Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:42:02 GMT

برگزاری ۹۰ برنامه ویژه شهادت امام صادق (ع ) در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۳۲۹۰

برگزاری ۹۰ برنامه ویژه شهادت امام صادق (ع ) در ایلام

حجت الاسلام منوچهر رئیسی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیش از ۹۰ ویژه برنامه در سطح استان در گرامیداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) امام صادق (ع) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد با همراهی روحانیون تبلیغی و مستقر و هیئت‌های مذهبی کانون‌های فرهنگی و موسسات قرآنی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این برنامه‌ها شامل برگزاری جلسات سخنرانی و روضه و عزاداری در مکان‌های باز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تبیین زندگی امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد و همچنین زندگی امام صادق (ع) و تبیین اوضاع سیاسی و اجتماعی زندگی امام صادق (ع)، برگزاری نشست‌های بصیرتی، مسابقات کتابخوانی و جلسات قرآنی و ده‌ها برنامه دیگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رئیسی در پایان از کارشناسان مذهبی و شبکه تبلیغی استان ایلام به خصوص مبلغین و مبلغات، مسئولان هیئت‌های مذهبی، اعضای کانون مداحان و شعرای آیینی، مسئولان و مدرسین موسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی، جمعیت بانوان فرهیخته و کانون‌های فرهنگی تبلیغی خواست تا در ایام شهادت بیش از گذشته در راستای تعظیم شعائر دینی و آگاهی‌بخشی به آحاد جامعه با سیره و منش زندگی فضائل و اندیشه‌های سیاسی اجتماعی و برخورد امام با فرق و مذاهب گوناگون تلاش کنند و بیش از پیش در این راه از ظرفیت و فضای مجازی برای آگاهی بخشی به جامعه استفاده کنند.

کد خبر 5227388

منبع: مهر

کلیدواژه: امام خمینی ره سازمان تبلیغات اسلامی ایلام انتخابات 1400 ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان آمار کرونا چالش شایستگی اردبیل سیدابراهیم رئیسی واکسن کرونا مشارکت مردم در انتخابات اراک امام خمینی ره عکس استانها امام صادق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است

حجت الاسلام علی چراغی پور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در نشست هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری برنامه‌های دهه کرامت، اظهار کرد: ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه با انگیزه و عواطف مذهبی و فرهنگ سازی برای تعظیم شعائر الهی در دهه کرامت از رویکرد‌های محوری اجرای برنامه‌ها خواهد بود.

به گفته وی، استفاده از ظرفیت نخبگان، تبیین ارزش‌های معنوی، نشر فرهنگ رضوی و ترویج فرهنگ اسلامی و ارزش‌های دینی و انقلابی از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های دهه کرامت در استان است.

وی افزود: در این راستا ایجاد یکپارچگی و هماهنگی میان دستگا‌های عضو ستاد دهه کرامت در جهت تحقق اهداف مورد نظر از اهمیت زیادی برخوردار است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام خاطرنشان کرد: آیین‌های گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و بزرگداشت روز دختر، تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه، بزرگداشت احمد ابن موسی (ع) و ولادت حضرت امام رضا (ع) در قالب ویژه برنامه‌های مختلف در سطح برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور کاروان خدام رضوی و برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در مناطق مختلف استان، گفت: در راستای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت از ظرفیت نهاد‌ها و سازمان‌های مردم نهاد و مردمی، هیئت‌های مذهبی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، موسسات و مراکز فرهنگ و قرآنی و پایگاه‌های مقاومت بسیج استفاده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • بودجه دولتی برای حوزه‌های علمیه | جمع مبلغ نهاد‌های فرهنگی و مذهبی ۶۷ هزار میلیارد تومان!
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود
  • عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان جهان بر چهره صهیونیست بود