Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@02:00:57 GMT

غش کردن داماد پس از یک سوتی عجیب در عروسی!

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۱۳۸۳۵۰

غش کردن داماد پس از یک سوتی عجیب در عروسی!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع موج دوم مرگبار کرونا در هند موجب به تاخیر افتادن بسیاری از مراسم‌های جشن عروسی در این کشور شده است. در حالی که بسیاری از خانواده‌ها از برپایی جشن عروسی خود منصرف شده اند، اما تعدادی همچنان اقدام به برپایی جشن عروسی خود می‌کنند و برخی اوقات اتفاقات عجیبی در این مراسم‌ها رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وارمالا (تبادل حلقه‌های گل میان عروس و داماد) از بخش‌های ثابت در مراسم عروسی در هند به شمار می‌رود. در این مراسم عروس و داماد به نوبت حلقه‌های گل را به گردن یکدیگر می‌اندازند. اما به تازگی اشتباه یک داماد هندی حین انجام مراسم وارمالا چنان برای او سخت و دشوار بود که موجب غش کردن وی در جشن عروسی شد. این داماد که حین تبادل حلقه گل، اشتبا‌ها چیزی نمانده بود آن را به گردن مادر عروس بیندازد ناگهان بدحال شد و در مقابل عروس روی زمین افتاد.

بیشتر بخوانید

اقدام عجیب عروس و داماد وسط جشن عروسی!

ویدئویی که توسط یکی از مهمانان و با تلفن همراه تهیه شده است لحظه غش کردن داماد را نشان می‌دهد. در این ویدئو داماد حواس پرت در حالی که در مقابل عروس ایستاده است حلقه گل را به سمت مادر عروس گرفته و تلاش می‌کند آن را به گردنش بیندازد. در این لحظه مادر عروس با دست خود حلقه را رد کرده و داماد را به سمت عروس برمی گرداند. در ادامه داماد که ظاهرا متوجه اشتباه خود شده بدحال شده و ناگهان در مقابل عروس روی زمین می‌افتد.

این ویدئو پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون هزاران بیننده داشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشن عروسی عروس و داماد جشن عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۳۸۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوتی بزرگ در اسمکدان امروز؛ آیا کودی رودز مصدوم شد؟ / فیلم

در مین ایونت اسمکدان این هفته، کارملو هیز، ستاره تازه وارد به این برند برابر قهرمان کمربند wwe کودی رودز قرار گرفت.

در صحنه ای عجیب از این مسابقه و در شرایطی که به نظر کوی قصد اجرای کودی کاتر در هوا را داشت، یک ناهماهنگی بین او و ستاره سابق nxt منجر به آسیب دیدگی قهرمان wwe از ناحیه دست راست شد.

دانلود (0.8MB)

دیگر خبرها

  • سوتی بزرگ در اسمکدان امروز؛ آیا کودی رودز مصدوم شد؟ / فیلم
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • عروسی‌هایی بدون تالار و تشریفات
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل