Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@03:06:45 GMT

با خرید بازدید IGTV اینستاگرام بیشتر از قبل دیده شوید

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۰۹۶۶

با خرید بازدید IGTV اینستاگرام بیشتر از قبل دیده شوید

دیده شدن در اینستاگرام خواسته اکثر کاربرانی است که از آن استفاده می کنند. بیشتر افراد این دیده شدن تا تنها ا طریق تعداد کامنت و لایک و تعداد فالوورها می سنجند. اما یکی از موضوعاتی که تقریبا اکثریت افراد از آن غافل شده اند، IGTV است. - اخبار بازار -

بیشتر کسانی که به دنبال خدمات مربوط به شبکه های اجتماعی هستند، به دنبالخرید فالوور اینستاگراممی روند و خیلی کم پیش می آید که کسی به IGTV توجه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب می خواهیم به این نقش این آپشن در دیده شدن پیج ها بپردازیم.

IGTV چیست و از آن چه استفاده ای می شود؟

با توجه به محبوبیت اینستاگرام میان مردم، سازندگان این اپلیکیشن به صورت مداوم در حال برنامه ریزی و ایجاد ویژگی های جذاب به آن هستند تا رضایت عمومی را بیشتر جلب کنند. این برنامه طی سالیانی که ساخته شده است، آپدیت های زیادی داشته که آن را کارآمد تر کرده اند.

در آن سال های اولیه که اینستاگرام تازه ساخته شده بود، تنها امکان آپلود عکس و ویدیو به صورت پست را داشت و افزایش بازدید اینستاگرام تنها برای پست های منتشر شده به کار گرفته می شد. بعد از آن استوری روی کار آمد و تغییرات جزئی ای در نحوه منتشر کردن پست نیز ایجاد شد.

تا قبل از اضافه شدن قسمت IGTV، افراد تنها می توانستند ویدیو های یک دقیقه ای منتشر کنند و بعدتر ها هم که پست های اسلایدی اضافه شدند، در هر پست می شد تنها 10 عدد ویدیوی 1 دقیقه ای گذاشت. یعنی اگر فردی می خواست چیزی را به صورت ویدیویی آموزش بدهد باید چندین پست قرار می داد.

برای رفع این مشکلات، سازندگان و برنامه نویسان قسمتی به نام IGTV را به این پلتفرم محبوب جهانی افزودند. در این قسمت شما می توانید ویدیو های طولانی از 10 دقیقه تا یک ساعت را قرار دهید و دیگر نیازی ب شلوغ کردن صفحه خود نخواهید داشت.

حال با روی کار آمدن این گزینه، افزایش بازدید از این ویدیو ها نیز در دسته تقاضای کاربران برای افزایش بازدید اینستاگرام قرار گرفته است و همگی در تلاش هستند که میزان ویو یا بازدید ویدیو های قرار داده شده در این قسمت را افزایش دهند.

پنل های ویو ارزان

مزایای IGTV

بدیهی است که مهم ترین ویژگی این قسمت، قرار دادن ویدیو های طولانی بدون دردسر است. اما این آپشن نه تنها برای افراد صاحب پیج، بلکه برای کاربرانی که می خواهند آن ویدیو را ببیند نیز مزایای زیادی دارد.

امکانات موجود در حین تماشای ویدیو

شاید بارها برایتان پیش آمده باشد که هنگام دیدن یک ویدیو بخواهید قسمت مشخصی از آن را دوباره ببینید اما به علت نداشتن گزینه هایی مانند skip, pause و یا stop مجبور شدید تا دوباره پست را از اول ببینید تا به آن قسمت برسید.

با استفاده از این قسمت، کاربران می توانند به راحتی تکه های مختلف ویدیو را جلو یا عقب بزنند و حتی آن را نگه دارند. به دلیل این راحتی، اکثر افراد به دیدن ویدیوهایی که در قالب igtv هستند، علاقه دارند و صاحبان پیج نیز علاوه بر خرید فالوور اینستاگرام، به دنبال افزایش بازدید این قسمت نیز هستند.

انتشار لایو های به اتمام رسیده

یکی دیگر از مزایای این قسمت، امکان پست کردن لایو های به اتمام رسیده از طریق آن است. بسیاری از افراد معروف و به خصوص اشخاصی که در زمینه های آموزشی در این فضا مشغول به کار هستند، گاهی برای ارتباط با فالوورهای خود، به صورت زنده یا لایو می آیند.

قبل تر ها امکان سیو لایو و انتشار آن وجود نداشت و اگر شخصی لایو می گرفت بعد از آن نمی توانست آن را ذخیره کند و گاهی مجبور به تکرار حرفایی که در لایو های قبلی گفته بود، می شد. با ساخته شدن IGTV، امکان انتشار لایو سیو شده به صورت پست برای دارندگان پیج ها فراهم شده است.

