Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@21:21:16 GMT

محمد گلریز مهمان «دست در دست» می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۰۵۶۵

محمد گلریز مهمان «دست در دست» می‌شود

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «دست در دست» جمعه ۱۴ خرداد به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد میزبان محمد گلریز، خواننده‌ای که صدایش به عنوان میراث شفاهی در سازمان میراث فرهنگی ثبت شده، می‌شود.

محمد علی گلپایگانی مشهور به محمد گلریز یکی از خوانندگان برتر دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که صدایش با خاطرات شنیداری بخش گسترده‌ای از مردم گره خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرود‌های این بانگ آزادی،‌ای شهید مطهر، رفتند یاران، خجسته باد این پیروزی،‌ای شهیدان خدایی نامتان پاینده باد و ... بخشی از کارنامه هنری این خواننده را تشکیل می‌دهد.

«دست در دست» یک شب‌نشینی و دورهمی از جنس مردم است. مهمانانی از اقشار مختلف شامل هنرمندان و چهره‌های شناخته شده، نخبگان جوان و نیرو‌های جهادی دور یک میز کنار هم قرار می‌گیرند و درباره یک موضوع واحد از مباحث روز گرفته تا موضوعات و دغدغه‌های اصلی مردم، کرونا و ... با هم گفتگویی صمیمانه را پیش می‌برند.

«دست در دست» کاری است از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که به صورت ثابت جمعه، شنبه و یکشنبه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی محمد گلریز خواننده انقلابی دست در دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۰۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی

 گروه جهادی تالیان نور که مجموعه‌ای از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هستند؛ در طول سال با شناسایی مناطق محروم به عنوان محدوده هدف و ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی و بازسازی منازل آماده خدمت رسانی به مردم این مناطق هستند.

این گروه جهادی در اقدامی خدا پسندانه و جهادی منازل مردم مناطق محروم روستای دولت‌آباد آقا واقع در شهر قنوات را بازسازی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • رسم مهمان‌نوازی مردم اهواز از مسافران + فیلم
  • البرزنشین مهمان خانه های مردم در شبکه البرز
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • خبرهای خوش مهمان خاص جنوب تهران
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز