Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار خوزستان گفت: مردم بدانند دلیل اصلی مشکلات اقتصادی و محدودیت‌های مربوط به مدیریت کرونا همین جنگ اقتصادی و تحریم‌ها بوده است و نظام کم‌کاری نکرده است و مسئولان کشور و مدیران استان خوزستان به صورت شبانه‌روزی در حال کار و تلاش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه امام خمینی(ره) اعتقاد عمیقی به حضور مردم داشتند و بدون پشتوانه مردم اقدامی انجام نمی‌دادند، افزود: انقلاب در سال ۴۲ آغاز شد و تا زمانی که مردم حمایت گسترده‌ای ابراز نکردند به پیروزی نرسید.

سلیمانی‌دشتکی ادامه داد: حضرت امام (ره) آن قدر به مردم اعتماد داشت که در سریع‌ترین زمان دستور برگزاری رفراندوم را دادند و نکته مهم این است که در دوران هشت سال دفاع مقدس با وجود اینکه برخی از شهر‌های ما زیر آتش حملات دشمن بعثی بودند باز هم انتخابات تعطیل نشد و این امر نشان از علاقه امام خمینی (ره) به مردم بود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: ما انتخابات را در پیش داریم و امیدوارم این انتخابات در شان نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شود و مردم پای صندوق‌ها آمده و حماسه جدیدی خلق کنند و هر وقت مردم همراهی و حضور گسترده داشته‌اند نظام بیمه شده است و طمع دشمنان کاهش یافته و یا جرات نکرده‌اند طمع‌ورزی کنند گرچه که این دشمنان همیشه علیه ما توطئه طراحی کرده‌اند، اما این توطئه‌ها که هر کدام‌شان می‌توانست کشوری را از پا درآورد با همبستگی و حضور مردم ایران خنثی شد.

این مقام مسئول ادامه داد: تحریم‌های ظالمانه‌ای که علیه ما به ویژه از سال ۹۷ وضع و اعمال شد با هدف به زانو درآوردن مردم و نظام صورت گرفت به شکلی که مطابق پیش‌بینی‌های خود هدف‌گذاری کرده بودند در شش ماه نظام جمهوری اسلامی را از میان بردارند که خوشبختانه با ایستادگی مردم شکست خوردند.

سلیمانی‌دشتکی عنوان کرد: با وجود شکست دشمن در تحقق اهداف خود از تحریم‌ها، اما بالاخره این تحریم‌ها موجب شد مشکلاتی گریبانگیر کشور شود و در کنار آن پاندمی جهانی کرونا که همه کشور‌ها از جمله کشور ما را درنوردید موجب افزایش مشکلات شد.

او اظهار داشت: در اقصی نقاط دنیا به خرید واکسن، دارو و تجهیزات پزشکی و بیمارستانی دسترسی داشتند در صورتی که ما از این نظر به دلیل محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها در محدودیت و چالش بیشتری بودیم.

استاندار خوزستان یادآور شد: باید به خاطر داشت تحریم‌های ظالمانه آمریکا و کرونا عامل اصلی مشکلات هستند و تحریم‌ها به صورتی است که ما حتی قادر نیستیم مطالبات‌مان را از کشور‌های دوست و همسایه همچون عراق دریافت کنیم و مردم بدانند دلیل اصلی مشکلات اقتصادی و محدودیت‌های مربوط به مدیریت کرونا همین جنگ اقتصادی و تحریم‌ها بوده است و نظام کم‌کاری نکرده است و مسئولان کشور و مدیران استان خوزستان به صورت شبانه‌روزی در حال کار و تلاش هستند و مردم از صندوق‌ها قهر نکنند چرا که قهر با صندوق کمک به اهداف دشمنان کشور است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تحریم های ایران کرونا ویروس اصلی مشکلات تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۱۴۳۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ولی پوری صبح چهارشنبه در دومین جلسه شورای اطلاع رسانی در سال ۱۴۰۳ که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به جایگاه ویژه خبر و رسانه و اهالی قلم گفت: در شرایطی که دشمن هر روز علیه کشور، نظام و ارزش‌های ما قلم می‌زند و توطئه می‌کند، خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم باید در خط مقدم این نبرد پاسخگوی توطئه‌ها باشند.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های اصحاب رسانه، با بیان اینکه خبرنگاری یعنی ذوق، سلیقه، علاقه، تیزبینی، حق گویی، حق جویی و تبیین حقایق و واقعیت‌هایی که در جامعه رخ می‌دهد، عنوان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، جنگ نرم و جهاد تبیین از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و این وظیفه تک تک ما و اصحاب رسانه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با تاکید بر ضرورت تشریح و تبیین خدمات و دستاوردهای نظام و مسؤولان در استان البرز اظهار کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی باید تلاش کنیم مردم به هر میزان پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و مشارکت سیاسی و اجتماعی داشته باشند؛ به همان میزان دشمن ناامید و بر پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور افزوده می‌شود.

ولی پوری با اشاره به سیاه نمایی‌های دشمن در خصوص خدمات نظام در سطح کشور و استان البرز و با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه باید در مقابله با این سیاه نمایی‌ها قلم بزنند و تشریح و تبیین کنند، خاطرنشان کرد: چهار مؤلفه مطروحه از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر امنیت، مشارکت، رقابت و سلامت در انتخابات را به عنوان نصب العین خود قرار دادیم.

وی با بیان اینکه در این راستا ۳۰ جلسه به منظور بررسی مسائل مربوط به انتخابات و تصمیم گیری در خصوص زیرساخت‌ها و مشکلات تصریح کرد: انتخابات به عنوان مهمترین رویداد سیاسی کشور، نماد مردم سالاری دینی و اقتدار و عزت مردم است و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست. در این راستا اصحاب رسانه نقش بسزایی در حضور مردم پای صندوق‌های رأی دارند.

کد خبر 6100333

دیگر خبرها

  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • تقویت پشتوانه سیاسی و اجتماعی کشور با مشارکت مردم در انتخابات
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • عملیات وعده صادق عامل ایجاد احساس غرور ملی است
  • نظام ارزی ،صادرکننده را با محدودیت مواجه کرده است
  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • الگوی نظام‌ بهره‌برداری کشاورزی عامل افزایش بهره‌وری آب و خاک است
  • پاشنه آشیل روسیه برابر تحریم‌های غرب
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است