Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@21:47:40 GMT

نماز جمعه یاسوج در قاب تصویر شبستان

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۱۲۳۰

نماز جمعه یاسوج در قاب تصویر شبستان

نماز جمعه یاسوج امروز در مصلی امام خمینی (ره) اقامه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، امروز (۱۴ خرداد ماه) آئین عبادی، سیاسی نماز جمعه با رعایت پروتکل های بهداشتی در مصلی امام خمینی (ره) یاسوج برگزار شد.

 

نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به امامت آیت الله «سید نصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج اقامه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی یاسوج امام جمعه مصلی نماز جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سجاد شریفی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون اظهار داشت: اهل بیت (ع) چراغ راه هستند و مسیر حق را مشخص نموده‌اند.

امام جمعه موقت شهرستان کازرون با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام صادق (ع) رئیس مکتب تشیع ادامه داد: یاران و شیعیان امام صادق (ع) در روایات سه صنف و ویژگی دارند که دسته اول ما را وسیله برای دنیای خود قرار دادند، دسته دوم کسانی که ما را وسیله عزت و آبروی خودشان در دنیا قرار می‌دهند که عاقبت به خیر نیستند و دسته سوم که امام از آنها اعلام رضایت می‌کند کسانی هستند که سنخیت و شناخت با امام زمان خودشان دارند.

حجت الاسلام والمسلمین شریفی به مناسبت‌های اخیر هفته کارگر و هفته معلم اشاره داشت و تصریح داشت: موتور متحرک کشور کارگران عزیز و تربیت نسل آینده از ویژگی‌های فرهنگیان است.

وی بیان داشت: صدای صدور انقلاب خمینی کبیر (ره) و تحقق وعده‌های امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از دانشگاه‌های جهان امروز شنیده می‌شود و زمینه سازی حرکت بیداری و خیزش آزادی خواهان جهان برای ظهور یگانه منجی عالم بشریت نیز در جهان شنیده می‌شود.

‌خطیب نماز جمعه امروز کازرون افزود: حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران امروز در جهان در مبارزه با اسرائیل آشکارتر می‌شود و همراهی با مردم مظلوم یک وعده الهی است.

حجت السلام شریفی خاطرنشان کرد: اقدام راهبردی ایران در عملیات وعده صادق جبهه کفر را به زانو در آورد و الان نوبت وعده صادق اقتصادی مسئولان کشور به مردم است.

کد خبر 6095793

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • دولت اژدهای هفت سر فساد را در بخش‌های مختلف شناسایی کند
  • جهان شاهد صدور انقلاب امام خمینی(ره) است
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود