارگران، روحانیت و طلاب، فرهنگیان ودانش آموزان، دانشگاهیان، کارگران، اصناف بسیجیان، کارمندان مسوولان برای حضور پر رنگ در انتخابات پیش رو دعوت کرد.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۸۷ درصد در ۲۴ شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها سکونت دارند،  ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۴ شهر و ۳۹۷ روستای استان برگزار می‌شود. 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین انتخابات شوراها، ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود. 

 شهرستان بافق یک بخش مرکزی، سه دهستان مبارکه، کوشک و سبزدشت، ۳۸ شورای اسلامی روستایی و ۲۲ دهیاری مصوب دارد، شورای شهر بافق و روستای مبارکه هر کدام پنج عضو و بقیه روستاها هرکدام سه عضو شورا دارد.

۵۰ شعبه در شهرستان بافق آرای مردم را جمع آوری می‌کند که نسبت به دوره قبل  ( انتخابات مجلس یازدهم) ۱۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مرکز شهرستان ۵۸ هزار نفری بافق در فاصله ۱۱۰ کیلومتری جنوب شرق شهر یزد قرار دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات شهر و روستا بافق مشارکت سیاسی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی انتخابات شهر و روستا بافق مشارکت سیاسی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اخبار کنکور انتخابات ریاست دوره انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین دوره توانمندسازی و هم‌افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش و دکتر لطیفی، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر دریادار سیاری به روایت تحول و حرکت نیروی دریایی و تبدیل شدن آن به یک نیروی راهبردی اشاره کرد و در ادامه ضمن بیان بخش‌هایی از اقدامات انجام گرفته در نیروی دریایی در راستای توسعه دریا محور کشور، به پرسش‌های مطرح شده از سوی حاضران پاسخ داد.

در این دوره که بیش از ۶۰ نفر از مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند، شرکت کنندگان ضمن آشنایی با امکانات آموزشی و فرهنگی دافوس ارتش، از موزه جنگ این دانشگاه نیز بازدید کردند.

کد خبر 6089624 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • از «جهانبخش امینی» چه می‌دانیم؟
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • پایان رقابتهای فوتبال جام روستایی مریوان با حضور گسترده مردم
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است