Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@15:58:30 GMT

اشتغال ۲۰۰ نفر در کارخانه طلای هیرد محقق می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۱۷۷۶۶

اشتغال ۲۰۰ نفر در کارخانه طلای هیرد محقق می شود

متولی گفت: پیش بینی می شود با سرمایه گذاری حدود سه هزار میلیارد ریالی در واحد فرآوری معدن طلای هیرد، زمینه اشتغال مستقیم برای بیش از ۲۰۰ نفر در این واحد فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، استاندار خراسان جنوبی به همراه نماینده مردم بیرجند، درميان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان‌ صمت استان و فرماندار خوسف از معدن و طرح فرآوری طلای هیرد بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«حمید ملانوری‌» استاندار خراسان جنوبی در این بازدید با اشاره به ظرفیت های معدنی در استان، گفت: این استان دارای ظرفیت های منحصر به فرد در حوزه معدن است که باید به سرمایه گذاران معرفی شود.

 

وی همچنین به اقدامات انجام شده توسط شرکت تهیه و تولید در استان اشاره و بیان کرد: حضور شرکت های بزرگ معدنی در استان و اقدامات‌ انجام شده در حوزه زیرساخت سبب ایجاد رغبت در  بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در حوزه معدنی استان می شود.

 

وی اضافه کرد: تمام مجموعه دولت نیز برای رفع موانع و مشکلات پیش روی این حوزه پای کار هستند.

 

«امیر هوشنگ متولی» سرمایه گذار کارخانه طلای هیرد در این بازدید گفت: معدن طلای هیرد با ذخیره قطعی حدود پنج میلیون تن کانسنگ طلا در 140 کیلومتری مرکز استان در حال فعالیت است که همزمان طرح فرآوری و استحصال طلا نیز در جوار این معدن در دست احداث است.

 

وی افزود: استخراج اسمی سالانه این معدن ۱۰۰ هزار تن کانسنگ طلا و ظرفیت تولید سالانه‌ی طرح استحصال طلای آن ۲۰۰ کیلوگرم شمش طلا می باشد.

 

وی بیان کرد:پیش بینی می شود با سرمایه گذاری حدود سه هزار میلیارد ریالی در واحد فرآوری این معدن، زمینه اشتغال مستقیم برای بیش از 200 نفر در این واحد فراهم شود.

پایان پیام/575

منبع: شبستان

کلیدواژه: معدن طلای هیرد شهرستان خوسف بیرجند خراسان جنوبی طلای هیرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۱۷۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، در اجرای مواد ۵۸، ۶۳ و ۶۳ مکرر قانون نظام وظیفه و وظایفی که به عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت گذاشته شده نشست مشترکی بین محمدکاظم صادقیان مدیرکل صنعت، معدن وتجارت و معاونت نظام وظیفه فرماندهی انتظامی استان یزد مبنی بر شناسایی مشمولین نظام وظیفه و عدم بکارگیری آنها در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی برگزار شد.
در این نشست مقرر شد ضمن بازدید مشترک از واحد‌های مذکور مفاد قانونی مربوط به اطلاع صاحبان صنایع، بهره برداران معادن و متصدیان واحد‌های صنفی رسانده شود. 
کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در موسسات دولتی و غیر دولتی از قبیل کارخانه ها، آموزشگاه ها، کارگاه ها، بنگاه ها، مغازه‌ها و تعمیرگاه ها، به کارگیری کنند، توسط نیروی انتظامی، وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت شناسایی و به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.
بر اساس ماده ۶۳ مکررقانون نظام وظیفه عمومی، مجازات به کارگیری مشمولان غایب نظام وظیفه برای بار اول، هزینه سالانه یک سرباز و برای بار دوم و بیشتر، هزینه سالانه ۳ سرباز است.

دیگر خبرها

  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • چگونه گوشت و پوست میلیون‌ها کروکودیل در کارخانه فرآوری می‌شود؟ (فیلم)
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژن در محاصره معادن
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژه در محاصره معادن
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن