Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مجید کوق، مشاور معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات  و مديرکل بازرسی این سازمان و هیئت همراه طی سفر یک روزه به استان خوزستان از مجتمع مراکز تکثیر و پرورش میگو چوئبده آبادان و مراکز نرسری (نوزادگاهی) فعال بازدید کردند.

این بازدید به همراه مدیر کل شیلات استان خوزستان، افتخاری نسب، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع شیلات خوزستان و سوری، رئیس اداره توسعه میگو و آبزیان دریایی شیلات استان به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، هدف از این بازدید میدانی بررسی آخرین وضعیت فعالیت و ذخیره سازی در مزارع مجتمع چوئبده آبادان بوده است و چالش ها و موانع موجود جهت فعال سازی حداکثری مزارع و کارگاه های تکثیر میگو به صورت پایدار بررسی و ارزیابی شدند.

همچنین، راهکارهای مناسب و عملی افزایش تولید و بهره وری میگو در این مجتمع نیز ارائه شد.

شایان ذکر است، پیش از آغاز بازدید، در نشستی با حضور اتحادیه آبزی پروران، مسائل و مشکلات فاز ۲ مجتمع پرورش ماهی آزادگان در محل اداره شیلات شهرستان کارون، نیز مطرح و بررسی شد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجتمع پرورش میگو آبزیان دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب در سفر به شهرستان دزفول از پایانه گل و گیاه این شهرستان بازدید کرد.

استاندار خوزستان در این بازدید با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های صادراتی در خوزستان گفت: گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی به عنوان اولویت در دستور کار است.

وی با اشاره به طرح مشکل پرداخت نشدن تسهیلات به پایانه یادشده گفت: تسهیلاتی برای کمک به احداث این پایانه تصویب شده است که چرایی پرداخت نشدن این تسهیلات دنبال می‌شود.

استاندار خوزستان در این بازدید ۲ تن از معاونان خود را مسئول پیگیری حل مشکل پرداخت تسهیلات مصوب و همچنین رفع مشکل زمین بخشی از این پایانه کرد.

به گزارش مهر، پایانه گل و گیاه دزفول به عنوان نخستین پایانه گل و گیاه در جنوب غرب کشور در سال ۱۳۸۲ به تصویب رسید و کلنگ زنی شد که هم اکنون این طرح حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

کد خبر 6088683

دیگر خبرها

  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • گره گشایی از روند احداث زیرساخت‌های کشاورزی و صادراتی در خوزستان
  • تامین مولد سالم تولید ایمن و پایدار را به‌دنبال دارد
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • اوج گیری گرما در اروند