Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@07:15:22 GMT

دولت الکترونیک موجب شفاف‌سازی در امور می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۰۱۵۶

دولت الکترونیک موجب شفاف‌سازی در امور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که شماری از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند؛ مبنا و چگونگی هزینه‌کرد اعتبارات توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی، لایحه قانونی بودجه ۱۴۰۰، آیین نامه اجرایی و بخشنامه‌هایی که توسط دولت، وزارت امور اقتصادی و دارایی و نیز سازمان برنامه و بودجه ابلاغ می‌شود را عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی استفاده از زمان و رعایت اصل صرفه‌جویی را از اولویت ها خواند و گفت: باید برای ارائه خدمات بهتر به مردم، توسعه دولت الکترونیک مورد توجه باشد که موجب تسریع در انجام کارها نیز می‌شود.

استاندار گیلان دولت الکترونیک را موجب شفاف‌سازی در امور، افزایش بهره‌وری و تقویت سلامت اداری دانست و افزود: اولویت‌سنجی و اولویت‌بندی امور، موجب مدیریت اثربخش منابع می‌شود.

وی منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان که توسط دولت و مجلس شورای اسلامی مصوب شده را ظرفیتی مناسب دانست و تصریح کرد: در این زمینه یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری برای فعالیت در این منطقه اعلام آمادگی کرده و مبنای فعالیت‌ها باید بر اساس سند آمایش سرزمینی و با اولویت اشتغال بومی با رویکرد کشاورزی، صنایع پاک، گردشگری و حفظ محیط زیست باشد.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

منبع: فارس

کلیدواژه: دولت الکترونیک بهره وری گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۰۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است

دریافت 261 MB کد خبر 6089380

دیگر خبرها

  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • شبکه‌سازی اولویت نهضت اجتماعی در کرمانشاه است
  • تعطیلی پنجشنبه‌ یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود
  • (ویدئو) تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس مشخص می‌شود