Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی تیم ملی تنیس روی میز زنان از ۲۴ خرداد تا ۴ تیر برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، طبق برنامه‌های اعلام شده کادر فنی، اردوی تیم‌ملی تنیس روی‌میز زنان با حضور چهار بازیکن و از روزهای ۲۴ خرداد تا ۴ تیرماه در آکادمی امیر احتشام‌زاده مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود.

 حمیده ایرانمنش، سرمربی تیم‌ملی زنان از چهار بازیکنی که در رقابت‌های انتخابی جواز حضور در تیم‌ملی را به دست آورده‌اند، دعوت کرد تا در این اردو حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهشید اشتری، شیما صفایی، ندا شهسواری و مریم فرعی بازیکنان دعوت‌ شده به اردوی تیم‌ملی هستند که منصوره رضایی، مربی تیم‌ملی در کنار ایرانمنش در این اردو حضور خواهد داشت. محمد رضا میر الماسی، مدیر تیم‌های ملی نیز ناظر اردو و تمرینات تیم‌ملی خواهد بود.

 تیم‌ملی زنان ایران روزهای دهم تا هیجدهم شهریور باید در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان آسیا که در دوحه قطر برگزار می‌شود، شرکت کنند.

انتهای پیام 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تنیس روی میز تنیس روی میز تیم ملی تنیس روی میز زنان مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اردوی تیم ملی مشخص شد

تیم ملی فوتبال ایران برای مصاف برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان از ۱۲ خرداد به اردو می‌رود.

به گزارش ایسنا،بر اساس اعلام محسن معتمدکیا مدیر رسانه تیم ملی فوتبال ایران، این تیم برای مصاف برابر هنگ‌کنگ و ازبکستان از ۱۲ خرداد به اردو خواهد رفت.

تیم ملی فوتبال ایران در جریان هفته پنجم مرحله دوم مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، ۱۷ خرداد میهمان هنگ‌کنگ است و در ادامه باید هفته پایانی، از ازبکستان میزبانی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتبال در این تاریخ به اردو می‌رود
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان