Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: قیام خونین ۱۵ خرداد که به برکات هدایت و روشنگری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت نه تنها زمینه سست شدن پایه های حکومت طاغوت را فراهم کرد بلکه زمینه احیا تمدن بزرگ اسلام در جهان را هموار و نقطه آغاز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش ایسنا، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان در پیامی فرا رسیدن ایام رحلت جانسوز امام راحل(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خردادماه یادآور نام و مردی بزرگ در تاریخ ایران معاصر است، مردی که با قیام خدایی خود لبخند را در سرتاسر عالم هستی ارزانی کرد

چهاردهم خرداد ماه برای ما ایرانی‌ها و عاشقان انقلاب روز وصال عاشق بی قرار به یگانه معبودش، روز وداع ملت با مقتدای خویش و پاک مردی از جتس عدالت و ایمان، و آزاد مردی بی‌مانند در جهان معاصر است.

قیام تاریخی و خونین ۱۵ خرداد که به برکات همان هدایت و روشنگری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت نه تنها زمینه سست شدن پایه های حکومت ستم شاهی و طاغوت را فراهم کرد بلکه زمینه احیا تمدن بزرگ اسلام در جهان را هموار و نقطه آغاز پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

امام خمینی(ره) آن چنان روح آزادگی، استقلال دفاع از حق و مبارزه با طاغوت را معماری و در رگ ملت‌های آزادی‌خواه تزریق کرد که با گذشت بیش از ۳۰ سال از وفات این بزرگ مرد تاریخ، نهضتش ادامه داشته و گروه‌های مقاومت از سوریه تا عراق از یمن تا لبنان و از لبنان تا فلسطین با تبعیت از روحیه استکبار ستیزی امام راحل(ره) بر دشمنان داخلی و خارجی خود فائق آمدند.

امروز در حالی رحلت امام خمینی(ره) را گرامی می‌داریم که جمهوری اسلامی ایران در پیچی تاریخی و بسیار حساس قرار گرفته و این انتخابات ریاست جمهوری در واقع شب قدر انقلاب است.

ولی بار دیگر مردم ایران در ۲۸ خرداد سال جاری با حضور خود در پای صندوق رای پیغامی را به استکبار فرستاده و به گوش جهانیان می‌رسانند، که خمینی کبیر راهت تا قیامت ادامه دارد.

اینجانب سی ودومین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) را به تمامی عاشقان و رهروان ولایت به مقام معظم رهبری و به‌خصوص مردم شهید پرور و ولایتمدار گیلان تسلیت عرض می‌کنم

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سالگرد ارتحال امام خمینی ره 15 خرداد امام خمینی ره ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۲۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرمانی بعد از ظهر شنبه در دومین نشست «رودررو با مسئولین» که با هدف مطالبه گری اصحاب رسانه از مسؤولین و به همت بسیج رسانه برگزار شد اظهار کرد: شورا رسانه گریز نیست و حتی به دنبال پخش آنلاین جلسات شورای شهر بودیم.

وی افزود: حوزه مدیریت شهری حوزه بازی سیاسی نیست و به همین جهت هیچ محدودیتی در ارتباط با رسانه‌های همسو و غیر همسو نداشتیم و تلاش کردیم تا از ظرفیت همه اصحاب رسانه استفاده کنیم.

رئیس شورای شهر قزوین بیان کرد: در هنگام بررسی بودجه سالانه با حدود ۴۰۰ نفر از اقشار جامعه بدون در نظر گرفتن نگاه‌های سیلسی نامه نگاری کردم تا تظرات و ایده‌های خود را مطرح کنند و این نشان از نگاه ما برای استفاده از خرد جمعی اقشار مختلف است.

وی تاکید کرد: معتقد به ارتباط با همه دستگاه‌های اجرایی هستیم و از همین رو بدون هیچ واهمه و نگاه پوپولیستی و تبلیغاتی به تعامل با مدیریت ارشد استان پرداخته‌ایم.

فرمانی بیان کرد: حفظ باغستان سنتی از اولویت‌های شورای شهر بوده و در این زمینه شاهد رشد بودجه این سازمان در سالهای اخیر و با حمایت شورای اسلامی شهر بوده‌ایم.

رئیس شورای شهر قزوین ادامه داد: در حوزه احیای بوستان‌های شهر نیز برنامه ریزی جدی صورت گرفت و امروز شاهد احیای بوستان دهخدا هستیم و در گام بعدی نیز بوستان‌های الغدیر و ملت احیا خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: در حوزه انتصابات مدیران شهرداری اختیاری نداریم اما بارها نسبت به انتصابات تذکرات لازم را به شهردار داده‌ایم.

کد خبر 6090202

دیگر خبرها

  • مطهری امام
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • نقدینگی‌های جامعه باید به‌سمت بخش مولد اقتصاد یعنی نفت و گاز هدایت شود
  • آیا می شناسیدش؟
  • تذکرات لازم در زمینه انتصابات را به شهردار قزوین داده ایم
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم