Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:36:42 GMT

امروز مسببان مشکلات و فساد، مدعی هستند

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۳۱۸۵

امروز مسببان مشکلات و فساد، مدعی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در برنامه «بادوربین» که از شبکه اول سیما پخش شد به تشریح دیدگاه‌ها و برنامه‌های انتخاباتی خود در انتخابات پرداخت و گفت: امروز کسانی که خود مسبب مشکلات و فسادها و فقر و تبعیض هستند مدعی هستند.

وی تصریح کرد: کسانی با نام آزادی به دنبال فلج کردن اقتصاد کشور هستند و کسانی به اسم اقتصاد به دنبال پر کردن جیب خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکمیل می شود...

کد خبر 5227383 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا زاکانی انتخابات 1400 فساد اقتصادی انتخابات 1400 سیدابراهیم رئیسی انتخابات ریاست جمهوری عبدالناصر همتی مجلس شورای اسلامی سعید جلیلی محسن رضایی صحن مجلس ریاست جمهوری حسن روحانی هیئت دولت سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی محسن مهرعلیزاده شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به ظرفیت دستگاه قضا در حمایت از تولید و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: بخشی از مشکلات و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در بخش‌هایی، چون صنعت، گردشگری، کشاورزی و ... قابل شناسایی است و برنامه‌ریزی برای رفع آن امکان پذیر است.
حجت الاسلام اسداله جعفری از رسیدگی مساله محور به مشکلات تولید و اقتصاد در این ستاد خبر داد و افزود: پیش از این در بیشتر مواقع، رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و فعالان اقتصادی در ستاد اقتصاد مقاومتی به شکل موردی و مصداقی بود، اما مصوبه جدید اعضای ستاد به این نحو است که مشکلات و موانع به صورت مسأله محور بررسی شود چرا که با برطرف شدن یک مانع به شکل ریشه‌ای و کامل، ممکن است مشکلات چند واحد تولیدی در این خصوص، همزمان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • طنین شعار «مرگ بر اسراییل» در سراسر جهان
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • مشکلات اقتصاد ایران راه‌حل سیاسی دارد؟
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • علم الهدی : برای حل مشکلات معیشتی کارگران نمی‌توانیم تنها به دنبال افزایش دستمزد باشیم
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است