از آن جایی که می توان ویدیو های موجود در این قسمت را در صفحه اصلی پیج قرار داد، بازدید های آن اهمیت زیادی در پیشرفت پیج، دارد و موجب افزایش آمار می شود. با خرید بازدید IGTV اینستاگراممی توانید به راحتی و بدون دردسر، آمار صفحه خود را بالا ببرید.

امکان قرار دادن لینک در استوری

می دانیم که اکثریت مردم به دیدن استوری بیشتر از پست علاقه دارند و اکثرا استوری های یک صفحه را مشاهده می کنند تا ویدیو و عکس های آن را. اما استوری با وجود ویژگی های بی نظیری که دارد یک سری ایراد نیز دارد.

برای مثال کسانی که تعداد فالوور هایشان زیر 10K می باشد، نمی توانند در استوری های خود و یا در بیو، لینک سایت و... را قرار دهند. اما یک مزیت IGTV این است که می توان لینک آن را در استوری قرار داد تا افراد بیشتری از آن دیدن کنند و بازدید آن بالا برود.

در واقع با خرید فالوور اینستاگرام، علاوه بر اینکه اعتبار و ارزش پیج خود را بیشتر می کنید، به صورت غیر مستقیم میزان بازدید ویدیو های خود را نیز افزایش خواهید داد. چون فالوور های فعال که با شما تعامل دارند و از استوری هایتان دیدن می کنند، به احتمال زیاد از IGTV ها نیز بازدید می کنند.

نقش IGTV در دیده شدن پیج و صفحه شما

همانند سایر امکاناتی که اینستاگرام دارد، IGTV را نیز می توان برای افراد دیگر ارسال کرد و یا آن را در استوری قرار داد. زمانی که شما در این قسمت ویدیو های جالب و جذاب قرار دهید و افراد زیادی آن را برای یکدیگر بفرستند، احتمال دیده شدن شما و مشهور شدن نیز بالاتر خواهد رفت.

بسیاری از افرادی که اکنون در این پلتفرم در حال فعالیت هستند و دنبال کنندگان بسیار بالایی دارند نیز با همین IGTV توانسته اند دیده شوند و خود را به مردم بشناسانند. بنابراین در کنار خرید فالوور ارزانباید به این ویژگی نیز اهمیت بدهید تا بتوانید به سرعت به موفقیت برسید.

اگرچه کاربران عادی اکنون می توانند تنها ویدیو های 10 دقیقه ای را در IGTV قرار بدهند اما امید است که در آینده با آپدیت های جدیدتر، امکان انتشار مدت زمان بیشتر نیز به وجود بیاید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: افزایش بازدید خرید فالوور دیده شدن ویدیو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۰۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان

دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم، دانلود قسمت 6 اکازیون کامل، دانلود قسمت ۶ اکازیون، سریال اکازیون قسمت 6 ششم، دانلود قسمت ششم سریال اکازیون، دانلود قسمت جدید اکازیون با حجم نیمه رایگان در ادامه مطلب امکان پذیر است.

دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم، دانلود قسمت 6 اکازیون، دانلود قسمت ۶ ششم اکازیون به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه ‌کنندگی حسین میرطاووسی و نویسندگی آن را حمزه صالحی برعهده دارد. این سریال در ژانر کمدی خانوادگی میباشد که در این سریال بازیگرانی همچون هادی کاظمی , ایمان صفا , نعیمه نظام دوست , مهدی هاشمی , غلامرضا نیکخواه و سمانه پاکدل به ایفای نقش پرداخته اند

بازیگران سریال اکازیون فصل 1:

دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم (قسمت 6 اکازیون) اکازیون قسمت ۶ در این سریال هادی کاظمی , ایمان صفا , نعیمه نظام دوست , مهدی هاشمی , غلامرضا نیکخواه , سمانه پاکدل , رضا ناجی به ایفای نقش میپردازند

************************

برای دانلود سریال اکازیون قسمت 6 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 6 سریال اکازیون

*************************

دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم (قسمت 6 اکازیون) اکازیون قسمت ۶ قصه آن در دهه ۷۰ می گذرد، داستان رحیم است که قصد دارد برای ادامه تحصیل به کانادا برود اما متوجه می شود ممنوع الخروج شده و این اتفاق زیر سر دایی محسن است، پس باید دنبال راه چاره ای باشد…

کارگردان مسعود اطیابی

تهیه‌کننده حسین میرطاووسی

نویسنده حمزه صالحی

کد خبر 749328

دیگر خبرها

  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • جزیره ایرانی شیخ اندرآبی
  • شجاعیان: در خواستگاری‌ام سر فوتبال دعوا شد!
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۹ نهم کامل
  • دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • عکس| تازه‌ترین عکس بهرام رادان با ظاهری جدید