Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@23:39:40 GMT

واکنش‌های انتقادی به انتشار کتاب آنتونی فائوچی

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۰۱۶۳

واکنش‌های انتقادی به انتشار کتاب آنتونی فائوچی

پاییز امسال قرار است کتابی درباره فلسفه زندگی از سوی آنتونی فائوچی منتشر شود؛ اما پزشک مشهور امریکایی پیش از انتشار کتاب با انتقادات گسترده‌ آنلاین به عنوان شخصی مواجه شده که تلاش می‌کند از نقش خود در پاسخ به همه‌گیری کوید-۱۹ برای به دست آوردن پول استفاده کند.

 فائوچی در این کتاب -که تحت عنوان «منتظر غیرمنتظره باش؛ ده درس درباره حقیقت، خدمات و  راه پیش رو» قرار است در ماه نوامبر منتشر شود- مهم‌ترین درس‌هایی که فلسفه زندگی او را شکل داده با دیگران به اشتراک گذاشته و یک دیدگاه صمیمی از یکی از بزرگ‌ترین ذهن‌های پزشکی دنیا را در کنار توصیه‌های جهانی برای زندگی ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ناشر کتاب جدید فائوچی درباره آن عنوان کرده «افکار و تاملات موجود در این کتاب حاوی پیامی جهانی برای مرم در زمانه بحران و یافتن راه‌های تاب آوردن در مواقع ناامیدی‌ها و موانع است.»
 
تاکنون انتشار این کتاب واکنش‌های بسیاری را در توئیتر برانگیخته از جمله اندی بیگز، عضو جمهوری‌خواه کنگره آمریکا در توئیتی نوشته «سودبردن از یک پاندمی با قرارداد یک کتاب خیلی سطح پایین است.»

گریک پرایس، روزنامه نگار وبسایت خبری دیلی کالر از فائوچی هم برای کتاب جدیدش و هم به سبب قرنطینه‌های سراسری در کشور پس از توصیه‌های او انتقاد کرده و نوشته «فائوچی در حال چاپ کتاب جدیدش است و در حال حاضر به پردرآمدترین کارمند فدرال دولت تبدیل شده در دورانی که بسیاری شغل خود را از دست داده و یا کودکانشان بیش از یک سال است به مدرسه نرفته‌اند.»

تیم یانگ، ستون‌نویس روزنامه واشنگتن تایمز نیز پزشک محبوب و مشهور امریکایی را به پول درآوردن متهم کرده و او را پردرآمدترین جیب‌بر دولت فدرال نامیده و نیز پرسیده که فائوچی با این همه مشغله چطور وقت کتاب نوشتن پیدا می‌کند.

طبق گزارش محله فوربس آنتونی فائوچی با درآمد سالیانه بیش از ۴۱۷ هزار دلار که گاهی از درآمد رئیس‌جمهور بالاتر است پردرآمدترین کارمند دولت فدرال محسوب می‌شود.

یک روزنامه‌نگار مستقل نیز درباره او توئیت زده: «کتاب فائوچی ۸۰ صفحه است و او ۵۶ سال کارمند دولت بوده و فکر نمی‌کنم دستاوردش در حدی باشد که بخواهیم درباره‌اش بحث کنیم.»

و فرد دیگری در وبسایت تبلت این طور نوشته «ما واقعا به افرادی برای مدیریت این پاندمی نیاز داریم که نوشتن کتاب را درباره نحوه مدیریت آن متوقف کنند. در حالی که هنوز و همچنان به این کار ادامه می‌دهند.»
 
آنتونی فائوچی به عنوان مدیر انستیتوی ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی بهترین متخصص بیماری‌های عفونی در آمریکا به شمار می‌آید. او همچنین مشاور عالی جو بایدن در خصوص پاندمی کرونا است و از ابتدای شروع کوید-۱۹  نظراتش درباره موضوعات مختلف از ماسک زدن تا واکسیناسیون پیگیری و دنبال شده است.

 آنتونی فائوچی پیش از شروع پاندمی نیز یک پزشک و سخنران محبوب و محترم بود. او در سال ۲۰۱۶ در دانشگاه اوهایو سخنرانی و درباره اهمیت یادگیری مادام‌العمر و خدمات عمومی مطالبی را مطرح کرد که عنوان کتاب جدید او برگرفته از متن همان سخنرانی است.

این کتاب قرار است از سوی نشنال جئوگرافیک منتشر شود که یک مستند تلویزیونی نیز در اواخر سال جاری درباره او و فعالیت‌هایش پخش خواهد کرد.

۵۸۵۸

کد خبر 1522079

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کتاب ایالات متحده آمریکا آنتونی فائوچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۰۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کنم

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در راستای سیاست‌های واشنگتن برای حمایت از تل آویو اعلام کرد که فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا درحالیکه این کشور از هیچ اقدامی برای شرکت در جنایات رژیم صهیونیستی در غزه دریغ نکرده، گفت که روز چهارشنبه فهرستی از کارهایی که هنوز باید برای اسرائیل انجام شود را تهیه می‌کند.

وی در ادامه افزود: آمریکا متمرکز بر دستیابی به یک توافق آتش بس و آوردن اسرا به خانه است، هیچ بهانه یا تاخیر دیگری نباید باشد زمان برای اقدام حماس الان است.

بلینکن همچنین گفت که کار بیشتری باید برای مردم غزه انجام شود و اولین محموله‌های کمک مستقیم از اردن به گذرگاه بیت حانون روز سه‌شنبه حرکت می‌کند.

وزیر خارجه آمریکا همچنین در مورد ساخت یک اسکله موقت توسط ایالات متحده برای کمک رسانی به غزه مدعی شد که تا هفته آینده این اسکله آماده می‌شود.

اهداف شوم آمریکا از ساخت بندر در غزه/ به نام فلسطین و به کام صهیونیست‌ها

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بلینکن: فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کنم
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • جواد افهمی با یک رمان در محور مقاومت به نمایشگاه می‌آید
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد