Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@23:26:04 GMT

جنایت مسلحانه برای قدرت نمایی!

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۲۴۵۵۸

چند جوان مست که حالت طبیعی نداشتند و با اسلحه وینچستر در بوستان بسیج مشهد قدرت نمایی می کردند، با شلیک های هولناک شبانه جوانی را به قتل رساندند و فرد دیگری را نیز به شدت مجروح کردند.

به گزارش خراسان، ماجرای این جنایت هولناک دوشنبه گذشته در حالی رقم خورد که چند جوان با رفتارهای مستانه و غیرطبیعی وارد بوستان بسیج مشهد در حاشیه بزرگراه شهید بابانظر شدند و اقدام به عربده کشی و قدرت نمایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال ناگهان یکی از آن ها که سلاح شکاری وینچستر را در دست می فشرد، در تاریکی شب گلوله های پی در پی شلیک کرد تا ترس و وحشتی را در دل پارک نشینان ایجاد کند. صدای شلیک وحشتناک گلوله ها در یک لحظه با فریادهای دلخراش دو جوان در هم آمیخت و آن ها را نقش بر زمین کرد. وقتی دو جوان غرق در خون زیر درختان بوستان افتادند جوانان عربده کش نیز از محل گریختند.

لحظاتی بعد صدای آژیر آمبولانس ها در محل پیچید و پیکرهای خون آلود دو جوان مذکور به مرکز درمانی انتقال یافت اما تلاش کادر درمانی برای نجات یکی از مصدومان که آثار چند گلوله روی بدنش نمایان بود به نتیجه نرسید و این جوان بعد از دو روز بستری در بیمارستان، تسلیم مرگ شد و جان خود را از دست داد. اما مصدوم دیگر هنوز در مرکز درمانی تحت مراقبت های ویژه قرار دارد.

بنابراین گزارش، روز گذشته زمانی که ماجرای مرگ این جوان بی گناه در بیسیم های پلیس پیچید بلافاصله گروه ویژه ای از نیروهای دایره اطلاعات کلانتری میرزاکوچک خان مشهد با صدور دستوری از سوی سرهنگ علی عبدی (رئیس کلانتری) عازم بیمارستان شدند و پس از انجام بررسی های مقدماتی، موضوع جنایت مسلحانه را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند.

در این هنگام و در حالی که قاضی دکتر حسن زرقانی مشغول تحقیق درباره کشف جسد جوان 29 ساله در انتهای خیابان رسالت 82 بود، بلافاصله به سوی مرکز درمانی حرکت کرد و بدین ترتیب، تحقیقات قضایی ادامه یافت.

با صدور دستورات محرمانه قاضی زرقانی، ابتدا نیروهای کلانتری میرزاکوچک خان وارد عمل شدند و در مدت کوتاهی یکی از مظنونان شلیک های مرگبار را دستگیر کردند چرا که احتمال می رفت فرد مظنون ارتباط دوستانه ای با عاملان این جنایت هولناک داشته باشد.

پس از دستگیری جوان مذکور، بررسی های تخصصی درباره این حادثه، به گروه ویژه ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی سپرده شد و عملیات ردیابی برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت شبانه در حالی ادامه یافت که تحقیقات پلیس نشان می دهد چند جوان مست تنها برای قدرت نمایی دست به چنین جنایت وحشتناکی زده اند. از سوی دیگر نیز قاضی ویژه قتل عمد، دستور بازجویی های تخصصی از مصدوم این حادثه را صادر کرد که هنوز در بیمارستان بستری است و احتمالا راز دهلیزهای تاریک این جنایت را در سینه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رحلت امام خمینی جنایت مسلحانه قدرت نمایی انتخابات 1400 محسن رضایی اکبر کمیجانی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رحلت امام خمینی قدرت نمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....

همشهری آنلاین - حوادث: چند روز پیش جنایت هولناکی در قهوه خانه ای واقع در شهرری رخ داد. آن روز کارگر اخراجی قهوه خانه با نقشه قبلی از در وارد قهوه خانه شد و کارگری که به تازگی در آنجا استخدام شده بود را با ضربات چاقو به قتل رساند. او سپس تمام قلیان هایی که در قهوه خانه بود را شکست و فرار کرد. به دنبال این حادثه،‌ ماجرا به تیم جنایی پایتخت گزارش شد. با حضور کارآگاهان جنایی در محل حادثه بررسی‌ها آغاز و هویت قاتل شناسایی شد. دوربین های مداربسته، تصاویر جنایت را ثبت کرده بود و از سوی دیگر صاحب قهوه خانه در تحقیقات گفت: قاتل در اینجا کار می کرد اما به خاطر رفتارهای نامناسبی که داشت اخراجش کردم. بعد از آن مقتول به جای او در قهوه خانه مشغول به کار شد و همین موجب شده بود کارگر اخراجی از او کینه به دل بگیرد و دست به این جنایت انتقام جویانه بزند.

با این اطلاعات، دستور بازداشت قاتل فراری صادر شده و هم اکنون تحقیقات برای دستگیری وی ادامه دارد.

کد خبر 847306 برچسب‌ها فراجا قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • جزییات و شیوه قتل بازپرس ویژه و قاضی سابق در آمل
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در مازندران | ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • کینه مرگبار کارگر قهوه خانه | کارگر جوان اخراج شد و وقتی فهمید فرد دیگری جای او استخدام شده ....
  • امام جمعه مهاباد: کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند
  • کارگران از عوامل اصل قدرت ایران اسلامی هستند